
Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Hyundai i30 diesel VS Toyota Auris Hybrid
Μέσος όρος τιμών: 11.000 ευρώ για το i30, 14.000 ευρώ για το Auris.
Τόσο τα diesel i30 όσο και τα υβριδικά Auris είναι αξιόπιστα.
Δεν παρατηρούνται φθορές στο εσωτερικό και στα μηχανικά μέρη.
Κατανάλωση: 6,7 λτ/100 χλμ για το i30 diesel, 5,1 λτ/100 χλμ για το Auris Hybrid.
Μέσος όρος τιμών: 11.000 ευρώ για το i30, 14.000 ευρώ για το Auris
Το Hyundai i30 και το Toyota Auris είναι δύο μοντέλα που έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή, τόσο ως καινούργια όσο και ως μεταχειρισμένα. Εστιάζουμε στη δεύτερη γενιά των μοντέλων, δηλαδή στο προηγούμενο i30, παραγωγής μεταξύ 2011 και 2017, και στο Auris χρονολογίας από 2012 έως 2018, δηλαδή στο αυτοκίνητο που έδωσε τη σκυτάλη στην τρέχουσα Corolla.
Η έκδοση που έκανε το Auris να ξεχωρίζει είναι η υβριδική HSD με τα 136 άλογα, η οποία έχει ως «ατού» τη χαμηλή κατανάλωση. Επιλέξαμε να βάλουμε «απέναντί» της το πετρελαιοκίνητο i30, με σκοπό να καλύψουμε το δίλημμα «υβριδικό ή diesel;». Θα αναλύσουμε τα μοντέλα και θα σας παρουσιάσουμε πώς τα πηγαίνουν στους τομείς ζημιών και φθορών.
Ο μέσος όρος τιμών για τα μεταχειρισμένα Hyundai i30 diesel παραγωγής 2011-2017 κυμαίνεται στα 11.000 ευρώ, ενώ ο αντίστοιχος για τα Toyota Auris HSD είναι 14.000 ευρώ.
Τόσο τα diesel i30 όσο και τα υβριδικά Auris είναι αξιόπιστα
Τα πετρελαιοκίνητα Hyundai i30 δεύτερης γενιάς (2011-2017) είναι αξιόπιστα, μιας και δεν υπάρχουν αναφορές συνεργείων για σημαντικές βλάβες και ζημιές. Αντίστοιχα καλή εικόνα δείχνει και το υβριδικό Toyota Auris, επίσης δεύτερης γενιάς (2012-2018), το οποίο δεν εμφανίζει προβλήματα, με τον βενζινοκινητήρα να συνεργάζεται αρμονικά με το ηλεκτρικό μοτέρ.
Δεν παρατηρούνται φθορές στο εσωτερικό και στα μηχανικά μέρη
Το Hyundai i30 2011-2017 και το Toyota Auris 2012-2018 δεν θα παρουσιάσουν πρόωρες φθορές, τόσο στα μηχανικά τους μέρη, όσο και στο εσωτερικό τους, δείχνοντας πως είναι ανθεκτικά στη χρήση. Οι επενδύσεις δεν έχουν γρατζουνιές, τα καθίσματα διατηρούνται σε καλή κατάσταση, και οι διακόπτες στο εσωτερικό και στο τιμόνι δεν χάνουν το χρώμα τους.
Κατανάλωση: 6,7 λτ/100 χλμ για το i30 diesel, 5,1 λτ/100 χλμ για το Auris Hybrid
Στον τομέα της κατανάλωσης, το μεταχειρισμένο Hyundai i30 diesel έκαψε 6,7 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, ενώ το υβριδικό Toyota Auris HSD 5,1 λτ/100 χλμ. Αν λάβουμε υπόψη μας τη διαφορά τιμών μεταξύ πετρελαίου και αμόλυβδης βενζίνης, η «ψαλίδα» μειώνεται αρκετά, και πιο συγκεκριμένα είναι 1 ευρώ/100 χλμ, υπέρ του hybrid Toyota.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του Hyundai i30 diesel και του Toyota Auris Hybrid ως μεταχειρισμένα, ενώ κάνοντας κλικ εδώ θα βρείτε όλες τις δοκιμές, τα συγκριτικά και τα αγοραστικά άρθρα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του AutoTriti.
Σελίδα 2 | Hyundai i30 diesel 2011-2017: Ο μέσος όρος τιμών μεταχειρισμένων είναι 11.000 ευρώ |
Σελίδα 3 | Toyota Auris HSD 2012-2018: Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 14.000 ευρώ |
Σελίδα 4 | Hyundai i30 diesel και Toyota Auris Hybrid: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα; |