
2 Φωτογραφίες »
Ξεκινώντας από την αξιοπιστία, τόσο το Hyundai i30 diesel όσο και το υβριδικό Toyota Auris HSD είναι αξιόπιστα και απροβλημάτιστα. Μπορεί η υβριδική τεχνολογία να αποτελεί κάτι άγνωστο για πολλούς, ωστόσο το ιαπωνικό μοντέλο έχει αποδείξει εδώ και χρόνια ότι δεν βγάζει βλάβες, με την εναλλαγή μεταξύ του ηλεκτρικού μοτέρ και του βενζινοκίνητου να γίνεται ομαλά.
Όσον αφορά στην κατανάλωση, το υβριδικό Toyota καίει 5,1 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, σύμφωνα με τη δοκιμή του μεταχειρισμένου μοντέλου, ενώ το πετρελαιοκίνητο i30 6,7 λτ/100 χλμ. Αν λάβουμε υπόψη μας τις τρέχουσες τιμές καυσίμων που είναι 1,76 ευρώ/λτ για την αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων και 1,54 ευρώ/λτ για το πετρέλαιο κίνησης, προκύπτει πως το Auris HSD κοστίζει 9 ευρώ/100 χιλιόμετρα και το i30 diesel 10 ευρώ/100 χιλιόμετρα, μια διαφορά που δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη.

Περνώντας στις φθορές της καμπίνας, αμφότερα τα μοντέλα διατηρούνται σε καλή κατάσταση, χωρίς να υπάρχουν σημάδια από τη χρήση, ούτε γρατζουνιές στις επενδύσεις των αυτοκινήτων.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, το Hyundai i30 έχει κατά 4 εκατοστά παραπάνω «αέρα» για τα πόδια, καθώς και 2,5 εκατοστά μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια τους, που επιτρέπει να βολευτούν άνετα ψηλοί με ύψος έως 1,86 μέτρα (στο Auris χωράνε άτομα ύψους 1,81 μέτρων).
Τέλος, στον παράγοντα «τιμή», το Hyundai i30 diesel είναι πιο προσιτό για αγορά. Ο μέσος όρος τιμών είναι κατά 3.000 ευρώ χαμηλότερος, ενώ τα πιο φθηνά μοντέλα κοστίζουν επίσης 3.000 ευρώ λιγότερα.
Εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που κάνουν οι ιδιοκτήτες των εταιρειών στο Auto Check του AutoTriti.
Σελίδα 1 | Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Hyundai i30 diesel VS Toyota Auris Hybrid |
Σελίδα 2 | Hyundai i30 diesel 2011-2017: Ο μέσος όρος τιμών μεταχειρισμένων είναι 11.000 ευρώ |
Σελίδα 3 | Toyota Auris HSD 2012-2018: Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 14.000 ευρώ |
Σελίδα 4 | Hyundai i30 diesel και Toyota Auris Hybrid: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα; |