Τα ηλεκτρικά της Mazda θα χρησιμοποιούν λειτουργικά συστήματα Toyota

Τα ηλεκτρικά της Mazda θα χρησιμοποιούν λειτουργικά συστήματα Toyota

1.722 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2024)

- Toyota και Mazda ανανεώνουν τη συνεργασία τους αυτή τη φορά για το λειτουργικό σύστημα
- Στόχος της συνεργασίας η μείωση του κόστους
- Τα νέα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αναμένεται να επιφέρουν 650 δις έως το 2030
- Τα ηλεκτρικά της Mazda θα φτάσουν έως το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων της μάρκας μέχρι το 2030

Toyota και Mazda ανανεώνουν τη συνεργασία τους αυτή τη φορά για το λειτουργικό σύστημα

Ακόμη κι αν είναι ανταγωνιστές, οι εταιρείες αυτοκινήτων συχνά συνεργάζονται. Μία από τις πιο πρόσφατες συμπράξεις είναι αυτή  της Toyota και της Mazda, οι οποίες πλέον θα συνεργάζονται σε λειτουργικά συστήματα για τα ηλεκτρικά τους οχήματα. Αν και το συγκεκριμένο έργο είναι νέο, η συνεργασία των δύο εταιρειών δεν είναι. Η Toyota και η Mazda πορεύονται αρκετά χρόνια μαζί, ενώ το 2015 ένωσαν τις δυνάμεις τους για να μοιραστούν τεχνογνωσία αναφορικά με τους κινητήρες. Η σύμπραξή τους έχει ενισχυθεί τα τελευταία χρόνια σε σημείο που το σημερινό Mazda 2 μοιάζει με ένα Toyota Yaris με διαφορετικό έμβλημα. Τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της Mazda φαίνεται πως θα διαθέτουν λοιπόν το ίδιο λειτουργικό σύστημα με την Toyota. Τα συστήματα εντός του οχήματος δεν θα περιλαμβάνουν μόνο το λειτουργικό σύστημα του infotainment και του πλοηγού, αλλά και την ηλεκτρική μονάδα ελέγχου.

Στόχος της συνεργασίας η μείωση του κόστους

Η ανάπτυξη λογισμικού είναι μια δαπανηρή επιχείρηση και οι δύο ιαπωνικές εταιρείες αυτοκινήτων θα συνεργαστούν για το νέο λετουργικό σύστημα προκειμένου να μειώσουν το κόστος. Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων και προμηθευτές ανταλλακτικών δαπανούν έως και 2 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για την ανάπτυξη λογισμικού. Σύμφωνα με τη Nikkei Asia, η συνεργασία αναμένεται να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως και θα μπορούσε να μειώσει το κόστος ανάπτυξης του συστήματος για τη Mazda έως και 80%. Το κοινόχρηστο λογισμικό θα κάνει το ντεμπούτο του σε ένα νέο μοντέλο το 2027.

Τα νέα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αναμένεται να φέρουν 650 δις έσοδα έως το 2030

Τα λειτουργικά συστήματα αλλά και τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αναμένεται να είναι πιο σημαντικά στο μέλλον από ότι ήταν στο παρελθόν. Σύμφωνα με τη Boston Consulting Group τα οχήματα που θα διαθέτουν νέα και βελτιωμένα συστήματα και λειτουργίες,  όπως τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, θα δημιουργήσουν περισσότερα από 650 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία για τη μάρκα έως το 2030.

Τα ηλεκτρικά της Mazda θα αποτελούν έως το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων της μάρκας μέχρι το 2030

Ο Masahiro Moro, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας, μιλώντας στα τέλη του περασμένου έτους για τα σχέδια της Mazda για τα ηλεκτρικά μοντέλα δήλωσε ότι η εταιρεία σκοπεύει να έχει επτά ή οκτώ ηλεκτρικά στη γκάμα της μέχρι το 2030 και αναμένει ότι θα αντιπροσωπεύουν το 25-40% των παγκόσμιων πωλήσεών της. Τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας θα αναπτυχθούν και θα πωληθούν μέσω του τμήματος e-Mazda και θα κατασκευαστούν σε μια νέα πλατφόρμα.

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER