ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι γνώμη έχει ο κόσμος για την VW;

 Σχολιάστε 
69.662 Επισκέψεις στο άρθρο (23/4/2025)
Τι γνώμη έχει ο κόσμος για την VW;
2 Φωτογραφίες »

200 σχόλια σε λίγες ώρες «μιλάνε» για την πορεία της VW.
Δεν έχουν αξιοπιστία – βγάζουν πολλές ζημιές.
Ο κόσμος λέει: Έχουν μικρή εγγύηση, κακό after sales.
Η ποιότητα πέφτει, οι τιμές ανεβαίνουν.
Ο κόσμος λέει: Έμεινε πίσω στην ηλεκτροκίνηση και η εργονομία στην καμπίνα είναι ανύπαρκτη.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

200 σχόλια σε λίγες ώρες «μιλάνε» για την πορεία της VW

Σε πρόσφατο άρθρο μας, σχετικά με δημοσιεύματα του ευρωπαϊκού Τύπου πως η VW δεν μπορεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις με αποτέλεσμα να χάνει το τρένο της αυτοκίνησης και να μένει πολύ πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της σε Ευρώπη και Ασία, το ενδιαφέρον (και η αλληλεπίδραση) του κόσμου ήταν μεγάλη. Για την ιστορία, το θέμα συγκέντρωσε περισσότερες από 40.000 προβολές στα social media, πάνω από 1.200 αλληλεπιδράσεις και σχεδόν 200 σχόλια σε λίγες ώρες. Από τα σχόλια αυτά σταχυολογήσαμε το «τι λέει ο κόσμος για την VW».

Δεν έχουν αξιοπιστία – βγάζουν πολλές ζημιές

Πολλοί ήταν εκείνοι που σχολίασαν τις ζημιές και την αξιοπιστία των μοντέλων της VW, με αρκετούς από αυτούς να δηλώνουν και κάτοχοι συγκεκριμένων μοντέλων της. Γράφουν για πολλές και ακριβές ζημιές («...4.000 ευρώ σε ζημιές από τα 110 στα 170.000 χλμ.»), για «υψηλή τεχνολογία παντού», που όμως δεν υποστηρίζεται από την απαραίτητη αξιοπιστία, κάνοντας ορισμένους να «ορκιστούν ποτέ ξανά VW ακόμα και να τους το χαρίσουν».

 
  • Takis P: Ευτυχώς έδωσα το Polo και ησύχασα από προβλήματα... Με διέλυσε, ορκίστηκα ποτέ ξανά VW ακόμα και να μου το χαρίσουν. Πλήρης αναξιόπιστία και στο αυτοκίνητο και στην αντιπροσωπεία.
  • Δημήτρης Π: Μέχρι το 2004 περίπου, το golf 4, ήταν αξιόπιστα και μπορούσες να τα φτιάχνεις με λογικά κόστη για πάντα. Τα μηχανικά μέρη είναι ίδια με octavia ταξί και οι επισκευές είναι φθηνές (έχω golf 4 k 5) . Π.χ. σε αφτερμαρκετ με εργασία δίσκοι τακάκια μπρος 120. Δίσκος πλατό 220 με εργασία και ΦΠΑ. Από το 5αρι που έβαλαν τον άμεσο ψεκασμό, μας πήρε ο διάολος. Ελατήρια στα πιστονια, αραίωση του λαδιού από καύσιμο, άρα και χαλάρωση καδένας, δύο αντλίες καυσίμου, μπεκ, πολλαπλασιαστές, όλα θα σκάσουν, κ αν πας με τιμές αντιπροσωπείας, το κάνεις κοτέτσι. Έτσι δεν μπορείς να συντηρήσεις πάνω από 15 χρόνια τέτοιο αμάξι. Έχω φτάσει συν 4.000 ευρώ σε ζημιές από τα 110 στα 170.000 χλμ. στο 5αρι. Το golf 4, πέντε ετών παλιότερο, έχει βγάλει 300 ευρώ σε δύο βάσεις μηχανής και τον σύνδεσμο του σασμάν. Επίσης diesel Polo φίλης την έχει σκίσει στις ζημιές, χιλιάδων ευρώ. H οικονομία του ντήζελ πήγε περίπατο
  • Τηλεμαχος-Σταυρος Γ: Γιατί από το 1997-8 φτιάχνει πανάκριβα μάπα αυτοκίνητα, με καλά πλαστικά και συναρμολόγηση, γεμάτα λαμπάκια και μπιχλιμπίδια, παντελώς μάπα κινητήρες κι άπειρες πανάκριβες μηχανικές βλάβες στα υπόλοιπα συστήματα. Γι' αυτό.
  • Dionisis Z: Η λέξη "κουβαγκεν" δεν βγήκε για πλάκα... Είχα κι εγώ κάποτε ένα polo 6n2 του 2001. Το κράτησα 4 χρόνια. Είχε βγάλει 2.000€ ζημιές. Όλα περιφερειακά. Μοτερικα όλα καλά. (Ελέω ατμοσφαιρικού κινητήρα βεβαίως βεβαίως) Αν ήταν τούρμπο ακόμα θα πλήρωνα.
  • Nikolas B: Τα TSI με τις ελαττωματικές μπιελες που έσπαγαν την ξαποστειλαν
  • Panagiotis M: Βελτιώνονται σχεδόν σε όλους του τομείς τα αυτοκίνητα της VW αλλά γίνονται πιο πολύπλοκα, αναξιόπιστα και ακριβά στην συντηρηση. Υψηλή τεχνολογία παντού, είναι το σήμα του γερμανικού μάρκετινγκ αλλά πρέπει να υποστηρίζεται από την αξιοπιστία.
  • Kwstas S: Τους έφαγαν οι κορεάτες σε αξιοπιστία.

Ο κόσμος λέει: Έχουν μικρή εγγύηση, κακό after sales

Οι πολλές αναφορές σε ζημιές που είδαμε να λένε παραπάνω, σε συνδυασμό με την εργοστασιακή εγγύηση της VW (που ήταν διετής) δείχνουν να προβληματίζουν τον κόσμο, με πολλούς να ζητούν τουλάχιστον μια καλή after sales φροντίδα, η οποία δεν ήρθε από την «κοροϊδευτική» όπως λένε, αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας («...κοιτούν τον πελάτη σαν πληβείο»). `Aλλοι πάλι αναφέρθηκαν και στο σκάνδαλο «dieselgate», που παρότι μετρά 10+ χρόνια από τότε, για πολλούς είναι η αρχή του κακού για την πορεία της VW.

Δείτε τα σχετικά σχόλια με ένα κλικ ΕΔΩ
  • Konstantinos K: 2 χρόνια εγγύηση, όσο η τοστιέρα μου. Αναρωτιέμαι τι βίτσια έχετε μερικοί και αγοράζετε VW.
  • Vassilis P: Απίστευτα κακή και εν τέλει κοροϊδευτική αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας οταν παρουσιαζόταν βλάβη στο αυτοκίνητο.
  • Αφροδίτη Σ: Επίσης καλό θα ήταν η καρεντα να χαμηλώσει λίγο το προφίλ γιατί κοιτούν τον πελάτη σαν πληβείο!!!!
  • Alexander D: Η VW έπρεπε να έχει κλείσει από τοτε που δηλώθηκαν ψευδή στοιχεία για τα καυσαέρια και έβγαλαν τη καταραμένη ουρία (adblue).
  • Άκης Α: Με όλα τα προβλήματα της, έχουν και απαράδεκτες αντιπροσωπειες...
  • Ioakeim Makis S: Τα τελευταία > 20 χρόνια φτιάχνει ακριβά αναξιόπιστα τετράτροχα, με πανάκριβο σέρβις και υποτυπώδη εγγύηση. Αναμενόμενο.

Η ποιότητα πέφτει, οι τιμές ανεβαίνουν

Και μετά έχουμε σχόλια τους σχετικά την ποιότητα των μοντέλων της φίρμας, που -όπως λένε- πέφτει συνεχώς τα τελευταία χρόνια, ενώ ταυτόχρονα οι τιμές τους αυξάνονται σταθερά, οδηγώντας στο να χάσουν τον χαρακτήρα που είχαν («...η παραδοσιακή τους πελατεία τους γύρισε την πλάτη») και η φίρμα να μην αντιπροσωπεύει αυτό που λέει το όνομά της (Volkswagen = όχημα του λαού).

Δείτε τα σχετικά σχόλια με ένα κλικ ΕΔΩ
  • Βασίλειος Δ: Από τα Golf mk4 άρχισε ουσιαστικά η αργή αλλά σταθερή πτώση της ποιότητας που τα τελευταία χρόνια είναι πλέον φανερή ενώ οι τιμές τους έχουν εκτοξευθεί στα ύψη, οπότε και η παραδοσιακή τους πελατεία τους γύρισε την πλάτη. Εάν δεν επιστρέψουν στην παράδοση οι της VW , δηλαδή στην εργονομία , την προσιτή τιμή , το λογικό κόστος επισκευής δύσκολα θα σωθεί από την καταστροφή!
  • Ermis L: Έριξε την ποιότητα, ακρίβυνε το σέρβις και κατάντησε υπερτιμημένη μουφα.
  • Panas Ts: Διότι δεν αντιπροσωπεύει εδώ και χρόνια, αυτό που λέει το ίδιο της το όνομα: Volkswagen (όχημα του λαού). Ακριβά, αναξιόπιστα, πλέον... Η Ευρώπη πλέον αγοράζει από Ασία.
  • Savvas K: Μόνο μια ελπίδα έχει πια... αξιοποιστα αμάξια σε λογικές τιμές για το μέσο πολιτη.
  • Τάσος Ορ: H VW έκανε "όνομα" με τον σκαραβαίο και τις αξίες που αυτός πρέσβευε: ποιότητα, απλότητα, οικονομία, αξιοπιστια, φτηνή και απλή συντήρηση. Σήμερα κάνει ακριβώς τα... αντίθετα και η εμμονή με τα ηλεκτρικά θα της δώσει τη χαριστική βολή.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
SERVICE 2ΕΤΙΑΣ