CX-90 2023

CX-90 2023

Το νέο Mazda CX-70 θα παρουσιαστεί στις 30 Ιανουαρίου

1.555 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2024)

- Η Mazda επιβεβαίωσε την ημερομηνία παρουσίασης του νέου μοντέλου
- Το CX-70 θα είναι μια πενταθέσια έκδοση του επταθέσιου CX-90
- Ίδιο σύστημα κίνησης με το CX-90, με επιλογή εξακύλινδρου ή τετρακύλινδρου κινητήρα

Η Mazda επιβεβαίωσε την ημερομηνία παρουσίασης του νέου μοντέλου

Η Mazda σχεδιάζει να παρουσιάσει επίσημα το τελευταίο της SUV, το CX-70, στις 30 Ιανουαρίου. Το νέο μοντέλο επρόκειτο αρχικά να παρουσιαστεί πέρυσι, αλλά οι γενικευμένες καθυστερήσεις στις εταιρείες αυτοκινήτων ώθησαν την κυκλοφορία του στις αρχές του 2024. Η τελική επιβεβαίωση της αποκάλυψης του μοντέλου ήρθε από την καναδική ιστοσελίδα της Mazda και παρά το γεγονός ότι απέχει μόλις λίγες εβδομάδες από την πρεμιέρα του, το CX-70 δεν έχει ακόμη εντοπιστεί να δοκιμάζεται ούτε ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο. Το γεγονός αυτό μπορεί να αποδοθεί στην αναμενόμενη ομοιότητά του με το CX-90.

Το CX-70 θα είναι μια πενταθέσια έκδοση του επταθέσιου CX-90

Σε ένα επίσημο έγγραφο του Φεβρουαρίου 2023 που κυκλοφόρησε από τη Mazda, αναφέρθηκε ότι το επερχόμενο CX-70 θα αποτελεί μια πενταθέσια έκδοση του CX-90, το οποίο είναι το επταθέσιο SUV της μάρκας που έκανε την εμφάνισή του πριν από ένα χρόνο. Από αυτήν την ανακοίνωση, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι θα διατηρήσει το ίδιο μέγεθος, αλλά θα διαθέτει μεγαλύτερους χώρους, εξαλείφοντας την τρίτη σειρά θέσεων. Επίσης, η Mazda επιβεβαίωσε ότι το αμάξωμα θα είναι κοινό και για τα δύο μοντέλα, αλλά δεν είναι ακόμα σαφές αν η εταιρεία θα αλλάξει το στυλ του CX-70 για να το κάνει να φαίνεται λίγο πιο σπορτίφ.

Ίδιο σύστημα κίνησης με το CX-90, με επιλογή εξακύλινδρου ή τετρακύλινδρου κινητήρα

Οι πρόσφατες καταθέσεις στην California Air Resources Board (CARB) σχεδόν επιβεβαιώνουν ότι το CX-70 θα χρησιμοποιεί τα ίδια συστήματα κίνησης με το CX-90. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ ενός υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου κινητήρα 3,3 λίτρων ή ενός μικρότερου τετρακύλινδρου 2,5 λίτρων, με τον τελευταίο να αποτελεί μέρος ενός plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης. Και οι δύο επιλογές αναμένεται να διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Επιπλέον, ο τετρακύλινδρος κινητήρας θα λειτουργεί σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 323 ίππους. Τοποθετημένος μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του κιβωτίου ταχυτήτων, ο ηλεκτροκινητήρας αναμένεται να αντλεί ισχύ από μια μπαταρία 17,8 kWh.

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER