ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Volvo EX60: Πρώτη γεύση από το νέο ηλεκτρικό SUV

 Σχολιάστε 
1.183 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2025)
Volvo EX60: Πρώτη γεύση από το νέο ηλεκτρικό SUV
2 Φωτογραφίες »

Το EX60 έρχεται να ανταγωνιστεί ηλεκτρικά SUV, όπως π.χ. το Audi Q6 e-tron.
Η σχεδίαση του νέου SUV ακολουθεί τη γνώριμη σιλουέτα του XC60.
Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να αναβαθμίζεται στον χρόνο.
Νέα δομή στο πάτωμα του αυτοκινήτου για περισσότερο χώρο και μεγαλύτερη αντοχή.

autotriti team

Το EX60 έρχεται να ανταγωνιστεί το Audi Q6 e-tron

Η Volvo ετοιμάζεται να υποδεχθεί το 2026 με την παγκόσμια παρουσίαση του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού EX60. Το EX60 έρχεται ως το ηλεκτρικό αντίστοιχο του XC60, που μετά από 32 χρόνια πήρε τα ηνία του best seller μοντέλου της εταιρείας από το Volvo 240, έχοντας στο στόχαστρο ανταγωνιστές όπως το Audi Q6 e-tron και τη νέα γενιά της BMW iX3. Το πρώτο επίσημο teaser αποκαλύπτει τον φωτιστικό σχεδιασμό στο πίσω μέρος, ο οποίος διαφέρει από τη μόδα των full-width light bars. Αντί αυτών, το νέο Volvo EX60 ενσωματώνει διακριτικά κάθετα φώτα στο πίσω παρμπρίζ, όπως έχουμε δει ήδη στα EX90 και EX30, ενώ το λογότυπο της μάρκας κυριαρχεί έντονα στην πίσω πόρτα.

Η σχεδίαση του νέου SUV ακολουθεί τη γνώριμη σιλουέτα του XC60

Η σχεδίαση του νέου SUV ακολουθεί τη γνώριμη σιλουέτα του XC60, με οπτικά χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν LED μπροστα φώτα, ενσωματωμένες χειρολαβές, κλειστή μάσκα και αεροδυναμικές ζάντες. Παρότι δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα αν η τεχνολογία LiDAR του EX90 θα περάσει και στα πιο προσιτά μοντέλα, η Volvo δοκιμάζει ήδη νέους αισθητήρες ασφαλείας, σύμφωνα με δηλώσεις του Chief Product & Strategy Officer, Erik Severinson.

Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να αναβαθμίζεται στον χρόνο

Η νέα SPA3 πλατφόρμα που θα κάνει πρεμιέρα με το EX60 υπόσχεται μεγαλύτερη αυτονομία, καλύτερη αποδοτικότητα και εξελιγμένες υπολογιστικές δυνατότητες. Αυτή θα είναι η τρίτη γενιά της Scalable Product Architecture (SPA), με την εξέλιξη της πρώτης γενιάς να τοποθετείται αμέσως μετά την εξαγορά της Volvo από την κινεζική Geely το 2011 και τα παράγωγα της να έχουν χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς από άλλες μάρκες του ομίλου Geely. Η Volvo τονίζει ότι η νέα αρχιτεκτονική έχει σχεδιαστεί για να μαθαίνει και να αναβαθμίζεται με τον χρόνο, προσφέροντας στους ιδιοκτήτες ένα αυτοκίνητο που «εξελίσσεται μαζί τους». Μαζί με την αυτή ντεμπούτο θα κάνει και η νέα ζώνη ασφαλείας της Volvo. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η χρήση ενός δομικού πακέτου μπαταριών, το οποίο υπόσχεται να αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα και να προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά. Με μικρότερες διαστάσεις από το EX90 και χάρη στη νέα τεχνολογία, το EX60 ενδέχεται να ξεπεράσει ακόμη και τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση.

Νέα δομή στο πάτωμα του αυτοκινήτου για περισσότερο χώρο και μεγαλύτερη αντοχή

Επιπρόσθετα, στο πίσω μέρος της δομής του πατώματος υιοθετείται το λεγόμενο megacasting. Με τη διαδικασία αυτή -που ήδη υιοθετούν Tesla και Κινέζοι κατασκευαστές όπως οι Nio και XPeng- η Volvo κατασκευάζει ένα ενιαίο κομμάτι από αλουμίνιο σε 2 λεπτά, αντί για την παραδοσιακή μέθοδο με πολλές επιμέρους μεταλλικές ενώσεις που απαιτεί σχεδόν μία ώρα. Το αποτέλεσμα; Λιγότερο βάρος, περισσότερος αποθηκευτικός χώρος, υψηλότερη αντοχή και μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

KIA
Moto