• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

WRC Πορτογαλίας: Ατυχίες, δώρα & σφήνες

Διαβάστηκε από 1669 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/6/2019
 

Ο Οττ Τάνακ άντεξε την πίεση και τις δύσκολες συνθήκες του χωμάτινου Ράλλυ Πορτογαλίας παίρνοντας την πρώτη θέση. Ο Νεβίλ μπήκε «σφήνα», ενώ ο Μικ ήταν ο μεγάλος άτυχος της μέρας κάνοντας ουσιαστικά δώρο την 3η θέση στο Οζιέ.

Η σημερινή, τελευταία μέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας, του 7ου κατά σειρά αγώνα για το 2019, απαρτιζόταν από 51,77 χλμ.. Με τις διαφορές στην πρώτη τριάδα να βρίσκονται σε μονοψήφιο αριθμό δευτερολέπτων μετά το τέλος του Σαββατιάτικου σκέλους, όλα ήταν ανοιχτά, όμως στο τέλος επικράτησε ο Οττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC) που είχε αναλάβει να κρατά τα ηνία από την πρώτη κιόλας μέρα. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι έγινε στο Κυριακάτικο σκέλος του αγώνα…
 
Πέντε συνολικά οι ε.δ. για σήμερα, εκ των οποίων η μία ήταν η Power Stage, και η Toyota συνέχισε το… πάρτι με τους Οττ Τάνακ και Κρις Μικ να οδηγούν την κούρσα. Πίσω τους, ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 Coupe WRC), που είχε επωφεληθεί από το στραβοπάτημα του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα στο χθεσινό σκέλος. Οι τρεις πρώτες ειδικές της μέρας είχαν άρωμα Toyota με τον Μικ να κερδίζει την πρώτη και τον Τάνακ τις υπόλοιπες δύο. Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai τους πήρε στο κατόπι και κατάφερε να ανέβει στη 2η θέση της κατάταξης μετά από ένα τετ-α-κε του Μικ στη 19η ε.δ. που του κόστισε σχεδόν 10 δλ. Μάλιστα, σημειώνουμε πως, στην ίδια στροφή ο Εσαπέκκα Λάππι είχε μια μικρή έξοδο στην 16η ε.δ. (πρώτη ε.δ. της Κυριακής) που «πλήγωσε» το Citroen C3 WRC και τον οδηγήσε σε εγκατάλειψη.
 
Μια ανάσα πριν το τέλος, δηλαδή την Power Stage, η κατάταξη βρήκε στις τρεις πρώτες θέσεις τους Οττ Τάνακ, Τιερί Νεβίλ (+16,6 δλ.) και Κρις Μικ (+24,4 δλ.). 

Εκεί τα πράγματα άλλαξαν άρδην, όσον αφορά στον Βρετανό οδηγό της Toyota GR, καθώς το Yaris του βρήκε σε μια πέτρα στην εσωτερική μιας στροφής και έκανε τετ-α-κε, μπλοκάροντας μάλιστα τη διόδο. Η Power Stage διακόπηκε για κάποια λεπτά, ενώ το πλήρωμα της Toyota εγκατέλειψε την προσπάθεια, αποχαιρετώντας και την τρίτη θέση της κατάταξης.
    
Η ατυχία του Κρις Μικ ήταν μάννα εξ ουρανού για τον Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen C3 WRC), που μέχρι εκείνη τη στιγμή βρισκόταν σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τον πρωτοπόρο Τάνακ. Από εκεί και έπειτα τα πράγματα κύλλησαν ομαλά για τα υπόλοιπα πληρώματα, ενώ τους έξτρα βαθμούς της Power Stage πήραν οι: 
  • Σεμπαστιάν Οζιέ: 5 βαθμούς
  • Τιερί Νεβίλ: 4 βαθμούς
  • Οττ Τάνακ: 3 βαθμούς
  • Τέεμου Σούνινεν: 2 βαθμούς
  • Ντάνι Σόρντο: 1 βαθμό
Παρακάτω θα βρείτε τον πίνακα με την τελική κατάταξη του Ράλλυ Πορτογαλίας. Εμείς ανανεώνουμε το ραντεβού μας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για τις 13-16 Ιουνίου στη Σαρδηνία της Ιταλίας.


 

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »