Χωρίς πολλές κλίσεις, το 2008 στρίβει με αυτοπεποίθηση και σιγουριά χάρη στην την καλορυθμισμένη ανάρτηση και το «ζωντανό» πλαίσιο

Οι light εκτός δρόμου εξορμήσεις συνεχίζουν να αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου και του νέου 2008. Η απόσταση από το έδαφος είναι πολύ ικανοποιητική.

Στο δρόμο: Ευχάριστα ισορροπημένο

129.713 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2020)

Οι όποιες επιφυλάξεις για την συμπεριφορά του 2008 σε σχέση με την εξαιρετική εικόνα του χαμηλότερου, πιο κόμπακτ και ελαφρύτερου 208, όχι απλά  πάνε περίπατο από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, αλλά το μικρό γαλλικό crossover δείχνει να πείθει ακόμα περισσότερο! Επιδεικνύει ένα εξαιρετικά ισορροπημένο προφίλ, με το πλαίσιο και την ανάρτηση να έχουν μια ωραία, στιβαρή αίσθηση με τη ρύθμιση στα αμορτισέρ να είναι σχετικά σφικτή, χωρίς όμως να ενοχλεί. Με φαρδιά μετατρόχια και με στιβαρό μπροστινό σύστημα  -ναι δείχνει να πείθει περισσότερο από του 208- το 2008 καταφέρνει να έχει σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την ποιότητα κύλισης. Όσο υψηλά περιθώρια πρόσφυσης έχει και όσο συγκρατεί την κλίση στη στροφή, τόσο ευγενικό είναι το πέρασμα πάνω από λακκούβες και κακοτοπιές με αρωγό εδώ και το ικανό προφίλ των ελαστικών (215/65 R16).

H κατευθυντικότητα είναι  απόλυτα ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται άμεσα και με ακρίβεια, ενώ παρά το αυξημένο κέντρο βάρους η διάθεση του συνόλου είναι μάλλον σπορτίφ. Στο ταξίδι τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστο τον οδηγό και το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από τα 120 χλμ/ώρα. Στα συν και τα φρένα, που όχι μόνο είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 36,4 μ.), αλλά και ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
vw