ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας, μπαταρία, αυτονομία & επιδόσεις: Τι πρέπει να ξέρω;

1.061 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2025)
Στο Toyota C-HR PHEV οι τεχνολογίες Predictive EV Drive και Geofencing συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της χρήσης της μπαταρίας. Εσείς εισάγετε έναν προορισμό στην πλοήγηση και το σύστημα αλλάζει
3 Φωτογραφίες »

Στο Toyota C-HR PHEV οι τεχνολογίες Predictive EV Drive και Geofencing συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της χρήσης της μπαταρίας. Εσείς εισάγετε έναν προορισμό στην πλοήγηση και το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ EV λειτουργίας και υβριδικής κίνησης για να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα και την αυτονομία σας.

Επιλέγοντας ένα Plug-in υβριδικό αυτοκίνητο, αυτό που κερδίζει ο χρήστης είναι πολλά άλογα (καθώς συνδυάζονται δύο κινητήρες) και η δυνατότητα ηλεκτροκίνησης σε καθημερινή βάση. Τι, ισχύει, όμως ανά αυτοκίνητο;


Η δυνατότητα φόρτισης σε μεγαλύτερη ταχύτητα (11 kW) δίνει στο CUPRA Formentor e-Hybrid σε πολύ σύντομο χρόνο (2,5 ώρες) 100+ χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά και με σχεδόν μηδενικό κόστος.
3 Φωτογραφίες »

Η δυνατότητα φόρτισης σε μεγαλύτερη ταχύτητα (11 kW) δίνει στο CUPRA Formentor e-Hybrid σε πολύ σύντομο χρόνο (2,5 ώρες) 100+ χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά και με σχεδόν μηδενικό κόστος.

 
Στην BMW X1 xDrive25e κίνηση δίνει ο τρικύλινδρος 1,5 TwinPower Turbo κινητήρας βενζίνης με τους 136 ίππους. Αυτός συνυπάρχει με ένα αρκετά ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ στα 109 PS, που ανεβάζει τη συνδυαστική ισχύ στα 245 άλογα. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η μάρκα η BMW X1 xDrive 25e ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα. Εδώ να πούμε ότι η BMW είναι 4κίνητη, με το 7-τάχυτο Steptronic κιβώτιο να στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Όσον αφορά την αυτονομία, το SUV των Βαυαρών υπόσχεται 78-86 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα, με μία μπαταρία 13,8 kWh να δίνει την απαραίτητη ενέργεια.
 
Στο CUPRA Formentor e-Hybrid συνδυάζονται τα πολλά άλογα με τη μεγάλη αυτονομία. Ο 1.500άρης TSI των απλών εκδόσεων συνεργάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ 116 ίππων, για συνδυαστική ισχύ 272 ίππων. Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές (7,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα αναφέρει η CUPRA), ενώ η τελική των 220 χλμ./ώρα είναι στοιχείο που δεν βλέπεις συχνά σε ένα Plug-in. Κατά τα άλλα, η μεγάλη μπαταρία των 19,7 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) εξασφαλίζει θεωρητική αυτονομία που πλησιάζει τα 119 χλμ., νούμερο που επιβεβαιώθηκε και σε μεγάλο βαθμό στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center (100 χλμ.).
 
Τέλος, έχουμε το Toyota C-HR, που ως κλασικός Ιάπωνας «φέρει» ατμοσφαιρικής τεχνολογίας κινητήρα. Ο 2λιτρος χαρακτήρας έχει τον αστερίσκο των αντίστοιχων επιβαρύνσεων, όμως από πλευράς λειτουργίας ξεχωρίζει για την ομαλή συνεργασία του με το ηλεκτρομοτέρ των 208 ίππων. Το Plug-in υβριδικό C-HR έχει 223 ίππους και εστιάζει κυρίως στη χαμηλή κατανάλωση, ακόμη κι όταν αδειάσει η μπαταρία των 13,6 κιλοβατώρων. Η εργοστασιακή αυτονομία είναι στα 66 χλμ. (55 χλμ. κατέγραψε το AutoΤρίτη), ενώ ακόμα και αν ξεχάσετε να φορτίσετε την μπαταρία, η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 4,5 λτ./100 χλμ.. Σημειώστε, δε, πως έχει τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, κάτι που συμβάλλει στη συγκράτηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα.

Σελίδα 1Plug-in μικρομεσαία Hybrid SUV: BMW X1, CUPRA Formentor ή Toyota C-HR;
Σελίδα 2Καμπίνα - Εσωτερικό: Πολυτελής η X1, «σπορτίφ» το Formentor, premium βλέψεις για το C-HR
Σελίδα 3Κινητήρας, μπαταρία, αυτονομία & επιδόσεις: Τι πρέπει να ξέρω;
Σελίδα 4Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
VITO 3 GENIES