Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
1.060 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2025)
Η γνώμη μας
Για έναν εταιρικό χρήστη ή για κάποιον οδηγό που έχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι, το Plug-in υβριδικό αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή που μειώνει σημαντικά το κόστος κατανάλωσης στην καθημερινότητα. Φορτίζοντας το βράδυ έχεις αρκετά χιλιόμετρα «κάβα» για τα πήγαινε-έλα στη δουλειά, ενώ το σαββατοκύριακο μπαίνει στην εξίσωση και η βενζίνη.
Από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας, κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του «όπλα». Η X1 προσφέρει το status που πρεσβεύει η BMW, έχει τους καλύτερους χώρους ενώ το «πάντρεμα» της 4κίνησης και του αποδοτικού συνόλου ικανοποιεί και με το παραπάνω, με το αντίστοιχο κόστος αγοράς, βέβαια. Το CUPRA Formentor είναι η πιο σπορτίφ επιλογή, τόσο από πλευράς χαρακτηριστικών (272 PS), όσο και από οδηγική αίσθηση. Εκτός αυτού, είναι από τα κορυφαία μοντέλα σε ηλεκτρική αυτονομία, καθώς με προσεκτική οδήγηση μπορείς να κάνεις ακόμη και 3 ημέρες, μόνο με ρεύμα. Για το Toyota C-HR, η προσιτή τιμή είναι το μεγάλο ατού. Παίρνεις Plug-in σε τιμή.... κανονικού, με όσα πολύτιμα έξτρα σημαίνει το όνομα Toyota (αξιοπιστία, after sales, χαμηλή κατανάλωση).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
BMW X1 xDrive 25e
CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid
Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
Κινητήρας*
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.499
1.498
1.987
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4 σε σειρά/16
4 σε σειρά/16
4/16
Τροφοδοσία
'Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo, Plug-in hybrid
'Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo, Plug-in hybrid
'Αμεσος ψεκασμός βενζίνης, Plug-in hybrid
Ισχύς βενζινοκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.)
136/4.000-6.500
177/5.500-6.000
152/6.000
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.)
265/1.500-4.000
250/1.500-4.000
190/4.400-5.200
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.)
109/-
116/2.250-4.500
163/-
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.)
247/-
330/-2.250
208/-
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
245/-
272/-
223/-
Συνδυαστική ροπή (Nm/σ.α.λ.)
-
400/-
-
Κίνηση
Στους 4 τροχούς
Στους εμπρός τροχούς
Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο/σχέσεις
Αυτόματο/7
Αυτόματο/6
Αυτόματο/e-CVT
Βάρος με οδηγό (κιλά)
1.930
1.742
1.720
Eπιδόσεις*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
6,8
7,2
7,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
190
220
180
Κατανάλωση*
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.)
0,8-0,9
0,4-0,6
0,8
Ρεζερβουάρ (λτ.)
47
40
43
Μέση εργοστασιακή (kWh./100 χλμ.)
16,8-18,2
16,9-18,3
18
Μικτή ηλεκτρική αυτονομία (χλμ.)
76-83
108-119
66
Χωρητικότητα μπαταρίας, συνολική/ωφέλιμη (kWh)
16,3/14,2
25,7/19,7
13,8/13,6
Χρόνος φόρτισης (0-100%)
1 ώρα και 45 λεπτά σε 7,4 kW
2 ώρες και 30 λεπτά σε 11 kW
2 ώρες και 30 λεπτά σε 7,4 kW
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
17-21
10-13
17
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
BMW X1 xDrive 25e
CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid
Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
ESP
*
*
*
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος
*
*
*
Σύστήμα Lane Assist
*
*
*
Σύστήμα Αναγνώρισης Σημάτων Κ.Ο.Κ.
*
*
*
Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού
*
*
*
Αερόσακοι
7
6
7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π
*/*
*/*
*/*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ
*/*
*/*
*/*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ.
*/*
*/*
*/*
Ηλεκτρική πόρτα αποσκευών
*
*
-
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού
*/*
*/*
*/*
Δυνατότητα εισόδου χωρίς κλειδί
-
*
-
Κλιματισμός
* (clima 2 ζωνών)
* (clima 3 ζωνών)
* (clima 3 ζωνών)
Οθόνη αφής
Έγχρωμη αφής 10,7 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας
Έγχρωμη αφής 12,9 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας
Έγχρωμη αφής 8 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
Έγχρωμος 10,25 ιντσών
Έγχρωμος 10,25 ιντσών
Έγχρωμος 12,3 ιντσών
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης
*
*
*
Cruise control
* (Adaptive)
* (Adaptive)
* (Adaptive)
Ζάντες αλουμινίου
* (18 ιντσών)
* (19 ιντσών)
* (17 ιντσών)
Ατμοσφαιρικός φωτισμός
-
*
*
Φώτα ημέρας
* (LED)
* (LED)
* (LED)
Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας
-
*
*
Εγγύηση μηχ. Μερών
2 χρόνια (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία)
4 χρόνια ή 80.000 χλμ. (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία)
11 χρόνια ή 200.000 χλμ. (11 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. για τη μπαταρία)
Έκδοση
Basic
VZ
C-ULT
Τιμή από (ευρώ)
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
BMW X1 xDrive 25e
CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid
Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον
Γόνατα ΜακΦέρσον
Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων
Πολλαπλών συνδέσμων
Διπλά ψαλίδια
Εμπρός φρένα
Αερ. Δίσκοι
Αερ. Δίσκοι 340 χλστ.
Αερ. Δίσκοι 340 χλστ.
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Δίσκοι 310 χλστ.
Δίσκοι 310 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Ηλεκτρική
Ηλεκτρική
Απόσταση από το έδαφος (εκ.)
179
170
137
Γωνίες προσέγγισης/φυγής/ σε μοίρες
ΔΑ
ΔΑ
14/28
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)
1.592/1.593
1.583-1.555
1.570/1.585
Κύκλος στροφής (μ.)
11,7
11
11
Διαστάσεις (χλστ.)
BMW X1 xDrive 25e
CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid
Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
Κεφάλι οδηγού
150
128
85
Κεφάλι πίσω
75
35
25
Πλάτος εμπρός
1.440
1.425
1.378
Πλάτος πίσω
1.410
1.365
1.360
Πόδια πίσω
175
130
145
Χώρος αποσκευών (λτ.)
490
345
310
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος
4.500x1.845x1630
4.450x1.839x1.537
4.362x1.832x1.564
Μεταξόνιο
2.692
2.680
2.640
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών