ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά

1.060 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2025)
Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά

Η γνώμη μας

Για έναν εταιρικό χρήστη ή για κάποιον οδηγό που έχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι, το Plug-in υβριδικό αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή που μειώνει σημαντικά το κόστος κατανάλωσης στην καθημερινότητα. Φορτίζοντας το βράδυ έχεις αρκετά χιλιόμετρα «κάβα» για τα πήγαινε-έλα στη δουλειά, ενώ το σαββατοκύριακο μπαίνει στην εξίσωση και η βενζίνη.
 
Από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού μας, κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του «όπλα». Η X1 προσφέρει το status που πρεσβεύει η BMW, έχει τους καλύτερους χώρους ενώ το «πάντρεμα» της 4κίνησης και του αποδοτικού συνόλου ικανοποιεί και με το παραπάνω, με το αντίστοιχο κόστος αγοράς, βέβαια. Το CUPRA Formentor είναι η πιο σπορτίφ επιλογή, τόσο από πλευράς χαρακτηριστικών (272 PS), όσο και από οδηγική αίσθηση. Εκτός αυτού, είναι από τα κορυφαία μοντέλα σε ηλεκτρική αυτονομία, καθώς με προσεκτική οδήγηση μπορείς να κάνεις ακόμη και 3 ημέρες, μόνο με ρεύμα. Για το Toyota C-HR, η προσιτή τιμή είναι το μεγάλο ατού. Παίρνεις Plug-in σε τιμή.... κανονικού, με όσα πολύτιμα έξτρα σημαίνει το όνομα Toyota (αξιοπιστία, after sales, χαμηλή κατανάλωση).
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW X1 xDrive 25e CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
Κινητήρας*      
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499 1.498 1.987
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16 4 σε σειρά/16 4/16
Τροφοδοσία 'Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo, Plug-in hybrid 'Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo, Plug-in hybrid 'Αμεσος ψεκασμός βενζίνης, Plug-in hybrid
Ισχύς βενζινοκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 136/4.000-6.500 177/5.500-6.000 152/6.000
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 265/1.500-4.000 250/1.500-4.000 190/4.400-5.200
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 109/- 116/2.250-4.500 163/-
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 247/- 330/-2.250 208/-
Συνδυαστική ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 245/- 272/- 223/-
Συνδυαστική ροπή (Nm/σ.α.λ.) - 400/- -
Κίνηση Στους 4 τροχούς Στους εμπρός τροχούς Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο/σχέσεις Αυτόματο/7 Αυτόματο/6 Αυτόματο/e-CVT
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.930 1.742 1.720
       
Eπιδόσεις*      
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,8 7,2 7,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 190 220 180
       
Κατανάλωση*      
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 0,8-0,9 0,4-0,6 0,8
Ρεζερβουάρ (λτ.) 47 40 43
Μέση εργοστασιακή (kWh./100 χλμ.) 16,8-18,2 16,9-18,3 18
Μικτή ηλεκτρική αυτονομία (χλμ.) 76-83 108-119 66
Χωρητικότητα μπαταρίας, συνολική/ωφέλιμη (kWh) 16,3/14,2 25,7/19,7 13,8/13,6
Χρόνος φόρτισης (0-100%) 1 ώρα και 45 λεπτά σε 7,4 kW 2 ώρες και 30 λεπτά σε 11 kW 2 ώρες και 30 λεπτά σε 7,4 kW
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 17-21 10-13 17
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή BMW X1 xDrive 25e CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
ESP * * *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * * *
Σύστήμα Lane Assist * * *
Σύστήμα Αναγνώρισης Σημάτων Κ.Ο.Κ. * * *
Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού * * *
Αερόσακοι 7 6 7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* */* */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */* */* */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */* */* */*
Ηλεκτρική πόρτα αποσκευών * * -
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */* */* */*
Δυνατότητα εισόδου χωρίς κλειδί - * -
Κλιματισμός * (clima 2 ζωνών) * (clima 3 ζωνών) * (clima 3 ζωνών)
Οθόνη αφής Έγχρωμη αφής 10,7 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας Έγχρωμη αφής 12,9 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας Έγχρωμη αφής 8 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας
Ψηφιακός πίνακας οργάνων Έγχρωμος 10,25 ιντσών Έγχρωμος 10,25 ιντσών Έγχρωμος 12,3 ιντσών
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης * * *
Cruise control * (Adaptive) * (Adaptive) * (Adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * (18 ιντσών) * (19 ιντσών) * (17 ιντσών)
Ατμοσφαιρικός φωτισμός - * *
Φώτα ημέρας * (LED) * (LED) * (LED)
Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας - * *
Εγγύηση μηχ. Μερών 2 χρόνια (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία) 4 χρόνια ή 80.000 χλμ. (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία) 11 χρόνια ή 200.000 χλμ. (11 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. για τη μπαταρία)
Έκδοση Basic VZ C-ULT
Τιμή από (ευρώ)      
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι BMW X1 xDrive 25e CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων Πολλαπλών συνδέσμων Διπλά ψαλίδια
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι 340 χλστ. Αερ. Δίσκοι 340 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι Δίσκοι 310 χλστ. Δίσκοι 310 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική
Απόσταση από το έδαφος (εκ.) 179 170 137
Γωνίες προσέγγισης/φυγής/ σε μοίρες ΔΑ ΔΑ 14/28
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.592/1.593 1.583-1.555 1.570/1.585
Κύκλος στροφής (μ.) 11,7 11 11
Διαστάσεις (χλστ.) BMW X1 xDrive 25e CUPRA Formentor 1,5 TSI 272 PS VZ DSG e-Hybrid Toyota C-HR Plug-in hybrid 220
Κεφάλι οδηγού 150 128 85
Κεφάλι πίσω 75 35 25
Πλάτος εμπρός 1.440 1.425 1.378
Πλάτος πίσω 1.410 1.365 1.360
Πόδια πίσω 175 130 145
Χώρος αποσκευών (λτ.) 490 345 310
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.500x1.845x1630 4.450x1.839x1.537 4.362x1.832x1.564
Μεταξόνιο 2.692 2.680 2.640
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Plug-in μικρομεσαία Hybrid SUV: BMW X1, CUPRA Formentor ή Toyota C-HR;
Σελίδα 2Καμπίνα - Εσωτερικό: Πολυτελής η X1, «σπορτίφ» το Formentor, premium βλέψεις για το C-HR
Σελίδα 3Κινητήρας, μπαταρία, αυτονομία & επιδόσεις: Τι πρέπει να ξέρω;
Σελίδα 4Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai
elk test