
Στο εσωτερικό της BMW X1 η οι τεχνολογίες αιχμής συνδυάζονται με την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, με μόνη ουσιαστική ένσταση την απουσία περιστροφικού χειριστηρίου στην κονσόλα.
Περνάμε στο εσωτερικό, όπου η διαφορετική σχολή κάθε μάρκας συνεπάγεται και συγκεκριμένες προδιαγραφές ως προς την φιλοσοφία της καμπίνας. Πιο πολυτελές αποτύπωμα έχει η BMW X1, που ξεχωρίζει για την άριστη ποιότητα υλικών, με το ανάλογο φινίρισμα και την εξαιρετική συναρμογή. Το πολύ ποιοτικό της σύνολο «δένει» και με τον αντίστοιχο σύγχρονο ψηφιακό διάκοσμο, όπου δεσπόζει το BMW Live Cockpit Plus. Αυτό αποτελείται από μία οθόνη 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και άλλη μία 10,7 ιντσών για το infotainment. Η δεύτερη, έχει κυρτή θέση και βρίσκεται σε ενιαία διαμόρφωση, ενώ λειτουργεί σε λογισμικό Operating System 9.

Η ποιοτική κατασκευή, η μεγάλη οθόνη του infotainment, οι σπορτίφ πινελιές και η πολύ καλή θέση οδήγησης είναι στοιχεία που ξεχωρίζουμε στο εσωτερικό του CUPRA Formentor.
Στο CUPRA Formentor προβάλλεται μία πιο σπορτίφ εσάνς. Τα πλήκτρα κάτω από το τιμόνι, οι μπρονζέ λεπτομέρειες και τα bucket καθίσματα είναι πινελιές που χαρίζουν στο CUPRA μία ενδιαφέρουσα οπτική, που σίγουρα αρέσει στους πιο νεαρούς ηλικιακά οδηγούς. Από εκεί και πέρα, το Formentor θα «ψαρώσει» το χρήστη και με το digital μωσαϊκό του. Δεδομένα το βλέμμα πέφτει στην «αιωρούμενη» οθόνη του infotainment επιφάνειας 12,9 ιντσών η οποία κοιτά προς τον οδηγό και έχει slider με φωτισμό.
Όσον αφορά το Toyota C-HR, η νέα γενιά έχει δεχτεί σημαντική ποιοτική αναβάθμιση, σε σημείο να στέκεται ως άξιος αντίπαλος premium αντιπάλων. Η βασική έκδοση C-ULT φέρει 8άρα οθόνη infotainment, η οποία στην αμέσως επόμενη έκδοση ανεβαίνει στις 12,3 ίντσες με το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect+ (C-LUB με 38.600 ευρώ). Κοινός και στις δύο περιπτώσεις είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (12,3 ίντσες), ενώ οι πολλές θήκες για μικροαντικείμενα διευκολύνουν τα μέγιστα σε εργονομία και πρακτικότητα.
Χώροι: Ευρύχωρη για πέντε & με καλό πορτ-μπαγκάζ η BMW X1
Από πλευράς χώρων, όπως είπαμε και νωρίτερα η BMW X1 έχει τον πιο οικογενειακό χαρακτήρα. Σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα της σύγκρισης ο χώρος αποσκευών είναι υπέρ-αρκετός, παρά τη μείωση λόγω του Plug-in υβριδικού συνόλου (495 λτ. από 540 λτ.). Συν τοις άλλοις έχει και πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους, με μπόλικο «αέρα» για τα πόδια και το κεφάλι, καθώς επίσης και φαρδύ πίσω κάθισμα.Σελίδα 1 | Plug-in μικρομεσαία Hybrid SUV: BMW X1, CUPRA Formentor ή Toyota C-HR; |
Σελίδα 2 | Καμπίνα - Εσωτερικό: Πολυτελής η X1, «σπορτίφ» το Formentor, premium βλέψεις για το C-HR |
Σελίδα 3 | Κινητήρας, μπαταρία, αυτονομία & επιδόσεις: Τι πρέπει να ξέρω; |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |