
4 Φωτογραφίες »
Η λιτή εξοπλιστικά καμπίνα του C3 επενδύει στην πρακτικότητα, με το σύστημα Smartphone Station να σου επιτρέπει να βάλεις κάποιο tablet, για το χειρισμό της μουσικής ή των χαρτών.
Καλός εξοπλισμός αλλά παρωχημένο σχεδιαστικά το Vitara, σύγχρονο & νεανικό το C3, ειδικά από την 2η έκδοση και πάνω

4 Φωτογραφίες »
Το εσωτερικό του Suzuki Vitara είναι γεροδεμένο και καλά εξοπλισμένο, αν και η όλη του σχεδίαση δείχνει να έχει μείνει πιο πίσω σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας του.
Με το Citroen C3 η εικόνα είναι εκ διαμέτρου διαφορετική, όπως ισχύει και στην εξωτερική σχεδίαση, άλλωστε. Η φιλοσοφία C-Zen Lounge στοχεύει στην πρακτικότητα, παρά στις φιοριτούρες και η οριζόντια σχεδίαση του ταμπλό σε τρία επίπεδα, εκτός όμορφη στο μάτι έχει και πρακτικά πλεονεκτήματα. Η απουσία οθόνης μπορεί να «ισορροπήσει» με την επιλογή ενός tablet, ενώ για κάποιον που θέλει το κάτι παραπάνω η 2η έκδοση PLUS προσθέτει touchscreen 10,25 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων.
Κάθονται άνετα και πιο ψηλοί επιβάτες στο Citroen, ένα παραπάνω σακ-βουαγιάζ στο πορτ-μπαγκάζ του Suzuki
Από πλευράς χώρων, τα δύο αυτοκίνητα θα βολέψουν μία μέση 4-μελή οικογένεια, με το κάθε ένα να έχει τα δικά του πλεονεκτήματα. Το Citroen C3 είναι κατά τι πιο βολικό για τους επιβάτες, προσφέροντας κυρίως πολύ περισσότερο «αέρα» για το κεφάλι (7 εκ.), ο οποίος θα φιλοξενήσει μέχρι και 2μετρους επιβάτες. Μάλιστα, στην έκδοση PLUS υπάρχουν και τα καθίσματα Advanced Comfort, με τον ενισχυμένο αφρό στο εσωτερικό τους, που προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους εμπρός και τους πίσω επιβάτες. Όσον αφορά το Suzuki Vitara, έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (362 λτ.), στο οποίο μπορείς να μεταφέρεις ένα επιπλέον σακ-βουαγιάζ.| Σελίδα 1 | Στα «ίδια λεφτά», ηλεκτρικό Citroen C3 ή mild hybrid Suzuki Vitara; |
| Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώροι |
| Σελίδα 3 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, τεχνικά χαρακτηριστικά & εξοπλισμοί |
.jpg)
