Επιλέγοντας Sport mode οξύνεις την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, χωρίς πάντως το άνετο προφίλ να υποσκελίζεται από την καλύτερη fun-to-drive αίσθηση του Qashqai e-Power.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιλέγοντας Sport mode οξύνεις την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, χωρίς πάντως το άνετο προφίλ να υποσκελίζεται από την καλύτερη fun-to-drive αίσθηση του Qashqai e-Power.

Hyundai Tucson HEV vs Nissan Qashqai e-Power: Αξιολόγηση σε 10 τομείς.

107.585 Επισκέψεις στο άρθρο (17/7/2023)

Hyundai Tucson HEV vs Nissan Qashqai e-Power: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά Value for money και πολλά άλλα.

Οδική συμπεριφορά: Πιο ευχάριστο το Qashqai, super φρένα στο Tucson

Αυτό που συνδέει οδηγικά τα δύο υβριδικά SUV είναι το άνετο προφίλ και η ποιότητα κύλισης που θυμίζει premium κατασκευές. Αυτό αποτυπώνεται στις μετρήσεις απορροφήσεις των θορύβων, με το Tucson εξαιρετικά ήσυχο στα 100 και το Qashqai e-Power στα 120 χλμ./ώρα. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το υβριδικό Tucson διαχειρίζεται τις δυνάμεις που δέχεται, με την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) να εξασφαλίζει προοδευτικότητα στις όποιες αντιδράσεις. Εξαιρετικά και τα φρένα του κορεατικού C-SUV το οποίο «κοκκάλωσε» από τα 100 χλμ./ώρα στο στεγνό σε μόλις 35 μέτρα.
 
Όσον αφορά το Qashqai, είναι πιο ευχάριστο στο δρόμο με γεμάτο σε αίσθηση τιμόνι και προβλέψιμη συμπεριφορά. Μην ξεχνάμε πως η συμβατική του έκδοση στο elk test κατέγραψε μία εξαιρετική επίδοση (77 χλμ./ώρα), έχει δηλαδή τις περγαμηνές να κινηθεί αποτελεσματικά και γρήγορα. Σε διαδρομές με στροφές, δηλαδή, οι κλίσεις δεν είναι έντονες, έχεις πειστική πρόσφυση και ουδέτερη συμπεριφορά. Εντός πόλης, τώρα, η ευκολία του αυτόματου κιβωτίου, όπως και στο Tucson, είναι προσόν που δεν περνά απαρατήρητο.


Η ανάρτηση του Tucson φιλτράρει υποδειγματικά τις κακοτεχνίες, ενώ η εξαιρετική ηχομόνωση δεν αφήνει οποιοδήποτε θόρυβο από κύλιση ή άνεμο να περάσει στην καμπίνα.

Η ανάρτηση του Tucson φιλτράρει υποδειγματικά τις κακοτεχνίες, ενώ η εξαιρετική ηχομόνωση δεν αφήνει οποιοδήποτε θόρυβο από κύλιση ή άνεμο να περάσει στην καμπίνα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
moto