
Τα πιο οικονομικά scooter καίνε κοντά στα 3,5 ευρώ.
Αυτά τα 4κίνητα θηρία των 2+ τόνων:
- Καίνε 2-2,5 ευρώ ρεύμα στα 100 χλμ.
- Βγάζουν 400-500 χλμ. στην πόλη και τα φορτίζεις 2-3 φορές το μήνα
autotriti team
Κερδίζοντας χιλιάδες ευρώ το χρόνο από καύσιμα
Η αναζήτηση ενός οικονομικού τρόπου μετακίνησης είναι μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες μας, καθώς κατά μέσο όρο το χρόνο 2,5-3.000 ευρώ από το εισόδημά μας «πηγαίνει» σε βενζίνες. Αυτό προσπαθούν και οι κατασκευαστές και γι’ αυτό άλλωστε βλέπουμε στη συντριπτική πλειοψηφία των διαφημίσεων να προβάλλεται η κατανάλωση με πομπώδη τρόπο.
Τα πιο οικονομικά scooter χρειάζονται κοντά στα 3,5 ευρώ
Αυτό που όλοι γνωρίζουν είναι πως το οικονομικότερο μέσο μετακίνησης είναι τα δίκυκλα. Ένα scooter 125 κυβικών, όπως αυτά που μπορεί να οδηγήσει κάποιος και με δίπλωμα αυτοκινήτου, καίνε κοντά στα 2,2 λτ./100 χλμ. ή πιο απλά 3,5 ευρώ. Μάλιστα αυτά τα νούμερα ισχύουν για τα πιο οικονομικά σκούτερ. Βέβαια ουδέποτε θα μπορούσαμε να φανταστούμε ότι ένα αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει κατανάλωση αντίστοιχη με ενός σκούτερ.
CUPRA Tavascan, Mercedes EQA και Toyota bZ4x καίνε λιγότερο από scooter
Η έξαρση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η τάση προς τη ηλεκτροκίνηση από τους κατασκευαστές, έχουν αλλάξει ριζικά αρκετές από τις «κοσμοθεωρίες», γύρω από την αυτοκίνηση και την κατανάλωση. Εξάλλου αυτό αποτέλεσε και την αιτία για την digital έκθεση ηλεκτρικών, η επιθυμία των αναγνωστούν να ενημερωθούν για τα τεκταινόμενα γύρω από την ηλεκτροκίνηση και η υποχρέωσή μας να το πράξουμε.
Φυσικά, ως το μόνο μέσο που κάνουμε μετρήσεις, πραγματοποιήσαμε το Mega Test «Electric in the City» με 13 μοντέλα όλων των κατηγοριών για να δούμε και στην πράξη κάποια γεγονότα. Ανάμεσα λοιπόν στα 13 μοντέλα, είχαμε και 3 τετρακίνητα οικογενειακά SUV, τα CUPRA Tavascan, Mercedes EQA και Toyota bZ4x, τα οποία στην πράξη καίνε λιγότερο από scooter.
SUV 2 τόνων και 4x4 καίνε 2-2,5 ευρώ ρεύμα στα 100 χλμ.
Αναφέραμε παραπάνω ότι έχουν αλλάξει ριζικά αρκετές από τις «κοσμοθεωρίες» με τα ηλεκτρικά. Το νο. 1 είναι το κόστος για τα καύσιμα. Δεδομένα, SUV με βάρος πάνω από 2 τόνους και τετρακίνηση, μέσα στην πόλη θέλουν 10 λτ./100 χλμ. παραπάνω από 15 ευρώ δηλαδή. Όμως τα τρία 4κίνητα μοντέλα του test μας (με βάρος όλα άνω των 2 τόνων) είχαν κατανάλωση από 13 έως 16 kWh/100 χλμ., δηλαδή 2 με 2,5 ευρώ! 8 φορές λιγότερο από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο SUV και μικρότερο ακόμα και από τα 125άρια scooter είδαμε παραπάνω.
Συνέχεια του άρθρου >>>