
Οι νέες τιμές του μήνα για θερινά και all season ελαστικά
Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2025
- Στα θερινά 17άρια το Goodyear είναι 86% ακριβότερο από το LingLong
- Στα 16άρια το Pilot Sport 4 είναι 39% ακριβότερο από το νέο Falken Ziex ZE320
Νέα, ειδήσεις & όλα τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτου (συμβατικά & ηλεκτρικά). Δοκιμές & συγκριτικά test. Τιμές για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς. Τα πάντα για καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και για προιόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου.
- Στα θερινά 17άρια το Goodyear είναι 86% ακριβότερο από το LingLong
- Στα 16άρια το Pilot Sport 4 είναι 39% ακριβότερο από το νέο Falken Ziex ZE320
- 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στη βροχή το all season CrossClimate 2 από το θερινό Primacy 4+
- Στη βροχή το all season στρίβει 5 χλμ./ώρα χειρότερα από το θερινό, στο στεγνό κρατάει το ίδιο (αποφεύγουν εμπόδιο με 78,2 χλμ.)
Το Falken Ziex ZE320 στη διάσταση 205/55 R16:
Είναι το καλύτερο λάστιχο που έχουμε δοκιμάσει, συνδυάζοντας top επιδόσεις & value τιμή
Φρενάρει σαν Michelin το Nexen στο βρεγμένο (43,3 μέτρα τα δύο από 100-0 χλμ.)
Είναι καλύτερο από Michelin στον χειρισμό του (επίσης στο βρεγμένο)
Οι μεγάλες μάρκες ελαστικών στρέφονται περισσότερο σε ζάντες 17 ιντσών και πάνω
Οι παράγοντες που κινούν την τάση
Χρειάστηκε 38,3 μέτρα για να φρενάρει στο βρεγμένο σε test του AutoΤρίτη, επίδοση που το κατατάσσει στα Top2 της κατηγορίας του
Γόμα που βασίζεται στη Dual Sport Tread Design τεχνολογία, με μεγάλες αυλακώσεις για να διώχνει το νερό
- Μεγάλες μάρκες προσφέρουν ποιότητα & τεχνολογία για απόδοση
- Μικρότερες μάρκες ανταγωνίζονται με καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής
- Νέες πιστοποιήσεις δόθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων ViaLider της Michelin (από την TUV Austria)
- Οι υπηρεσίες τους πληρούν απόλυτα τις προδιαγραφές που ορίζει η Michelin
- No.1 στη μεταξύ τους αξιολόγηση είναι το Toyo Proxes Comfort (76%)
- Στη 2η θέση είναι το Bridgestone Turanza 6, που έχει το καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο κι από τα 5 λάστιχα
- Στο βρεγμένο φρενάρει λες και είναι... στεγνό (100-0 χλμ./ώρα σε 38,3 μ.)
- Σε κράτημα στη βροχή, όμως, είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας (αποφεύγει εμπόδιο με 69,8 χλμ./ώρα)
- Και τα δύο λάστιχα φρενάρουν & κρατάνε πολύ καλά στο στεγνό (ισοπαλία με 90%)
- Στο βρεγμένο καλύτερο είναι το Pilot Sport 4
- Με αξιολόγηση 76%, είναι στη 2η θέση στα 17άρια λάστιχα, μαζί με το Toyo Proxes Comfort
- Είναι μέσα στα 5 καλύτερα σε φρενάρισμα στο βρεγμένο («κοκκαλώνει» στα 39,6 μ., όσο και το πιο φθηνό Falken)
- Φρενάρει σαν Pirelli στο στεγνό, σαν Michelin στο βρεγμένο, το λάστιχο της Falken
- Επιδόσεις σε σχέση με τιμή τους, το Nexen έρχεται ισοπαλία με το Pilot Sport 4
- Είναι ισάξια στο βρεγμένο (με 39,15 Vs 39,30 μέτρα σε φρενάρισμα 100-0 χλμ./ώρα)
- Οριακά καλύτερο σε κράτημα στο βρεγμένο το Falken (με δείκτη κατανάλωσης C)
- Το βροχολάστιχο Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση
- Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr