Η εξωτερική σχεδίαση του A4 θα ακολουθεί την πιο σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Audi.

Στο πίσω μέρος η κολόνα θα έχει έντονη κλίση παραπέμποντας έτσι ελαφρώς σε κουπέ.

Με κινητήρα 1,4 λτ. η επόμενη γενιά Audi A4

10.057 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2013

Η τέταρτη γενιά του Audi A4 μπορεί σχεδιαστικά να μην προκαλεί αίσθηση, ωστόσο στο τεχνολογικό κομμάτι η αισθητή μείωση του βάρους και της κατανάλωσης, όπως και η μελλοντική υβριδική εκδοχή του δεν σε αφήνουν αδιάφορο.

 
Το Audi A4, στην τρίτη του γενιά, παρουσιάστηκε το 2008 ενώ στα τέλη του 2011 υπέστη ένα εκτεταμένο και ουσιαστικό facelift. Με το οποίο μάλιστα θα μπορούσε να μείνει περισσότερο χρονικά στην αγορά αντί του 2014 όταν και θα παρουσιαστεί η τέταρτη γενιά του. Απλώς, στην προκειμένη περίπτωση, ο ανταγωνισμός στην κατηγορία -αλλά και τις δίπλα κατηγορίες (βλ. CLA)- τρέχει, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι της Audi να μην κάθονται με τα χέρια σταυρωμένα.

Με γνώριμη σχεδίαση
Όπως συνηθίζεται από την Audi, η επόμενη γενιά του A4 δεν θα διαφοροποιείται αισθητά από την υπάρχουσα αποτελώντας εξελικτική συνέχειά της και ακολουθώντας την πιο σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Έτσι, οι ουσιαστικές επεμβάσεις θα επικεντρώνονται στα μπροστινά full-led φωτιστικά σώματα τα οποία θα εκτείνονται αρκετά προς το κέντρο, τη μάσκα, τα πίσω φανάρια και την πίσω κολόνα, η οποία θα έχει μεγαλύτερη κλίση σε σύγκριση με την υπάρχουσα, παραπέμποντας μάλιστα ελαφρώς σε κουπέ.

Στο εσωτερικό τώρα, αν και εικόνες δεν υπάρχουν, σύμφωνα με πληροφορίες το σκηνικό θα είναι τυπικό Audi και θα θυμίζει αυτό της τελευταίας γενιάς του A3. Μάλιστα, θα διατίθενται και αρκετά τεχνολογικά καλούδια, όπως ένα εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων με touchpad -αντίστοιχο συναντάται στα Α8 και Α6, και Head Up Display. Φυσικά, ριζικά αναβαθμισμένη αναμένεται να είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή.

Ελαφρύτερο και πιο οικονομικό
Στο τεχνικό κομμάτι τώρα, οι πιο σημαντικές πληροφορίες αφορούν στη μείωση του συνολικού βάρους του αμαξώματος, της κατανάλωσης και στη γκάμα των κινητήρων. Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, το A4 θα πατάει σε μια εξελιγμένη πλατφόρμα της MQB (Golf, A3, Leon, επόμενη γενιάς Octavia), θα έχει αντίστοιχο μήκος-πλάτος αλλά θα είναι πιο χαμηλό από το υπάρχον (σημειωτέον είναι από τα μεγαλύτερα μοντέλα στην κατηγορία του) και θα ζυγίζει έως και 100 κιλά λιγότερο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική του συμπεριφορά και κατανάλωση.

Όσον αφορά το τελευταίο μάλιστα, η πιο σημαντική είδηση αποτελεί το γεγονός ότι πια θα εφοδιάζεται με μικρού κυβισμού κινητήρες και συγκεκριμένα από τα 1,4 λτ. το πιο βέβαιο, και λιγότερο πιθανό από τα 1,2 λτ. Πιο αναλυτικά πρόκειται για τον 1.2 TSI των 122 και 140 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης των βαλβίδων.

Και υβριδικό
Το 2015 το Audi A4 θα αποκτήσει και υβριδική έκδοση, η οποία θα φορά τον 2λιτρο TFSI των 211 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων. Αυτός θα στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και θα μπορεί να κινεί αμιγώς ηλεκτρικά το μεσαίο μοντέλο για μία απόσταση 50 συνολικά χιλιομέτρων. Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα, μελλοντικά μπορεί να συνδυαστεί και με κάποιον πετρελαιοκινητήρα για περισσότερη οικονομία. 

Tags: AUDI A4