• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες με την σύγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών.

    Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών

    Διαβάστηκε από 113455 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2017
    Σύγκριση
    Μάρκα AUDI ALFA ROMEO
    Μοντέλο A4 GIULIA
    Version 2.0 TDI 190 PS S tronic 2.2 180 PS
    Πόρτες 4 4
    Κυβισμός 1968 2143
    Κατηγορία ΜΕΣΑΙΑ ΜΕΣΑΙΑ
    Κυκλοφόρησε 2016 2016
    Τιμή 47 300 42 450
    Τιμή με έκπτωση 45 900 42 450
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
    Μήκος 4726 4643
    Πλάτος 1842 2024
    Υψος 1427 1436
    Μεταξόνιο 2820 2820
    Μετατρόχιο εμπρός 1572 1557
    Μετρατρόχιο πίσω 1555 1625
    Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 480 480
    Δοχείο καυσίμων (λτ.) 54 52
    ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
    Καθαρό 1480 1374
    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
    Κυβικά εκατοστά 1968 2143
    Μέγιστη ισχύς (ps) 190 180
    Στροφές μέγιστης ισχύος 3800 3750
    Μέγιστη ροπή (nm) 400 380
    Στροφές μέγιστης ροπής 1750 1750
    Κύλινδροι - διάταξη 4 4
    Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4 4
    Εκκεντροφόροι - θέση 2E 2E
    Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
    Turbo ΝΑΙ Ναι
    ΜΕΤΑΔΟΣΗ
    Τύπος ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ
    Κιβώτιο ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
    Αριθμός σχέσεων 7 6
    ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ
    Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
    ΦΡΕΝΑ
    Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι Αεριζόμενοι δίσκοι
    Πίσω Δίσκοι Δίσκοι
    Βοήθεια εκκίνησης
    ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
    Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική υποβοήθηση Ηλεκτρική κρεμαγιέρα
    Στροφές τιμονιού 2,8 2,2
    ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
    Διάσταση εμπρός 205/55 R16 225/40 R18
    Διάσταση πίσω 205/55 R16 225/40 R18
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ../100 KΛΤ.)
    Νόρμα eu EU6 EU6
    Αστικός κύκλος (λτ./100χμ) 4,8 5,3
    Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100χμ) 3,7 3,5
    Μέση (λτ./100 χμ) 4,1 4,2
    Co2 (γρ./χμ) 107 109
    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
    0-100 χ.α.ω. (δλ.) 7,7 7,2
    Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 237 230
    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
    Πλάτος εμπρός 1420 1430
    Πλάτος πίσω 1386 1385
    Κεφάλι εμπρός 42 54
    Κεφάλι πίσω 1 17
    Γόνατα πίσω 152 142
    ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
    Μηχανικά μέρη 5 2
    Διάτρηση από σκουριά 12 2
    Χρώμα 3 3
    Οδική βοήθεια 2 2
    ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
    Esc / Esp
    Αερόσακος οδηγού 1 1
    Αερόσακος συνοδηγού 1 1
    Αερόσακοι πλευρικοί 2 2
    Αερόσακοι κεφαλης 2 2
    Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
    Isofix
    Συναγερμός OXI OXI
    ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
    Air Condition OXI OXI
    Κλιματισμός
    Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
    Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
    Ηλεκτρικοί καθρέφτες
    Θερμαινόμενοι καθρέφτες
    Κεντρικό κλείδωμα
    Προβολείς ομίχλης
    Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας
    Αισθητήρες παρκαρίσματος OXI
    Αισθητήρας βροχής
    Φώτα xenon OXI
    Ρύθμιση τιμονιού
    Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
    Cruise Control
    Ηχοσύστημα
    Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού
    Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
    Δερμάτινες επενδύσεις OXI OXI
    Ζάντες ελαφρού κράματος
    Ηλιοροφή OXI OXI
    Navigator OXI OXI

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    • akis

      αρχικα αγοραζω οχι για να μεταπουλησω...οποιος σκεφτεται ετσι δεν απολαμβανει την αγορα του...οσο για το ποιο με συγκινει...η alfa χωρις δευτερη σκεψη...οποιος οδηγει alfa γουσταρει...οποιος οδηγει γερμανικο νομιζει οτι τον..γουσταρουν...

        21
    • Εμπειρογνωμων

      Για τον ροζ εγω ειχα ενα AUDI A5 CC 2.0 TFSI το αγορασα το 2010 μου πηγε 73.000 και μετα απο 5 χρονια ειχα κανει 20.000Km και στο τελος παρακαλουσα να το πουλησω 22.000 αν ειχα ενα ALFA σιγουρα θα ειχα λιγοτερη χασουρα γιατι θα μου στοιχιζε φθηνοτερα και στην μεταπωληση καπου εκει θα πηγαινε και αυτο και στην συνολικη χασουρα θα μου εβγαινε καλητερα οσο για αξιοπιστια ξεκοληστε επιτελους απο το παρελθον για να μην σου πω οτι ειναι καλητερα τα Alfa πλεον αλλα και να σου τυχει κατι δεν εχουν το ιδιο κοστος επισκευης ουτε ανταλλακτικων οσο για Karenta..ενα εχω να πω.Μακρυα!

        10
    • Ελεος

      @vasileios Οχι φιλε πρωτα το skodaki to octavia και μετα το a4...... Ειναι το καλυτερο για καναν παππου απο το χωριο! Ατομα ηλικιας κατω των 30 αμα σου δειξουν αυτο. Μαλλον κατι παει λαθος!!!

        10
    • Vasileios

      Ο συγκεκριμένος κινητήρας του AUDI απ'οσον γνωρίζουμε εξακολουθεί να φοράει το παράνομο λογισμικό. Θα έπρεπε λοιπόν να συμπεριλαμβάνεται στα διάφορα τεστς,συγκριτικά ή μή??? Παρακαλώ για την υπεύθυνη απάντηση του περιοδικού...

        9
    • Λογικος

      Ροζ δεν το θετεις αλλιως απλα λες το ιδιο πραγμα πιο αναλυτικα. Λες να μην καταλαβα το αρχικο σου ποστ;; Η απαντηση μου παραμενει η ιδια και να το κανω σεντς κι εγω εννοω απο τα πολλα προβληματα που θα βγαζουν και τα δυο.

        4
    • Αντώνης

      Απόλυτα σωστό το άρθρο σας με την Alfa ναναι η πιο εμπνευσμένη δημιουργία αυτή την στιγμή Το πρόβλημα είναι ότι πέρνει χρόνο και θέλει συνέχεια και συνέπεια στη νέα πρόταση τους για να αλλάξεις τις εγκατεστημένες αντιλήψεις του κόσμου

        2
    • ZX

      H alfa einai panemorfh alla opws ola ta alfa teleiws anaksiopista kai me eswterika pou dialuonte. Dustuxws etsi einai oso romantikoi kai na eisaste filoi mou alfisti. Exw duo geitnes pou o enas exei to passat tou 98 kai o allos thn 156 tou 98 kai ta duo 1600cc. E loipon h alfa mesa eksw einai ena sarabalo sthn kurioleksia enw sto passat paramenoun ola arketa sumpagh kai xwris idiaitera problhmata. AUth einai h alh8eia pou blepei o kosmos. Gia auto kai h alfa den poulaei tipota parolo pou sxediastika isws na einai h pio agaphth marka. Kai twra h giulia akomh kai na einai kalh 8a parei polu na thn pistepsei o kosmos kai auto mono meta apo mia dekaetia pou 8a exei fanei ti pragmatika einai.

        1
    • Τασος Ορφανος

      Συγκριση με AUDI γινεται αυστηρα και μονο με Γερμανικα αυτοκινητα! με οτιδηποτε αλλο φανταζει γελοιο,ειδικα με ιταλογαλικα πυροτεχνηματα....

       
    • paragadisios

      Δεν καταλαβαίνω πώς βγάινει καλύτερη η Giulia όταν το Α4 είναι καλύτερο σε όλες τις κατηγορίες: κινητήρα, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα (Α4 κάτω από 2000 cc, Alfa 2200 cc), μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα στο πίσω κάθισμα, ποιότητα εσωτερικού εξοπλισμού. H αίσθηση του εσωτερικού διάκοσμου είναι εντελώς υποκειμενική - εγώ βρίσκω ομορφότερο αυτό του Α4 που έχει και καταπληκτικά ψηφιακά βοηθήματα. Ακόμα, συγκρίνετε ένα Α4 με αυτόματα κιβώτιο με μια Giulia με χειροκίνητο, πράγμα που βγάζει το Α4 ακριβότερο και τα μπουρδουκλώνετε μέσα στο κείμενο για να μη το καταλάβουμε. Το καταλάβαμε.... Αγαπάτε περισσότερο τον αντιπρόσωπο της Alfa Romeo...

       
    • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

      Καλύτερο αυτοκίνητο το AUDI A4 και ορθολογικότερη επιλογή για τον Έλληνα καταναλωτή, καθότι έχει κυβισμό που ξεκινά από τα 1400 κυβικά και έχει μια πορεία στην παγκόσμια αγορά πάνω από 20 χρόνια. Κατασκευαστικά είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.

       
    • Real

      Eimai katoxos A4 1.8T tou 2010 me 194K km kai to mono pou exw allaksei einai enan pollaplasiasth. Tipota allo. Amfibalw para polu oti an eixa parei alfa 8a eixa thn idia aksiopistia.

       
    • ρόζ κροταλίας

      @Λογικός : να το θέσω αλλιώς. 6ετίας audi και 6ετίας alfa ίδιας κατηγορίας,με ίδια specs και σε ίδια κατάσταση, έχουν ίδια τιμή πώλησης και κινησιμότητα στην αγορά του μεταχειρισμένου?

       
    • ρόζ κροταλίας

      απλή ερώτηση-γρίφος για δυνατούς λύτες. τα αγοράζω και τα 2. κάνω 100000χλμ και σε 5-6 χρονάκια τα βάζω για πούλημα. με ποίο από τα δυο οχήματα θα έχω λιγότερη χασούρα?