• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Giulia ούσα πισωκίνητη προσφέρει καλύτερη οδηγική αίσθηση και πιο σπορ συμπεριφορά χωρίς ωστόσο να χάνει πόντους στην άνεση.

Αποτελεσματικό, ασφαλές και πολύ περισσότερο ευχάριστο οδηγικά από τους προκατόχους του είναι το Audi A4 στο δρόμο.

Στοιχεία για τροχούς-αναρτήσεις, για τα Α4 και Giulia.

Oδική συμπεριφορά: Πιο ενδιαφέρουσα η Giulia

Διαβάστηκε από 110993 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2017

Το οδηγικό κομμάτι είναι το βασικότερο πεδίο διαφοροποίησης των δύο αυτοκινήτων του συγκριτικού. Η Alfa Romeo θέλοντας να επιστρέψει στα ξεχωριστά οδηγικά μοντέλα, επανέφερε την πίσω κίνηση για την Giulia, κάτι που εξ αρχής αποτελεί εχέγγυο για την τέρψη των οδηγικών ανησυχιών που μπορεί να έχει κανείς. Ακόμα και οικογενειάρχης. Από την άλλη πλευρά η Audi αντιπαραθέτει μια «ψαγμένη» πλατφόρμα (MLB evo) σε δομή αναρτήσεων και καταμερισμό του βάρους, με την κίνηση εμπρός να αποτελεί μία άψογα εκτελεσμένη συνταγή. Στην πράξη, το Audi A4 διακρίνεται για το στιβαρό και σίγουρο «πάτημά» του, με την ανάρτηση να προσφέρει πολύ καλή απορροφητικότητα και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Ακόμα πιο ευχάριστο όμως είναι το A4 όταν  κληθεί να κινηθεί σβέλτα σε δρόμο με στροφές. Εκεί, το γερμανικό μοντέλο επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με το αμάξωμα να εμφανίζει μικρές κλίσεις, ενώ και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή και θα καλύψει πλήρως εκείνον που θέλει να κινηθεί και πέρα από τα συνηθισμένα όρια. Η Giulia είναι και εκείνη άνετη με την ανάρτηση να έχει σχετικά πιο μαλακή ρύθμιση, ωστόσο εδώ η πισωκίνητη πλατφόρμα χαρίζει αφενός καλύτερη οδηγική αίσθηση και αφετέρου, πιο σπορ στο σύνολό της οδική συμπεριφορά. Αρχικά το μπροστινό, «ακούει» πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού από το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, ενώ το πίσω μέρος έχει πάντα μια υπερστροφική τάση βοηθώντας έτσι στην τοποθέτηση. Με το ESP να μην απενεργοποιείται πλήρως, ουσιαστικά χαρίζει στην Giulia ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, αλλά με τα όριά της να δείχνουν αξεπέραστα και τον οδηγό να παίρνει το 100% από τον κινητήρα και το πολύ καλό σε τέτοιες συνθήκες, αυτόματο κιβώτιο. Στο πεδίο των φρένων, το Audi A4 κερδίζει την μάχη με εξαιρετική επίδοση ακινητοποίησης (35,7 μ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • akis

    αρχικα αγοραζω οχι για να μεταπουλησω...οποιος σκεφτεται ετσι δεν απολαμβανει την αγορα του...οσο για το ποιο με συγκινει...η alfa χωρις δευτερη σκεψη...οποιος οδηγει alfa γουσταρει...οποιος οδηγει γερμανικο νομιζει οτι τον..γουσταρουν...

      21
  • Εμπειρογνωμων

    Για τον ροζ εγω ειχα ενα AUDI A5 CC 2.0 TFSI το αγορασα το 2010 μου πηγε 73.000 και μετα απο 5 χρονια ειχα κανει 20.000Km και στο τελος παρακαλουσα να το πουλησω 22.000 αν ειχα ενα ALFA σιγουρα θα ειχα λιγοτερη χασουρα γιατι θα μου στοιχιζε φθηνοτερα και στην μεταπωληση καπου εκει θα πηγαινε και αυτο και στην συνολικη χασουρα θα μου εβγαινε καλητερα οσο για αξιοπιστια ξεκοληστε επιτελους απο το παρελθον για να μην σου πω οτι ειναι καλητερα τα Alfa πλεον αλλα και να σου τυχει κατι δεν εχουν το ιδιο κοστος επισκευης ουτε ανταλλακτικων οσο για Karenta..ενα εχω να πω.Μακρυα!

      10
  • Ελεος

    @vasileios Οχι φιλε πρωτα το skodaki to octavia και μετα το a4...... Ειναι το καλυτερο για καναν παππου απο το χωριο! Ατομα ηλικιας κατω των 30 αμα σου δειξουν αυτο. Μαλλον κατι παει λαθος!!!

      10
  • Vasileios

    Ο συγκεκριμένος κινητήρας του AUDI απ'οσον γνωρίζουμε εξακολουθεί να φοράει το παράνομο λογισμικό. Θα έπρεπε λοιπόν να συμπεριλαμβάνεται στα διάφορα τεστς,συγκριτικά ή μή??? Παρακαλώ για την υπεύθυνη απάντηση του περιοδικού...

      9
  • Λογικος

    Ροζ δεν το θετεις αλλιως απλα λες το ιδιο πραγμα πιο αναλυτικα. Λες να μην καταλαβα το αρχικο σου ποστ;; Η απαντηση μου παραμενει η ιδια και να το κανω σεντς κι εγω εννοω απο τα πολλα προβληματα που θα βγαζουν και τα δυο.

      4
  • Αντώνης

    Απόλυτα σωστό το άρθρο σας με την Alfa ναναι η πιο εμπνευσμένη δημιουργία αυτή την στιγμή Το πρόβλημα είναι ότι πέρνει χρόνο και θέλει συνέχεια και συνέπεια στη νέα πρόταση τους για να αλλάξεις τις εγκατεστημένες αντιλήψεις του κόσμου

      2
  • ZX

    H alfa einai panemorfh alla opws ola ta alfa teleiws anaksiopista kai me eswterika pou dialuonte. Dustuxws etsi einai oso romantikoi kai na eisaste filoi mou alfisti. Exw duo geitnes pou o enas exei to passat tou 98 kai o allos thn 156 tou 98 kai ta duo 1600cc. E loipon h alfa mesa eksw einai ena sarabalo sthn kurioleksia enw sto passat paramenoun ola arketa sumpagh kai xwris idiaitera problhmata. AUth einai h alh8eia pou blepei o kosmos. Gia auto kai h alfa den poulaei tipota parolo pou sxediastika isws na einai h pio agaphth marka. Kai twra h giulia akomh kai na einai kalh 8a parei polu na thn pistepsei o kosmos kai auto mono meta apo mia dekaetia pou 8a exei fanei ti pragmatika einai.

      1
  • Τασος Ορφανος

    Συγκριση με AUDI γινεται αυστηρα και μονο με Γερμανικα αυτοκινητα! με οτιδηποτε αλλο φανταζει γελοιο,ειδικα με ιταλογαλικα πυροτεχνηματα....

     
  • paragadisios

    Δεν καταλαβαίνω πώς βγάινει καλύτερη η Giulia όταν το Α4 είναι καλύτερο σε όλες τις κατηγορίες: κινητήρα, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα (Α4 κάτω από 2000 cc, Alfa 2200 cc), μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα στο πίσω κάθισμα, ποιότητα εσωτερικού εξοπλισμού. H αίσθηση του εσωτερικού διάκοσμου είναι εντελώς υποκειμενική - εγώ βρίσκω ομορφότερο αυτό του Α4 που έχει και καταπληκτικά ψηφιακά βοηθήματα. Ακόμα, συγκρίνετε ένα Α4 με αυτόματα κιβώτιο με μια Giulia με χειροκίνητο, πράγμα που βγάζει το Α4 ακριβότερο και τα μπουρδουκλώνετε μέσα στο κείμενο για να μη το καταλάβουμε. Το καταλάβαμε.... Αγαπάτε περισσότερο τον αντιπρόσωπο της Alfa Romeo...

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Καλύτερο αυτοκίνητο το AUDI A4 και ορθολογικότερη επιλογή για τον Έλληνα καταναλωτή, καθότι έχει κυβισμό που ξεκινά από τα 1400 κυβικά και έχει μια πορεία στην παγκόσμια αγορά πάνω από 20 χρόνια. Κατασκευαστικά είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.

     
  • Real

    Eimai katoxos A4 1.8T tou 2010 me 194K km kai to mono pou exw allaksei einai enan pollaplasiasth. Tipota allo. Amfibalw para polu oti an eixa parei alfa 8a eixa thn idia aksiopistia.

     
  • ρόζ κροταλίας

    @Λογικός : να το θέσω αλλιώς. 6ετίας audi και 6ετίας alfa ίδιας κατηγορίας,με ίδια specs και σε ίδια κατάσταση, έχουν ίδια τιμή πώλησης και κινησιμότητα στην αγορά του μεταχειρισμένου?

     
  • ρόζ κροταλίας

    απλή ερώτηση-γρίφος για δυνατούς λύτες. τα αγοράζω και τα 2. κάνω 100000χλμ και σε 5-6 χρονάκια τα βάζω για πούλημα. με ποίο από τα δυο οχήματα θα έχω λιγότερη χασούρα?