• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Giulia ούσα πισωκίνητη προσφέρει καλύτερη οδηγική αίσθηση και πιο σπορ συμπεριφορά χωρίς ωστόσο να χάνει πόντους στην άνεση.

Αποτελεσματικό, ασφαλές και πολύ περισσότερο ευχάριστο οδηγικά από τους προκατόχους του είναι το Audi A4 στο δρόμο.

Στοιχεία για τροχούς-αναρτήσεις, για τα Α4 και Giulia.

Oδική συμπεριφορά: Πιο ενδιαφέρουσα η Giulia

Διαβάστηκε από 79523 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/7/2017

Το οδηγικό κομμάτι είναι το βασικότερο πεδίο διαφοροποίησης των δύο αυτοκινήτων του συγκριτικού. Η Alfa Romeo θέλοντας να επιστρέψει στα ξεχωριστά οδηγικά μοντέλα, επανέφερε την πίσω κίνηση για την Giulia, κάτι που εξ αρχής αποτελεί εχέγγυο για την τέρψη των οδηγικών ανησυχιών που μπορεί να έχει κανείς. Ακόμα και οικογενειάρχης. Από την άλλη πλευρά η Audi αντιπαραθέτει μια «ψαγμένη» πλατφόρμα (MLB evo) σε δομή αναρτήσεων και καταμερισμό του βάρους, με την κίνηση εμπρός να αποτελεί μία άψογα εκτελεσμένη συνταγή. Στην πράξη, το Audi A4 διακρίνεται για το στιβαρό και σίγουρο «πάτημά» του, με την ανάρτηση να προσφέρει πολύ καλή απορροφητικότητα και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Ακόμα πιο ευχάριστο όμως είναι το A4 όταν  κληθεί να κινηθεί σβέλτα σε δρόμο με στροφές. Εκεί, το γερμανικό μοντέλο επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, με το αμάξωμα να εμφανίζει μικρές κλίσεις, ενώ και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι καλή και θα καλύψει πλήρως εκείνον που θέλει να κινηθεί και πέρα από τα συνηθισμένα όρια. Η Giulia είναι και εκείνη άνετη με την ανάρτηση να έχει σχετικά πιο μαλακή ρύθμιση, ωστόσο εδώ η πισωκίνητη πλατφόρμα χαρίζει αφενός καλύτερη οδηγική αίσθηση και αφετέρου, πιο σπορ στο σύνολό της οδική συμπεριφορά. Αρχικά το μπροστινό, «ακούει» πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού από το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, ενώ το πίσω μέρος έχει πάντα μια υπερστροφική τάση βοηθώντας έτσι στην τοποθέτηση. Με το ESP να μην απενεργοποιείται πλήρως, ουσιαστικά χαρίζει στην Giulia ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, αλλά με τα όριά της να δείχνουν αξεπέραστα και τον οδηγό να παίρνει το 100% από τον κινητήρα και το πολύ καλό σε τέτοιες συνθήκες, αυτόματο κιβώτιο. Στο πεδίο των φρένων, το Audi A4 κερδίζει την μάχη με εξαιρετική επίδοση ακινητοποίησης (35,7 μ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΘΑΝΟΣ81

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΙΣ 159 ΤΒΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ C180 TOY 2012 KAI TO A4 2009.ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ..ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ 5-10 ΧΙΛ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ 159.

      31
  • Γερμανοτρολιας ORIGINAL

    Μην μου πειραζετε το αγαπημενο μου Audi γιατι θα γινει χαμος! ΟΚ; Ακους εκει να μου το συγκρινουν με ιταλικο! Να πω με ιαπωνικο που μας ξεπερασαν κατι ετη φωτος οι Ιαπωνες να το δεχτω. Αλλα οχι και με ιταλικο!

      12
  • vg

    Οκ, σαφώς η alfa romeo βλέπει με τα κιάλια τις πωλήσεις της audi, αλλά στην τελική το θέμα είναι να αποκτάς το αυτοκίνητο που σου αρέσει. Σε αυτά τα χρήματα, περιμένεις πολλά, θέλεις να ξεχωρίζεις από το πλήθος και οι μικροδιαφορές σε τεχνικά χαρακτηριστικά και δέκατα δευτερολέπτων ούτε που θα σε απασχολήσουν. Σημ. Αυτή η "μόδα" με τα "τάμπλετ" στο ταμπλώ... αν τα αφήνεις για ώρες στον ήλιο με τις μέρες... πόσο αξιόπιστα είναι;

      11
  • K.K.

    To lene ola ta reviews apo olo ton kosmo. To A4 einai to kalutero autokinhto sthn kathgoria tou gia auto einai kai prwto se pwlhseis se olo ton kosmo pleon. Mporei se kapoion tomea na einai kapoio allo kalutero alla to A4 einai to mono pou ta kanei ola toso kala. Exoun brei th xrush tomh se ola. Apo ekei kai meta einai 8ema goustou to ti aresei ston ka8ena na agorasei.

      7
  • akis

    η toyota ειναι πρωτη σε πωλησεις..τι παει να πει?εχει βγαλει ποτε αμαξι alfa alfa?οσο για την audi....θυμηθειτε πριν 20 χρονια τι αμαξια εβγαζε...

      5
  • Michael milinidis

    Κ.Ακη η Τογιοτα εχει βγαλει και το Lexus LFA που η καθε Αλφα θα βλεπει στον υπνο της για αιωνες σαν απιαστο ονειρο.... Μην κανετε σχολια εαν ειστε αδαεις!!'

      3
  • germanotrolias

    Κυριε Ακη,δε μιλαμε γενικα για πωλησεις στην ...Ινδια,αλλα για τις ευρωπαικες πωλησεις των ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ της ΑR Giulia!!! Και ναι,παιζουν ρολο!!Οταν το A4 πουλα τα 6-πλασια αυτοκινητα,τοτε δινει στην Εταιρια του πολλαπλασιο κερδος!!!Ετσι η εταιρια του μπορει να επενδυσει πολλαπασια ποσα για τη νεα γεννια του!!! Αν δηλαδη σας παρει σοβαρα η BMW(που δε σας παιρνει επειδη δε πουλατε τιποτα) τοτε πανε και τα ρεκορ στο Ρινγκ,παει και η καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα,πανε ολα.....

     
  • germanotsolias ΤΑ ΛΕΩ ΩΡΑΙΑ;

    @kostas netkidis:ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ AUDI A4 ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000.000 (4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ) ΟΧΗΜΑΤΑ!!!!ΟΙ 11.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ MONO ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2016!ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ 2.000 PORSCHE CAYENNE ΚΑΙ 1.800 AR GIULIA! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ;;;;;