• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mινιμαλιστικό αλλά όχι λιτό είναι το εσωτερικό του Audi A4. Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρει κανείς από αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Mινιμαλιστικό αλλά όχι λιτό είναι το εσωτερικό του Audi A4. Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρει κανείς από αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Όμορφοι και ποιοτικοί είναι οι διακόπτες αεροπορικού τύπου του Audi A4 στην κεντρική κονσόλα.

Πιο όμορφο συνολικά και πιο σπορτίφ είναι το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia. Ποιοτικά είναι προσεγμένη και δείχνει τον premium χαρακτήρα της, με το φινίρισμα να είναι καλό.

Η οθόνη 8,8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων της Giulia, αποτελεί συνέχεια του πίνακα οργάνων και ευχαριστεί αισθητικά τον παρατηρητή.

Μεγάλα και σταθερά paddles διαθέτει πίσω από το τιμόνι της η Giulia τα οποία αποδεικνύονται πολύ πρακτικά στην γρήγορη οδήγηση.

Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα το A4

Διαβάστηκε από 79527 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/7/2017

Το εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τον σύγχρονο διάκοσμο με αρκετές δόσεις πολυτέλειας, ο οποίος διαμορφώνεται από διάφορα στοιχεία που έχει επιλέξει ο κάθε κατασκευαστής. Συνολικά το εσωτερικό του Αudi A4 είναι πιο μινιμάλ, εκφράζοντας high tech και premium χαρακτήρα, απέναντι στο σαφώς πιο σπορτίφ λογικής σχεδίασης και εξίσου premium, εσωτερικό της Giulia. Πιο συγκεκριμένα, το Audi A4 κερδίζει τις εντυπώσεις στις εκδόσεις με τον προαιρετικό πίνακα οργάνων Audi virtual cockpit, με την οθόνη 12,3 ιντσών να έχει εξαιρετική ευκρίνεια και να προάγει τον high tech χαρακτήρα του. Οι αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και ο αεραγωγός σε όλη τη φάση του ταμπλό συμπληρώνουν την premium εικόνα του. Η Alfa Romeo από την άλλη, έχει επιλέξει και εκείνη ξεχωριστά στοιχεία στην καμπίνα των επιβατών της Giulia, με το χαρακτηριστικότερο όλων να είναι η οθόνη του συστήματος infotainment που αποτελεί σχεδιαστική προέκταση του –παραδοσιακού εδώ- πίνακα οργάνων. Το όμορφο τιμόνι που έρχεται κάθετα στα χέρια του οδηγού και το χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα, διαμορφώνει στην Giulia πιο σπορ θέση οδήγησης. Ποιοτικά, τόσο τα υλικά που έχουν επιλεχθεί όσο και τα επιμέρους στοιχεία του εσωτερικού του Audi A4 (διακόπτες κλπ.) είναι κορυφαία ποιοτικά για τα δεδομένα όλης της κλάσης, ενώ σε ακόμα καλύτερα επίπεδα βρίσκεται η συναρμολόγηση. Έτσι και παρά το γεγονός ότι η Alfa Romeo μέσω της Giulia έχει να επιδείξει αλματώδη βελτίωση στον τομέα της ποιότητας, με χρήση καλών και μαλακών υλικών, απέναντι στο Audi Α4 τα βρίσκει «σκούρα» συγκριτικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΘΑΝΟΣ81

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΙΣ 159 ΤΒΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ C180 TOY 2012 KAI TO A4 2009.ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ..ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ 5-10 ΧΙΛ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ 159.

      31
  • Γερμανοτρολιας ORIGINAL

    Μην μου πειραζετε το αγαπημενο μου Audi γιατι θα γινει χαμος! ΟΚ; Ακους εκει να μου το συγκρινουν με ιταλικο! Να πω με ιαπωνικο που μας ξεπερασαν κατι ετη φωτος οι Ιαπωνες να το δεχτω. Αλλα οχι και με ιταλικο!

      12
  • vg

    Οκ, σαφώς η alfa romeo βλέπει με τα κιάλια τις πωλήσεις της audi, αλλά στην τελική το θέμα είναι να αποκτάς το αυτοκίνητο που σου αρέσει. Σε αυτά τα χρήματα, περιμένεις πολλά, θέλεις να ξεχωρίζεις από το πλήθος και οι μικροδιαφορές σε τεχνικά χαρακτηριστικά και δέκατα δευτερολέπτων ούτε που θα σε απασχολήσουν. Σημ. Αυτή η "μόδα" με τα "τάμπλετ" στο ταμπλώ... αν τα αφήνεις για ώρες στον ήλιο με τις μέρες... πόσο αξιόπιστα είναι;

      11
  • K.K.

    To lene ola ta reviews apo olo ton kosmo. To A4 einai to kalutero autokinhto sthn kathgoria tou gia auto einai kai prwto se pwlhseis se olo ton kosmo pleon. Mporei se kapoion tomea na einai kapoio allo kalutero alla to A4 einai to mono pou ta kanei ola toso kala. Exoun brei th xrush tomh se ola. Apo ekei kai meta einai 8ema goustou to ti aresei ston ka8ena na agorasei.

      7
  • akis

    η toyota ειναι πρωτη σε πωλησεις..τι παει να πει?εχει βγαλει ποτε αμαξι alfa alfa?οσο για την audi....θυμηθειτε πριν 20 χρονια τι αμαξια εβγαζε...

      5
  • Michael milinidis

    Κ.Ακη η Τογιοτα εχει βγαλει και το Lexus LFA που η καθε Αλφα θα βλεπει στον υπνο της για αιωνες σαν απιαστο ονειρο.... Μην κανετε σχολια εαν ειστε αδαεις!!'

      3
  • germanotrolias

    Κυριε Ακη,δε μιλαμε γενικα για πωλησεις στην ...Ινδια,αλλα για τις ευρωπαικες πωλησεις των ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ της ΑR Giulia!!! Και ναι,παιζουν ρολο!!Οταν το A4 πουλα τα 6-πλασια αυτοκινητα,τοτε δινει στην Εταιρια του πολλαπλασιο κερδος!!!Ετσι η εταιρια του μπορει να επενδυσει πολλαπασια ποσα για τη νεα γεννια του!!! Αν δηλαδη σας παρει σοβαρα η BMW(που δε σας παιρνει επειδη δε πουλατε τιποτα) τοτε πανε και τα ρεκορ στο Ρινγκ,παει και η καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα,πανε ολα.....

     
  • germanotsolias ΤΑ ΛΕΩ ΩΡΑΙΑ;

    @kostas netkidis:ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ AUDI A4 ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000.000 (4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ) ΟΧΗΜΑΤΑ!!!!ΟΙ 11.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ MONO ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2016!ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ 2.000 PORSCHE CAYENNE ΚΑΙ 1.800 AR GIULIA! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ;;;;;