• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mινιμαλιστικό αλλά όχι λιτό είναι το εσωτερικό του Audi A4. Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρει κανείς από αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Mινιμαλιστικό αλλά όχι λιτό είναι το εσωτερικό του Audi A4. Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρει κανείς από αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Όμορφοι και ποιοτικοί είναι οι διακόπτες αεροπορικού τύπου του Audi A4 στην κεντρική κονσόλα.

Πιο όμορφο συνολικά και πιο σπορτίφ είναι το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia. Ποιοτικά είναι προσεγμένη και δείχνει τον premium χαρακτήρα της, με το φινίρισμα να είναι καλό.

Η οθόνη 8,8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων της Giulia, αποτελεί συνέχεια του πίνακα οργάνων και ευχαριστεί αισθητικά τον παρατηρητή.

Μεγάλα και σταθερά paddles διαθέτει πίσω από το τιμόνι της η Giulia τα οποία αποδεικνύονται πολύ πρακτικά στην γρήγορη οδήγηση.

Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα το A4

Διαβάστηκε από 113452 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2017

Το εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τον σύγχρονο διάκοσμο με αρκετές δόσεις πολυτέλειας, ο οποίος διαμορφώνεται από διάφορα στοιχεία που έχει επιλέξει ο κάθε κατασκευαστής. Συνολικά το εσωτερικό του Αudi A4 είναι πιο μινιμάλ, εκφράζοντας high tech και premium χαρακτήρα, απέναντι στο σαφώς πιο σπορτίφ λογικής σχεδίασης και εξίσου premium, εσωτερικό της Giulia. Πιο συγκεκριμένα, το Audi A4 κερδίζει τις εντυπώσεις στις εκδόσεις με τον προαιρετικό πίνακα οργάνων Audi virtual cockpit, με την οθόνη 12,3 ιντσών να έχει εξαιρετική ευκρίνεια και να προάγει τον high tech χαρακτήρα του. Οι αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και ο αεραγωγός σε όλη τη φάση του ταμπλό συμπληρώνουν την premium εικόνα του. Η Alfa Romeo από την άλλη, έχει επιλέξει και εκείνη ξεχωριστά στοιχεία στην καμπίνα των επιβατών της Giulia, με το χαρακτηριστικότερο όλων να είναι η οθόνη του συστήματος infotainment που αποτελεί σχεδιαστική προέκταση του –παραδοσιακού εδώ- πίνακα οργάνων. Το όμορφο τιμόνι που έρχεται κάθετα στα χέρια του οδηγού και το χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα, διαμορφώνει στην Giulia πιο σπορ θέση οδήγησης. Ποιοτικά, τόσο τα υλικά που έχουν επιλεχθεί όσο και τα επιμέρους στοιχεία του εσωτερικού του Audi A4 (διακόπτες κλπ.) είναι κορυφαία ποιοτικά για τα δεδομένα όλης της κλάσης, ενώ σε ακόμα καλύτερα επίπεδα βρίσκεται η συναρμολόγηση. Έτσι και παρά το γεγονός ότι η Alfa Romeo μέσω της Giulia έχει να επιδείξει αλματώδη βελτίωση στον τομέα της ποιότητας, με χρήση καλών και μαλακών υλικών, απέναντι στο Audi Α4 τα βρίσκει «σκούρα» συγκριτικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • akis

    αρχικα αγοραζω οχι για να μεταπουλησω...οποιος σκεφτεται ετσι δεν απολαμβανει την αγορα του...οσο για το ποιο με συγκινει...η alfa χωρις δευτερη σκεψη...οποιος οδηγει alfa γουσταρει...οποιος οδηγει γερμανικο νομιζει οτι τον..γουσταρουν...

      21
  • Εμπειρογνωμων

    Για τον ροζ εγω ειχα ενα AUDI A5 CC 2.0 TFSI το αγορασα το 2010 μου πηγε 73.000 και μετα απο 5 χρονια ειχα κανει 20.000Km και στο τελος παρακαλουσα να το πουλησω 22.000 αν ειχα ενα ALFA σιγουρα θα ειχα λιγοτερη χασουρα γιατι θα μου στοιχιζε φθηνοτερα και στην μεταπωληση καπου εκει θα πηγαινε και αυτο και στην συνολικη χασουρα θα μου εβγαινε καλητερα οσο για αξιοπιστια ξεκοληστε επιτελους απο το παρελθον για να μην σου πω οτι ειναι καλητερα τα Alfa πλεον αλλα και να σου τυχει κατι δεν εχουν το ιδιο κοστος επισκευης ουτε ανταλλακτικων οσο για Karenta..ενα εχω να πω.Μακρυα!

      10
  • Ελεος

    @vasileios Οχι φιλε πρωτα το skodaki to octavia και μετα το a4...... Ειναι το καλυτερο για καναν παππου απο το χωριο! Ατομα ηλικιας κατω των 30 αμα σου δειξουν αυτο. Μαλλον κατι παει λαθος!!!

      10
  • Vasileios

    Ο συγκεκριμένος κινητήρας του AUDI απ'οσον γνωρίζουμε εξακολουθεί να φοράει το παράνομο λογισμικό. Θα έπρεπε λοιπόν να συμπεριλαμβάνεται στα διάφορα τεστς,συγκριτικά ή μή??? Παρακαλώ για την υπεύθυνη απάντηση του περιοδικού...

      9
  • Λογικος

    Ροζ δεν το θετεις αλλιως απλα λες το ιδιο πραγμα πιο αναλυτικα. Λες να μην καταλαβα το αρχικο σου ποστ;; Η απαντηση μου παραμενει η ιδια και να το κανω σεντς κι εγω εννοω απο τα πολλα προβληματα που θα βγαζουν και τα δυο.

      4
  • Αντώνης

    Απόλυτα σωστό το άρθρο σας με την Alfa ναναι η πιο εμπνευσμένη δημιουργία αυτή την στιγμή Το πρόβλημα είναι ότι πέρνει χρόνο και θέλει συνέχεια και συνέπεια στη νέα πρόταση τους για να αλλάξεις τις εγκατεστημένες αντιλήψεις του κόσμου

      2
  • ZX

    H alfa einai panemorfh alla opws ola ta alfa teleiws anaksiopista kai me eswterika pou dialuonte. Dustuxws etsi einai oso romantikoi kai na eisaste filoi mou alfisti. Exw duo geitnes pou o enas exei to passat tou 98 kai o allos thn 156 tou 98 kai ta duo 1600cc. E loipon h alfa mesa eksw einai ena sarabalo sthn kurioleksia enw sto passat paramenoun ola arketa sumpagh kai xwris idiaitera problhmata. AUth einai h alh8eia pou blepei o kosmos. Gia auto kai h alfa den poulaei tipota parolo pou sxediastika isws na einai h pio agaphth marka. Kai twra h giulia akomh kai na einai kalh 8a parei polu na thn pistepsei o kosmos kai auto mono meta apo mia dekaetia pou 8a exei fanei ti pragmatika einai.

      1
  • Τασος Ορφανος

    Συγκριση με AUDI γινεται αυστηρα και μονο με Γερμανικα αυτοκινητα! με οτιδηποτε αλλο φανταζει γελοιο,ειδικα με ιταλογαλικα πυροτεχνηματα....

     
  • paragadisios

    Δεν καταλαβαίνω πώς βγάινει καλύτερη η Giulia όταν το Α4 είναι καλύτερο σε όλες τις κατηγορίες: κινητήρα, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα (Α4 κάτω από 2000 cc, Alfa 2200 cc), μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα στο πίσω κάθισμα, ποιότητα εσωτερικού εξοπλισμού. H αίσθηση του εσωτερικού διάκοσμου είναι εντελώς υποκειμενική - εγώ βρίσκω ομορφότερο αυτό του Α4 που έχει και καταπληκτικά ψηφιακά βοηθήματα. Ακόμα, συγκρίνετε ένα Α4 με αυτόματα κιβώτιο με μια Giulia με χειροκίνητο, πράγμα που βγάζει το Α4 ακριβότερο και τα μπουρδουκλώνετε μέσα στο κείμενο για να μη το καταλάβουμε. Το καταλάβαμε.... Αγαπάτε περισσότερο τον αντιπρόσωπο της Alfa Romeo...

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Καλύτερο αυτοκίνητο το AUDI A4 και ορθολογικότερη επιλογή για τον Έλληνα καταναλωτή, καθότι έχει κυβισμό που ξεκινά από τα 1400 κυβικά και έχει μια πορεία στην παγκόσμια αγορά πάνω από 20 χρόνια. Κατασκευαστικά είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.

     
  • Real

    Eimai katoxos A4 1.8T tou 2010 me 194K km kai to mono pou exw allaksei einai enan pollaplasiasth. Tipota allo. Amfibalw para polu oti an eixa parei alfa 8a eixa thn idia aksiopistia.

     
  • ρόζ κροταλίας

    @Λογικός : να το θέσω αλλιώς. 6ετίας audi και 6ετίας alfa ίδιας κατηγορίας,με ίδια specs και σε ίδια κατάσταση, έχουν ίδια τιμή πώλησης και κινησιμότητα στην αγορά του μεταχειρισμένου?

     
  • ρόζ κροταλίας

    απλή ερώτηση-γρίφος για δυνατούς λύτες. τα αγοράζω και τα 2. κάνω 100000χλμ και σε 5-6 χρονάκια τα βάζω για πούλημα. με ποίο από τα δυο οχήματα θα έχω λιγότερη χασούρα?