ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Audi: Τέλος το πλάνο εξηλεκτρισμού, με βενζίνη για 10 χρόνια ακόμα

(18/6/2025)
Audi: Τέλος το πλάνο εξηλεκτρισμού, με βενζίνη για 10 χρόνια ακόμα

Η Audi εγκατέλειψε το πλάνο για πλήρη εξηλεκτρισμό έως το 2033.
«Για 10 χρόνια ακόμα θα έχουμε και κινητήρες εσωτερικής καύσης».
Το νέο RS6 θα είναι Plug-in υβριδικό.
Επιβεβαίωσε την έλευση ηλεκτρικού στο μέγεθος του Α3 το 2026.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τέλος το πλάνο της Audi για πλήρη εξηλεκτρισμό έως το 2033

Η Audi εγκατέλειψε επίσημα το σχέδιο να γίνει αμιγώς ηλεκτρική μάρκα το 2033, αποφασίζοντας να παραμείνει ευέλικτη αναφορικά με τα συστήματα κίνησης. Αυτό σημαίνει πως η γερμανική φίρμα θα διατηρήσει στην γκάμα της τους βενζινοκινητήρες για περισσότερο απ' όσο υπολόγιζε, όντας πλέον μία ακόμη μάρκα που μπαίνει στη διαδικασία να αναθεωρήσει το αρχικό της πλάνο περί πλήρη εξηλεκτρισμού.

«Για 10 χρόνια ακόμα θα έχουμε και κινητήρες εσωτερικής καύσης»

Σύμφωνα με το προγενέστερο πλάνο της Audi, το τελευταίο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης επρόκειτο να κάνει το ντεμπούτο του το 2026, αλλά αυτό δεν ισχύει πλέον. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Gernot Dolner, αποκάλυψε ότι η εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, υπογράμμισε πως τα σχέδια για πλήρη εξηλεκτρισμό και μηδενικούς ρύπους είχαν τεθεί από την προηγούμενη διοίκηση.

«Η Audi λανσάρει από το 2024 έως το 2026 μια εντελώς νέα γκάμα οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και plug-in υβριδικά, και αυτό μας δίνει πλήρη ευελιξία για τουλάχιστον άλλα επτά, οκτώ, ίσως και 10 χρόνια. Στη συνέχεια θα δούμε πώς θα εξελιχθούν οι αγορές μας», δήλωσε ο Dolner στο Autocar σε μια συνέντευξη, ξεκαθαρίζοντας πλήρως το τοπίο των συστημάτων κίνησης στα οποία θα βασιστεί η μάρκα για την επόμενη 10ετία.

Το νέο RS6 θα είναι Plug-in υβριδικό

Η απόφαση της Audi να διατηρήσει τους θερμικούς κινητήρες σημαίνει πως η γκάμα της στο μέλλον θα περιλαμβάνει και νέα μοντέλα RS, όπως για παράδειγμα το RS6 επόμενης γενιάς που αναμένεται να είναι Plug-in υβριδικό. Επίσης, ο Dolner πιστεύει ότι η συμμετοχή της Audi στη Formula 1 θα μπορούσε να εμπνεύσει τους ανθρώπους της εταιρείας για να «σκεφτούν τα αυτοκίνητα του μέλλοντος».

Επιβεβαίωσε την έλευση ηλεκτρικού στο μέγεθος του Α3 το 2026

Από κει και πέρα, ο Dollner γνωστοποίησε πως η Audi δεν έχει σκοπό να κατασκευάσει βασικό ηλεκτρικό, όπως τα VW ID.2, Skoda Epiq και CUPRA Raval. Αντ' αυτού επιβεβαίωσε τα προηγούμενα ρεπορτάζ που ανέφεραν πως η μάρκα του θα παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγέθους A3, το οποίο βρίσκεται υπό ανάπτυξη και θα ντεμπουτάρει το 2026. Τέλος, ο επικεφαλής της Audi επιβεβαίωσε ότι η μάρκα θα ηγηθεί της ανάπτυξης λογισμικού και υλικού για ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Ομίλου VW, όπως για παράδειγμα η πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP) που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027 ή το 2028 και θα είναι συμβατή και με θερμικούς κινητήρες.  

ford
ford
Cupra