• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπαίνουν οι turbo βενζινοκίνητες εκδόσεις των Citroen C3, Renault Clio και Suzuki Swift. Ποιο τα καταφέρνει καλύτερα στο δρόμο; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Η αιωρούμενη οροφή που δημιουργεί η διχρωμία στα C3 και στο Swift, και οι κρυφές πίσω χειρολαβές (σε Clio και Swift) αποτελούν ξεχωριστά αισθητικά στοιχεία των 3 αυτοκινήτων.

Η αιωρούμενη οροφή που δημιουργεί η διχρωμία στα C3 και στο Swift, και οι κρυφές πίσω χειρολαβές (σε Clio και Swift) αποτελούν ξεχωριστά αισθητικά στοιχεία των 3 αυτοκινήτων.

Η αιωρούμενη οροφή που δημιουργεί η διχρωμία στα C3 και στο Swift, και οι κρυφές πίσω χειρολαβές (σε Clio και Swift) αποτελούν ξεχωριστά αισθητικά στοιχεία των 3 αυτοκινήτων.

Μικρά και τουρμπισμένα

Διαβάστηκε από 11192 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/7/2017

Ο καταιγισμός με νέα μοντέλα στην μικρή κατηγορία δεν σταματά. Μία από τις πιο πρόσφατες αφίξεις είναι το Suzuki Swift, που απέκτησε έκδοση με 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης. Το φέρνουμε απέναντι στα κοντινά στην κατάταξη των πωλήσεων Citroen C3 και Renault Clio.

 
Η μάχη στα μικρά αυτοκίνητα έχει «ξεφύγει» με τα νεότερα μοντέλα εξ αυτών να έχουν ανεβάσει τον πήχη σημαντικά κυρίως σε θέματα εμφάνισης, τεχνολογίας, ποιότητας και οδικής συμπεριφοράς. Αρκετά μάλιστα, αποστασιοποιήθηκαν από το παρελθόν τους ολοκληρωτικά, προβάλλοντας έναν πλήρη χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα. Δυο τρανά δείγματα αυτής της λογικής, αποτελούν το νέο Citroen C3 και το ολοκαίνουριο Suzuki Swift τα οποία βρίσκουν απέναντί τους το γνωστό και επιτυχημένο Renault Clio στην ανανεωμένη του μορφή. Και τα τρία αυτοκίνητα ξεχωρίζουν για την κομψή τους εμφάνιση και τους ικανούς μικρού κυβισμού κινητήρες turbo που τα εφοδιάζουν, ενώ πέραν του Clio που είναι γνωστό στην «πιάτσα» των μικρών για την ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά, τόσο το C3 όσο και το Swift για πρώτη φορά στην ιστορία τους «υπερθεματίζουν» και σε αυτό τον τομέα. Aλλο βασικό χαρακτηριστικό τους φυσικά αποτελεί και η τιμή αγοράς, που σε κάθε περίπτωση βρίσκεται κοντά στα 14.000 ευρώ με το ποσό αυτό όπως αποδεικνύεται, να είναι ικανό να καλύψει πολλά περισσότερα «γούστα» από εκείνα που παραδοσιακά κάλυπταν τα μικρά αυτοκίνητα… πόλης. 

Value for money
Το Swift είναι το φθηνότερο μεταξύ των τριών αυτοκινήτων που συγκρίνουμε και διαθέτει καλό επίπεδο εξοπλισμού στην βασική έκδοση με αυτό τον κινητήρα, ωστόσο το καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού το συναντάμε στο πιο ακριβό Citroen C3. Το Cliο από την άλλη είναι εκείνο που στην βασική του έκδοση (με 1,2 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα) έχει την πιο προσιτή τιμή (από 10.990 ευρώ). 

Εμφάνιση: Κλέβει καρδιές το C3… 
Ξεκινώντας από το ανανεωμένο Renault Clio, η ανανέωση του προσέδωσε ελαφρώς πιο εκσυγχρονισμένη εικόνα, με το σύνολο να είναι και πάλι καλαίσθητο χωρίς ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις. Τα νέα φωτιστικά σώματα με LED στοιχεία εμπρός και πίσω, αποτελούν τα μοναδικά αλλά και βασικότερα μέρη της ανανέωσης. Το Citroen C3 από την άλλη αποτελεί στη νέα του γενιά ένα από τα πιο κομψά αισθητικά μικρά αυτοκίνητα με την στρογγυλεμένη εμφάνισή του να του χαρίζει περισσότερο εκλεπτυσμένο ύφος. Οι μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης του χαρίζουν άλλο ένα συγκριτικό πλεονέκτημα στην εμφάνιση σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα. Τέλος το νεότερο Suzuki Swift από την άλλη είναι το πιο δυναμικό σχεδιαστικά με περισσότερες ακμές στο αμάξωμά του, ωστόσο το γεγονός ότι μοιάζει πολύ στον προκάτοχό του, του στερεί τη δυνατότητα να ξεχωρίσει, ιδιαίτερα σε άμεση σύγκριση με το C3. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Jimmys

    Το Citroen είναι το πιο άσχημο, ενώ το Clio είναι το πιο ωραίο για μένα , αλλά τα Γαλλικά τα φοβάμαι σε θέματα αξιοπιστίας και ποιότητας, οπότε από τα τρία θα επέλεγα το Swift χωρίς δεύτερη σκέψη! (θα ήθελα λίγο πιο ωραίο το πίσω μέρος του σε σχεδίαση, αλλά ΟΚ). Ελαφρύ, γρήγορο, οικονομικό, συμπαθητικό στη σχεδίαση και αξιόπιστο!

      22
  • OIAS

    Συμφωνώ με τον Jimmy απολύτως και αυτός ειναι ο λόγος που έκλεισα και παραλαμβάνω αυτή τη βδομάδα ενα Σουιφτ 1.0 glx 6ταχυτο-αυτόματο. Με το ένα βλέφαρο κοιταζα και το C3 αλλά από γνωστους που είχαν θέματα με C3 1ης γενιας, δε το σκέφτηκα και πολύ. Επισης τα καθίσματα-πολυθρόνες μπροστα δεν ειναι για να πάιρνεις λίγο πιο έντονα τις στροφούλες. Κοιταξα και το Πολο (χρόνια vag-audίτης) αλλά μόνο και μονο για το DSG το απέκλεισα λόγω των γνωστών θεμάτων.

      9
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Το CITROEN γιατί είναι το πιο όμορφο μέσα και έξω, αλλά με το αυτόματο κιβώτιο για το οποίο έχω ακούσει ότι είναι εξαιρετικό.

      1
  • Ακης

    το κλιο καλυτερο ολων...οσο για την αξιοπιστια...περσινα ξινα σταφυλια...ολοι εχον τους ιδιους προμηθευτες πια...ολα ειναι αναλωσιμα...η οδικη συμπεριφορα του κλιο ειναι η ανωτερη στην κατηγορια του...το φινιρισμα ειναι...καπως....το σιτροεν ωραιο αλλα ψευτικο μεσα,το ιαπωνικο τιμια επιλογη...λιγο ακριβη ομως για το συνολο που σου προσφερει....και καπως τσιμπημενα σερβις...στο παρελθον ειχα και clio και swift....

      1