15 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

21.525 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2020)

Κινητήρες: Καλύτερη αναλογία επιδόσεων-οικονομίας στο C3 Aircross 
Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με υπερτροφοδοτούμενους 3κύλινδρους κινητήρες, συνεργαζόμενους με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων, με αυτόν του C3 να έχει χωρητικότητα 1,2 λτ. και του 500Χ 1,0 λτ.. O δεύτερος παράγει περισσότερη κατά 10 ίππους ισχύ (120 έναντι 110 του C3 Aircross), αλλά και λιγότερη ροπή κατά 15 Nm. Στην πράξη ο 1,2 PureTech, χάρη και στο κατά 100 κιλά ελαφρύτερο αμάξωμα του C3 Aircross, πετυχαίνει καλύτερες επιδόσεις σε 0-100 χλμ./ώρα και ρεπρίζ. Το σύνολο της Fiat δείχνει πιο άμεσο σε απόκριση με 6η σχέση στο κιβώτιο, καθώς το γαλλικό SUV, στις μεγάλες σχέσεις του κιβωτίου έχει αραιή κλιμάκωση προς χάριν της οικονομίας. Κάτι που πετυχαίνει, έχοντας μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. έναντι 7,4 λτ./100 χλμ. του 500Χ.

Στο δρόμο: Πιο άνετο το C3 Aircross, πιο δυναμικό το 500Χ
Τα δύο αυτοκίνητα εστιάζουν σε διαφορετικούς τομείς στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς, με το C3 Aircross να προβάλλει το άνετο οδηγικό προφίλ και το 500Χ ένα πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

Κρίνοντας την οδηγική ταυτότητα τους σε αυτή την κατηγορία, το 500Χ, με σύμμαχο το σφιχτό και άμεσο τιμόνι, αλλά και την ανάρτηση που χωρίς να είναι σφιχτή, κοντρολάρει πολύ καλά τις μεταφορές βάρους έχει πιο έντονο ταπεραμέντο. Το C3 Aircross από την άλλη έχει πιο μαλακή και με μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτηση, προσεγγίζοντας καλύτερα την crossover λογική απορροφώντας καλύτερα τις ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου και προσφέροντας μεγάλα επίπεδα άνεσης σε κάθε περίπτωση.

Η γνώμη μας
Το 500X θα ικανοποιήσει αυτόν που ψάχνει ένα ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα, ενώ αναμφίβολα αποτελεί ένα από τα πιο στιλάτα μοντέλα της κατηγορίας. Από την άλλη το Citroen C3 Aircross προσφέρει μεγαλύτερες δόσεις πρακτικότητας και άνεσης από ότι θα ζητούσατε και ένα πιο compact και ευέλικτο αμάξωμα.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center