Ο κινητήρας του Duster αποδίδει 130 ίππους και ικανοποιεί σε όλα τα επίπεδα με τις επιδόσεις και την κατανάλωσή του.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η σύγκριση των δύο SUV μοντέλων, στο κομμάτι των κινητήρων. Αρχικά ο 3κύλινδρος κινητήρας TCe της Renault-Dacia είναι πιο αδύναμος σε ιπποδύναμη (130 PS) από τον 4κύλινδρο τoυ 1,5 λτ. του Korando (163 PS), όμως εφαρμόζει πιο σύγχρονη τεχνολογία και συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα. Παρά τους 33 ίππους διαφοράς και το διαφορετικό σύστημα μετάδοσης, δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις από στάση, αφού και τα δύο απλώς ικανοποιούν σε αυτές, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 12,4 για το Duster και σε 12,6 δλ. για το Korando.
Αντίθετα, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Korando έρχεται να βάλει τα πράγματα στη θέση τους προσφέροντας καλύτερες τιμές ρεπρίζ από το χειροκίνητο και 4κίνητο Duster. Μέσω αυτού του κιβωτίου, το Korando προσπερνά πιο άνετα και είναι πιο ασφαλές για μια οικογένεια που είναι άλλωστε και το κύριο ζητούμενο.
Από την άλλη οι απαιτήσεις και των δύο σε καύσιμο είναι αυξημένες λόγω και της 4κίνησης που τα εφοδιάζει, όμως αυτές του Korando «ξεφεύγουν», αφού χρειάζεται 2,2 λτ./100 χλμ. περισσότερα από το Duster (10,4 λτ./100 χλμ έναντι 8,2 λτ./100 χλμ.).