Η εικόνα στο εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων καθορίζεται και αυτή από τη λογική της σχεδίασής τους. Έτσι το εσωτερικό του Duster έχει περισσότερη φαντασία σχεδιαστικά, με όμορφα παραλληλόγραμμα μοτίβα και άλλες λεπτομέρειες που σπάνε την μονοτονία. Και εδώ το Korando ακολουθεί μια πιο συμβατική προσέγγιση καταφέρνει όμως να δείχνει πιο «σοβαρό» και μετρημένο αισθητικά και στο τέλος της ημέρας σε κερδίζει με αυτή του την εικόνα. Τα υλικά κατασκευής του είναι επίσης καλύτερα από τα σκληρά μέτριας ποιότητας υλικά του ταμπλό του Duster, ενώ όσον αφορά στον ψηφιακό διάκοσμο, αν και η οθόνη του είναι μικρότερη (9 ιντσών, έναντι 10 ιντσών του Duster) αυτή έχει και πιο σύγχρονο και όμορφο μενού αλλά και περισσότερα συστήματα.
Στο πεδίο των χώρων και τα δύο μοντέλα ικανοποιούν τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας, με το Duster να προσφέρει συγκριτικά περισσότερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, ωστόσο το Korando παίρνει «κεφάλι» προσφέροντας μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατά τους και έχει το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος στην κατηγορία, κάτι που σημαίνει πως μπορεί με άνεση να βολέψει 3 επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του με ωφέλιμο όγκο 551 λτ. δεν αφήνει επίσης κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της υπεροχής του, με το Duster στην τετρακίνητη έκδοσή του να προσφέρει μόνο 414 λτ..