Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

Το A3 Sportback g-tron, όπως αποκαλύπτει το όνομά του, πατάει στο αμάξωμα του Sportback, με διακριτικά λογότυπα στα εμπρός φτερά και τη πίσω πόρτα, να αποκαλύπτουν την πραγματική του ταυτότητα.

Εξαιρετικός από κάθε άποψη ο 1,4 TFSI g-tron, ο οποίος πέρα από ικανοποιητικές επιδόσεις προσφέρει και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, όπου συνδυαστικά η αυτονομία αγγίζει τα 1.300 χλμ.

Σηκώνοντας το κάλυμμα φαίνεται που έχουν τοποθετηθεί οι δυο δεξαμενές. Κατά τα άλλα δεν υπάρχει η παραμικρή διαφοροποίηση στο χώρο αποσκευών.

Ένα premium μικρομεσαίο, το οποίο «κουβαλάει» πάνω του πολύ τεχνολογία, ενώ διαθέτει κι ελαφρώς σπορ χαρακτηριστικά.

Δοκιμάζουμε πρώτοι: Audi A3 1,4 g-tron 110 PS

10.468 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2014

Η Audi εξελίσσει περαιτέρω το δημοφιλές A3 Sportback, εφαρμόζοντας εξελιγμένες τεχνολογίες διπλού καυσίμου, σε ένα μοντέλο –το 1ο της- που κινείται με φυσικό αέριο, το νέο A3 g-tron.

 
Η Audi μας προσφέρει το Α3 1,4 g-tron, με απόδοση 110 ίππων, ακολουθώντας παράλληλα και την τάση της εποχής που θέλει τα αυτοκίνητα να κινούνται με φυσικό αέριο.

Εμφάνιση: Γνώριμο σουλούπι
Η γκάμα του A3 ενισχύεται με την έκδοση φυσικού αερίου, g-tron, η οποία βασίζεται στο 5θυρο αμάξωμα του μικρομεσαίου μοντέλου της γερμανικής εταιρείας.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Τεχνολογία αιχμής!
Το Audi A3 g-tron κινείται από έναν κινητήρα τεχνολογίας TFSI, χωρητικότητας 1.400 κ.εκ., με απόδοση 110 ίππων και ροπή 200 Nm. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει βελτιωθεί στα σημεία για λειτουργία με φυσικό αέριο, το οποίο φυλάσσεται σε δυο δεξαμενές CNG με συνολική χωρητικότητα 14,4 κιλά.

Εσωτερικό: Καμία διαφορά με την έκδοση βενζίνης
Στο εσωτερικό του A3 g-tron, δεν πρόκειται να εντοπίσετε διαφορές συγκριτικά με τις λοιπές εκδόσεις του μοντέλου. Υπάρχει η ίδια σχεδιαστική προσέγγιση, με την καμπίνα των επιβατών να βρίθει από ποιότητα.

Χώροι: Αναλοίωτοι οι χώροι επιβατών και αποσκευών
Οι επιβάτες του Α3 1,4 g-tron, δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, μιας και υπάρχουν άνετοι χώροι τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω.

Στο δρόμο – Δυναμικό και άνετο
Καθισμένος στο αναπαυτικό κάθισμα του οδηγού του g-tron, τίποτε δεν διαφέρει σε οδηγική αίσθηση, συγκριτικά με το αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως και το επίπεδο της ηχομόνωσης.

Συμπέρασμα
Με τη έκδοση g-tron το Α3 έφτασε εξαιρετικά κοντά στην πλήρη ολοκλήρωση, η οποία θα επιτευχθεί σύντομα με την έλευση του e-tron.


Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος 27 του Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 8 Ιουλίου.