Αρκετά σπορτίφ γεύση αφήνει η βασική diesel έκδοση της BMW X2.

Οδηγικά και αυτή η έκδοση της X2 σε κερδίζει όντας οδηγοκεντρική και απολαυστική στο δρόμο όντας σφιχτή χωρίς όμως να χάνει σε άνεση.

Τα επίπεδα άνεσης είναι σε καλά επίπεδα παρά το ότι η ανάρτηση είναι κάπως σφικτή.

Τυπικό για μοντέλο του βαυαρικού οίκου το εσωτερικό. Η καλή ποιότητα και συναρμογή σε κερδίζουν, ενώ τα Sport καθίσματα της έκδοση M-Sport αγκαλιάζουν σφικτά το σώμα όντας όλα τα λεφτά… Παρά την κουπέ σχεδίαση, πίσω κάθεσαι καλά.

Οριακές επιδόσεις για τον 1,5 δiesel των 166 ίππων, χαμηλή όμως η κατανάλωση. Το κιβώτιο βοηθάει στο να αναπληρώσει τα όποια κενά.

Η κουπέ σχεδίαση μας αρέσει, όπως και το σήμα της BMW στην πίσω κολόνα, σήμα κατατεθέν του μοντέλου.

Δοκιμή: BMW X2 sDrive16d

53.071 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2020)

Βασική, diesel, αλλά σπορτίφ: Αυτή η φράση χαρακτηρίζει απόλυτα τη συγκεκριμένη έκδοση της BMW Χ2. Γιατί παρότι πρόκειται για τη βασική diesel έκδοση, στο τέλος της ημέρας μόνο βασική δεν μοιάζει και ικανοποιεί.


Η έκδοση sDrive16d που δοκιμάζουμε εδώ είναι η αρχική πετρελαιοκίνητη έκδοση της X2, ωστόσο παρότι αρχική, δεν την λες βασική. Γιατί ενώ συνήθως οι βασικές εκδόσεις καλύπτουν πρωταρχικές ανάγκες, εδώ το μοντέλο καταφέρνει το κάτι παραπάνω.

Κάτω από το καπό ο 1.500άρης 3κύλινδρος κινητήρας αποδίδει μόλις 116 άλογα που είναι οριακά, όμως σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, την ροπή των 270 Nm και -αν το επιθυμείς- το drive mode στο sport καταφέρνεις να κινηθείς σβέλτα, όπως αρμόζει στο χαρακτήρα της X2. Γιατί όπως έχουμε διαπιστώσει και από τις υπόλοιπες εκδόσεις της, έτσι και εδώ το μοντέλο διαθέτει πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, στιβαρό πλαίσιο και σφικτή ανάρτηση που σε παροτρύνουν να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του κινητήρα αυτός δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και θα σε «συγκρατήσει» από μια γρήγορη προσπέραση στο επαρχιακό δίκτυο, όμως από την άλλη, μπορείς να ταξιδεύεις άνετα και μάλιστα οικονομικά. Εμείς συγκεκριμένα μετρήσαμε κοντά στα 5 λτ./100 χλμ. στην εθνική, ενώ η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ. Κατά τα άλλα, ο κινητήρας αν και 3κύλινδρος δεν ενοχλεί χάρη στην καλή ηχομόνωση της καμπίνας ακόμη και πάνω από τις 2.500 σ.α.λ., ενώ η όλη απόδοσή του κρίνεται γραμμική. Τέλος, στα θετικά στοιχεία της έκδοσης πρέπει να προσμετρήσουμε το 7άρι αυτόματο κιβώτιο που πέρα από το να γεμίζει τα όποια κενά ισχύος, σε κερδίζει με το πόσο βελούδινο είναι σε χαλαρούς ρυθμούς καθώς και την ταχύτητά του σε ανεβάσματα (και κατεβάσματα) όταν κινείσαι πιο γρήγορα.

Η άποψή μας
Το γεγονός ότι ο άμεσος premium ανταγωνισμός (βλ. GLA, Q3) δεν διαθέτει προς το παρόν κάποια αντίστοιχη έκδοση, δηλαδή diesel, με λίγα κυβικά και σε αυτή την τιμή, κάνει την εν λόγω έκδοση να έχει πεδίο δράσης. Μην ψάχνετε επιδόσεις, όμως το sportiveness που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας θα το βρείτε.

Hyundai
vw