Η ρύθμιση στην ανάρτηση είναι όσο μαλακή χρειάζεται για να εξασφαλίσει καλή απορροφητικότητα στις λακούβες, χωρίς το ZS να γίνει πλαδαρό ή να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές.

Η ρύθμιση στην ανάρτηση είναι όσο μαλακή χρειάζεται για να εξασφαλίσει καλή απορροφητικότητα στις λακούβες, χωρίς το ZS να γίνει πλαδαρό ή να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές.

Στο δρόμο: Φτιαγμένο για την καθημερινότητα

12.778 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2024)

Το MG ZS στο δρόμο έχει ένα πιο «οικογενειακό» χαρακτήρα, όντας σχετικά άνετο, σταθερό και ασφαλές, αναζητώντας την ευκολία στην καθημερινότητα. Για να το πετύχει οι μηχανικοί προτίμησαν μια πιο μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση, τόσο όσο χρειάζεται για να εξασφαλίσουν καλή απορροφητικότητα, χωρίς το ZS να γίνει πλαδαρό ή να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές κινούμενοι σε φυσιολογικές ταχύτητες. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς προσφέρει επαρκή πρόσφυση και ουδέτερες αντιδράσεις σε δρόμο με στροφές, ωστόσο δεν θα ενθουσιάσει τον οδηγό το σύστημα διεύθυνσης και ειδικά η επαναφορά του τιμονιού. Από την άλλη στον ανοιχτό δρόμο, πατάει στιβαρά και σου βγάζει μια σιγουριά, με τα επίπεδα θορύβου να είναι σε φυσιολογικά επίπεδα και τα φρένα να ικανοποιούν με την απόδοση (100-0 σε 37,6 μ.).

Σελίδα 1Δοκιμή: MG ZS με τούρμπο κινητήρα 110 ίππων
Σελίδα 2Με SUV εμφάνιση και προσεγμένη ποιότητα
Σελίδα 3Κινητήρας: Το μοτέρ που του ταιριάζει
Σελίδα 4Στο δρόμο: Φτιαγμένο για την καθημερινότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER