Το σύνολο καταφέρνει να κινήσει άνετα το SUVάκι της MG, χωρίς να χωλαίνει ή να θορυβεί, όντας αρκούντως ικανοποιητικό και στις χαμηλές στροφές.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το σύνολο καταφέρνει να κινήσει άνετα το SUVάκι της MG, χωρίς να χωλαίνει ή να θορυβεί, όντας αρκούντως ικανοποιητικό και στις χαμηλές στροφές.

Κινητήρας: Το μοτέρ που του ταιριάζει

12.776 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2024)

Το τούρμπο σύνολο του ZS που δοκιμάζουμε ταιριάζει στο προφίλ του. Πιο αναλυτικά το μοντέλο φορά ένα τρικύλινδρο σύνολο 999 κ.εκ. που αποδίδει 111 ίππους και συνδυάζεται με ένα αυτόματο ρομποτιζέ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο αν και δεν έχει την αμεσότητα που έχουμε συνηθίσει σε άλλες κατασκευές, καταφέρνει να κινήσει άνετα το SUVάκι της MG, χωρίς να χωλαίνει ή να θορυβεί, και όντας αρκούντως ικανοποιητικό και στις χαμηλές στροφές. Γεμάτο σύνολο και αρκετά γραμμικό στον τρόπο λειτουργίας του, με μόνο σημείο βελτίωσης την κατανάλωση που αναφέραμε στην αρχή. Σε σχέση πάντως, με το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 106 ίππων, που είναι η εναλλακτική επιλογή, είναι πιο οικονομικό και παράλληλα έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις. Για το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα θέλει 6,2 και 8,2 δλ. αντίστοιχα, σε σχέση με τα 14,9 και 22,9 δλ. του κινητήρα των 106 ίππων.


Το αυτόματο ρομποτιζέ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεν έχει την αμεσότητα που έχουμε συνηθίσει σε άλλες κατασκευές, αλλά τα καταφέρνει μια χαρά σε κανονικές συνθήκες.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αυτόματο ρομποτιζέ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεν έχει την αμεσότητα που έχουμε συνηθίσει σε άλλες κατασκευές, αλλά τα καταφέρνει μια χαρά σε κανονικές συνθήκες.

Σελίδα 1Δοκιμή: MG ZS με τούρμπο κινητήρα 110 ίππων
Σελίδα 2Με SUV εμφάνιση και προσεγμένη ποιότητα
Σελίδα 3Κινητήρας: Το μοτέρ που του ταιριάζει
Σελίδα 4Στο δρόμο: Φτιαγμένο για την καθημερινότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER