3 φωτογραφίες »

Στο δρόμο: Ευκολοδήγητο, ασφαλές & πιο ενδιαφέρον

207.400 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2020)

Η νέα σχεδίαση του εσωτερικού έφερε τα καθίσματα πιο χαμηλά τοποθετημένα, με αποτέλεσμα την καλύτερη θέση οδήγησης και επαφής με το τιμόνι, το οποίο θα το ρυθμίσεις εύκολα στο ιδανικό –για σένα- σημείο.  
Αφού λοιπόν βολευτείς και ξεκινήσεις, αντιλαμβάνεσαι αμέσως στο δρόμο τη διαφορά που δημιουργεί το μειωμένο βάρος του αμαξώματος, χάρη στη σιγουριά που σου δίνει με το πάτημά του και την ευκολία με την οποία θα κάνεις ελιγμούς. Σε αυτό βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, που αν και εξακολουθεί να έχει ελαφριά αίσθηση, την οποία θα εκτιμήσεις στα παρκαρίσματα, είναι αρκετά ακριβές.

Μεγάλη βελτίωση θα συναντήσουμε και στον τομέα της άνεσης, με την ανάρτηση, που χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει αποτελεσματικά και καλύτερα από πριν τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο σε συνεχείς διαταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα. Βέβαια σε αυτό παίζουν ρόλο και τα ελαστικά της δοκιμής, με 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ.

Παράλληλα και σε συνεργασία με το ενδοτικό πλαίσιο διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις μετατοπίσεις του βάρους και δίνουν τεράστια περιθώρια πρόσφυσης, όταν αποφασίσεις να ανεβάσεις του οδηγικούς ρυθμούς σε ένα στριφτερό κομμάτι. Ακόμα πάντως και στο όριό του έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, με το μπροστινό του να ακολουθεί τις εντολές από το σύστημα διεύθυνσης (στην επιλογή Sport έχει πιο βαριά αίσθηση) και την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο αν το παρακάνεις. Σίγουρα δεν είναι Fiesta στο βουνό, αλλά σε γεμίζει αυτοπεποίθηση κάθε φορά που αποφασίζει να ξεδώσεις.

Από την άλλη στον ανοιχτό δρόμο, ως γνήσιο Corsa, είναι σταθερό και ευθύβολο, με αποφασιστικό πάτημα, σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις ότι έχουν ανέβει αρκετά τα χλμ. στο ταχύμετρο. Πέραν αυτών η υψηλή ποιότητα κύλισης ορίζεται και από την έλλειψη αεροδυναμικών θορύβων, με ότι ήχο εισέρχεται στην καμπίνα να αφορά στον τύπο ελαστικών που χρησιμοποιείτε.

Τέλος σε κάθε περίπτωση η ασφάλεια βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, με συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως αυτόνομου φρεναρίσματος, Lane Keep Assist που επεμβαίνει στο τιμόνι και προσαρμοζόμενου Cruise Control  να είναι διαθέσιμα από τη βασική έκδοση, συμπληρώνοντας έτσι την καλή επίδοση των φρένων, που χρειάστηκαν 36,9 μ. για να ακινητοποιήσουν το Corsa από τα 100 χλμ./ώρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
skoda