Το νέο Golf με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα και τους 130 ίππους, σε κερδίζει με την οικονομία του.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Golf με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα και τους 130 ίππους, σε κερδίζει με την οικονομία του.

Δοκιμή: VW Golf 1,5 TSI EVO με 130 PS

44.991 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2018)

Η περίοδος που διανύουμε δεν ευνοεί την πετρελαιοκίνηση. Αντίθετα, ωθεί τους κατασκευαστές να βρουν νέα περιθώρια εξέλιξης των μοτέρ βενζίνης. Ο νέος 1.500άρης κινητήρας της VW με 130 ίππους, έρχεται να δείξει ότι το παλιό, γνωστό μας καύσιμο μπορεί να έχει πολύ μέλλον ακόμη.

Υβριδικά σύνολα με πρίζα ή χωρίς, κινητήρες ντίζελ, φυσικό αέριο, ηλεκτροκίνηση: υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές για το παρόν και πολύ περισσότερο για το μέλλον της αυτοκίνησης. Για διάφορους λόγους όμως και παρόλη την πρόοδο, η τρέχουσα περίοδος φαίνεται να εξαρτάται, και πολύ μάλιστα, από την κλασσική επιλογή: τη βενζίνη. 

Ολοκληρωμένο όπως κάθε Golf το 1,5 TSI EVO BlueMotion καταφέρνει να συνδυάσει τα πάντα.

Ολοκληρωμένο όπως κάθε Golf το 1,5 TSI EVO BlueMotion καταφέρνει να συνδυάσει τα πάντα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ειδικά η VW η οποία βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα με το ζήτημα των κινητήρων ντίζελ, έχει ρίξει πολύ -ερευνητικό- χρήμα στην ηλεκτροκίνηση και σε οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας. Από αυτό το φάσμα όμως, σε καμία περίπτωση δεν απομακρύνεται η χρήση βενζίνης. Θα έλεγε κανείς ότι δεν υπάρχει κάτι ανεξερεύνητο στο χώρο των βενζινοκινητήρων, ότι τα περιθώρια έχουν εξαντληθεί. Δεν είναι όμως έτσι και αυτό το λένε ανοικτά πολλές εταιρείες. Μια έξτρα απόδειξη είναι και το 1.500άρι Golf, με το νέο κινητήρα των 130 ίππων, ο οποίος έκανε πρεμιέρα πέρυσι τέτοια εποχή, όταν γνωρίσαμε στο εξωτερικό και το λίφτινγκ του έβδομης γενιάς μικρομεσαίου VW. 

Ο στόχος είναι σαφής: να δοθεί μια άξια πρόταση εκεί στους 120-130 ίππους όπου ο ανταγωνισμός σκληραίνει και ταυτόχρονα να βρουν και οι φανατικοί του ντίζελ μια εναλλακτική από την πλευρά της βενζίνης, η οποία θα τους δίνει παραπλήσια χαρακτηριστικά κατανάλωσης και ρύπων. 

Αυτό γίνεται σαφές και από την τιμή, η οποία με σημείο εκκίνησης τα 21.900 ευρώ (για πεντάθυρο αμάξωμα) έρχεται και πέφτει ακριβώς πάνω στο 1,6 TDI μοντέλο των 115 ίππων. 
Σύγκριση
Μάρκα VOLKSWAGEN
Μοντέλο GOLF (OLD)
Κινητήρας 1.5 TSI 130 PS 5D

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4258
Πλάτος 1799
Υψος 1492
Μεταξόνιο 2620
Χώρος αποσκευών (λτ.) 380
Χώρος αποσκευών max (λτ.) 1270
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 50
Απόσταση απο το έδαφος (χλστ.) 142
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1498
Μέγιστη ισχύς (PS) 130
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5000
Μέγιστη ροπή (Nm) 200
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1400
Κύλινδροι - διάταξη 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΕΜΠΡΟΣ
Κιβώτιο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 6
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Νόρμα eu EU6
Μέση (λτ./100 χλμ.) 4,8
Co2 (γρ./χλμ.) 110
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 9,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 2
Διάτρηση από σκουριά 12
Χρώμα 3
Οδική βοήθεια 2

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
MARKES EMPORIKI EGIISI
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel