
Το Nissan Qashqai θεωρείται ο ιδρυτής της κατηγορίας των οικογενειακών crossover, με τα μοντέλα κάθε γενιάς να έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία στην αγορά.
Δοκιμάζουμε ένα Nissan Qashqai του 2022, το οποίο εφοδιάζεται με τον ήπια υβριδικό 1.300αρη DIG-T βενζινοκινητήρα των 140 ίππων και μέχρι τώρα έχει διανύσει 112.000 χιλιόμετρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων. Θα καταγράψουμε ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες φθορές που αναμένεται να βρείτε κατά τον έλεγχο μεταχειρισμένου, καθώς και τις σημαντικότερες βλάβες που παρουσιάζει το αυτοκίνητο.
Ο turbo κινητήρας επιταχύνει αποφασιστικά το αυτοκίνητο, χωρίς να εμφανίζει απώλειες ή κενά ισχύος. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει καλή κλιμάκωση και θετικό «κούμπωμα», και συνολικά δεν παρατηρούνται αρρυθμίες ή προβλήματα στη λειτουργία των μηχανικών μερών. Κατά τον οπτικό έλεγχο, δεν παρατηρήσαμε διαρροές λαδιών από το μοτέρ ή το σασμάν. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας είναι 7,3 λτ/100 χλμ.
Εκτός από το χειροκίνητο σασμάν, το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης, με την ισχύ να είναι 158 άλογα. Η έκδοση e-Power είναι υβριδική, με το βενζινοκινητήρα να χρησιμοποιείται ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας και τους τροχούς να παίρνουν κίνηση αποκλειστικά από το ηλεκτρικό μοτέρ.
Συνολικά δεν έχουν καταγραφεί εκτεταμένες ζημιές και βλάβες από τα μηχανικά μέρη του Nissan Qashqai τρίτης γενιάς, κάτι που καθιστά το αυτοκίνητο συνολικά αξιόπιστο.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: Nissan Qashqai 140 PS 2021-2024 |
Σελίδα 2 | Αξιόπιστος ο ήπια υβριδικός κινητήρας 140 ίππων του Nissan Qashqai |
Σελίδα 3 | Δεν υπάρχουν πρόωρες φθορές στα μηχανικά μέρη, ούτε στο εσωτερικό του Qashqai |
Σελίδα 4 | Στο εσωτερικό θα χωρέσουν άνετα 5 ενήλικες, στο δρόμο έχει υψηλή ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 5 | Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων Nissan Qashqai 2021-2024 είναι 24.000 ευρώ |