Οι φθορές περιορίζονται στα φρένα ή στην ανάρτηση, αν έχει πολλά χιλιόμετρα
(20/6/2025)
Περνώντας στις φθορές του Opel Astra J (2009-2015), ενδέχεται να χρειαστούν αντικατάσταση εξαρτήματα στην ανάρτηση ή τα φρένα, κάτι που όμως δικαιολογείται αν αναλογιστούμε πως τα πιο παλιά από τα συγκεκριμένα οχήματα είναι ήδη 16 ετών.
Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο ήταν ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να έχει κολλήσει κάποια από τις δαγκάνες των πίσω δισκοφρένων και να θέλει επισκευή.
Στον τομέα του αμαξώματος, η Opel έχει προσφέρει στο Astra 2009-2015 μια υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από το test μακράς διαρκείας της AutoBild, στο οποίο μετά από 100.000 χιλιόμετρα έλυσαν κυριολεκτικά κάθε βίδα του αυτοκινήτου και το μελέτησαν αποσυναρμολογημένο. Εκεί, παρατηρήθηκε πως το αμάξωμα είχε άφθονη επίστρωση κεριού, κάνοντας έτσι ακόμα και μοντέλα που προέρχονται από Βόρειες χώρες να μην έχουν πρόβλημα με σκουριά.
Το εσωτερικό του Opel Astra J διατηρείται σε καλή κατάσταση, χωρίς να έχουν δημιουργηθεί σημάδια φθοράς στις επενδύσεις του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, οι διακόπτες στο ταμπλό και στο τιμόνι δεν έχουν χάσει το χρώμα τους. Τα καθίσματα έχουν υψηλή εργονομία και άνεση και δεν έχουν χάσει τη φόρμα τους, με τις ταπετσαρίες να μην εμφανίζουν σκισίματα ή πτυχώσεις. Τέλος, το στεφάνι και του τιμονιού και ο επιλογέας ταχυτήτων δεν παρουσιάζουν φθορά από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού.