O 1.000άρης TSI κινητήρας είναι ο πιο αδύναμος αλλά και ο πιο οικονομικός, χαρίζοντας παράλληλα και καλύτερες τιμές επιδόσεων στο ελαφρύτερο Arona.

Kινητήρες: Καλύτερος... ο μικρότερης απόδοσης του Arona

133.936 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2018)

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο ο πιο αδύναμος κινητήρας ενός μοντέλου να τα καταφέρνει καλύτερα και σε επιδόσεις αλλά και σε κατανάλωση έναντι κάποιων ισχυρότερων. Ο τρικύλινδρος TSI κινητήρας του Arona είναι μια τέτοια περίπτωση στο συγκεκριμένο συγκριτικό, αφού αποδίδει 115 ίππους (έναντι 120 του ατμοσφαιρικού 4κύλινδρου του Vitara και των 125 ίππων του επίσης τρικύλινδρου 1,0 λτ. του EcoSport), κάτι που οφείλεται αφενός στην σφιχτή διάταξη του 6τάχυτου κιβωτίου του και αφετέρου στο χαμηλότερο βάρος του αμαξώματος. Έτσι, επιτυγχάνει καλύτερες τιμές επιδόσεων αλλά και ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση, όμως το πιο κοντό κιβώτιο θυσιάζει για ελάχιστα χλμ./ώρα την τελική του ταχύτητα. Πάντως, τόσο αυτός όσο και ο αντίστοιχος κινητήρας του Ford EcoSport σε καμία περίπτωση δεν «δείχνουν» την τρικύλινδρη φύση τους, παρουσιάζοντας πολιτισμένα χαρακτηριστικά, τομέας που πάντως ο 4κύλινδρος 1.600άρης της Suzuki ξεχωρίζει λόγω της ατμοσφαιρικής του λειτουργίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
NISSAN