
H Alfa 33 Stradale είναι το πιο πρόσφατο δείγμα τι μπορούν να κάνουν οι Ιταλοί.
Είναι όμως περιορισμένης κατασκευής και όλοι θέλουμε ένα πιο μαζικό μοντέλο.
Ένα supercar της Alfa θα έχει μεγαλύτερη απήχηση ακόμη και από μία Lamborghini.
Από τα supercar στα συμβατικά είναι η καλύτερη λύση και όχι από τα μικρά στα sport.
H Alfa 33 Stradale είναι το πιο πρόσφατο δείγμα τι μπορούν να κάνουν οι Ιταλοί
Η 33 Stradale είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο παραγωγής σήμερα. Εμπνευσμένη από την ομώνυμη Stradale του 1967, με τη σειρά της ένα μοντέλο παραγωγής της αγωνιστικής Tipo 33, είναι ένα δείγμα πως όταν θέλουν οι Ιταλοί να κάνουν την Alfa αυτό που της αξίζει, μπορούν. Ο πρώην επικεφαλής της μάρκας, Ζαν Φιλίπ Ιμπαράτο ήθελε να κάνει επίδειξη δύναμης και άφησε την Alfa να δείξει τι μπορεί να κάνει. Το αυτοκίνητο είναι ολόκληρο Alfa Romeo, φοράει ένα απίθανο 3λιτρο V6 με 620 άλογα που δεν σχετίζεται με το 2,9 V6 της Giulia, αλλά συγγενεύει με αυτό της Maserati MC20. Υπάρχει επίσης και ηλεκτρική έκδοση, έτσι για να είναι επίκαιρο.
Ένα supercar της Alfa θα έχει μεγαλύτερη απήχηση ακόμη και από μία Lamborghini
Δυστυχώς η 33 Stradale είναι περιορισμένης παραγωγής, μόλις 33 κομμάτια. Φτιάχνεται στην καροσερία Touring Superleggera και όχι εσωτερικά, και έτσι παραμένει ένα αυτοκίνητο για τα σαλόνια και τα καλλιστεία με αστρονομική τιμή. Οι εξωτικές επιλογές δεν του επιτρέπουν να έχει «προσιτή» τιμή, ακόμη και για τα δεδομένα της κατηγορίας των supercar. Αυτό από μόνο του δίνει στην 33 Stradale μεγαλύτερη αξία, πραγματική αλλά και συλλεκτική, από τις περισσότερες Ferrari και σίγουρα από όλες τις Lamborghini. Η Lamborghini εξάλλου έχει γίνει πιο μαζική τώρα που είναι στον όμιλο της Audi και θα ήταν «εύκολος» στόχος για την Alfa Romeo.
Τα υπεραυτοκίνητα μικρής παραγωγής μπορούν να γίνουν πιο μαζικά
Το ζητούμενο εδώ θα ήταν η Alfa να μπορέσει να έχει ένα υπεραυτοκίνητο ή έστω supersport μοντέλο. Εδώ τα κατάφερε η Audi, και ας ήταν το R8 δανεικό ολόκληρο, σασί και μοτέρ από τη Lamborghini. Η Alfa δε χρειάζεται να ανακαλύψει τον τροχό. Σε συνεργασία με την Maserati και ίσως και λίγη βοήθεια από την Ferrari με την οποία υπάρχουν ακόμη δεσμοί, μπορεί η Alfa να κάνει την 33 ή ένα άλλο μοντέλο βιώσιμο σε μεγαλύτερη παραγωγή. Με τη σχεδίαση που έχουμε δει στα σούπερ μοντέλα της, την 33 τώρα, την 8C παλιότερα ή και την Montreal πιο πίσω, ακόμη και με «ταπεινά» εντόσθια, τύπου μοτέρ εμπρός - κίνηση πίσω, όπως μία Maserati GranTurismo, η Alfa θα «έτριζε» δόντια.
Από τα supercar στα συμβατικά είναι η καλύτερη λύση και όχι από τα μικρά στα sport
Η αγωνία των φίλων της Alfa δεν έχει τελειωμό. Κάθε δέκα χρόνια και μια νέα εκκίνηση, κάθε φορά χωρίς αποτέλεσμα. Αυτή τη στιγμή η Alfa περνάει ακόμη μία φάση αναγέννησης, πάλι με νέα σχέδια τώρα που οι θερμικοί κινητήρες έχουν ακόμη λίγο μέλλον. Όμως αν είχε ένα αυτοκίνητο σαν την 33 Stradale στη γκάμα της, όχι απλά στην ιστοσελίδα της, και ίσως ακόμη ένα πιο «νορμάλ», χτυπώντας το πάνω πάνω άκρο της αγοράς, το πράγμα θα ήταν αλλιώς. Το κύρος της μάρκας υπάρχει ακόμη, και της επιτρέπει τέτοια μεγαλεπίβολα σχέδια. Με άλλη «μούρη» πουλάς μια μπερλίνα ή SUV όταν έχεις καθιερώσει την παρουσία σου στα supercar, και αλλιώς όταν προσπαθείς από κάτω προς τα πάνω όπως κάνει τώρα.
Εσύ όμως τι λες; Δεν θα ήταν η καλύτερη κίνηση να δούμε ένα μαζικό supercar από την Alfa Romeo; Ένα αμάξι που θα βάζει την Lamborghini στη θέση της και θα επαναφέρει την Alfa στη θέση που της αξίζει;