
Σημαντικό πλεονέκτημα στο υβριδικό Kia Sportage είναι η λειτουργία του κιβωτίου (αυτόματο 6άρι) που δεν παρουσιάζει το βουητό που βλέπουμε σε CVT κατασκευές.
Σε δεύτερο επίπεδο θα δούμε πιο έντονο ηλεκτρικό αποτύπωμα, με full υβριδικές και Plug-in υβριδικές επιλογές. Καταρχάς έχουμε το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Kia Sportage των 210 ίππων (από 37.990 ευρώ). Το παρών δίνει και πάλι ο 1,6 T-GDI βενζινοκινητήρας ο οποίος σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων (και 264 Nm ροπής) και μία μπαταρία 1,49 kWh συνθέτει το σύνολο του Kia Sportage HEV. Στην «παλέτα» επιλογών θα δούμε 2κίνητη και 4κίνητη επιλογή, με τη δεύτερη πρόταση να είναι εκείνη που βρέθηκε στο γκαράζ του AutoΤρίτη Test Center. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το 4κίνητο υβριδικό Sportage έχει μέση πραγματική κατανάλωση στα 8,5 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη και με το Eco πρόγραμμα λειτουργίας φτάνει τα 6,7 λτ./100 χλμ., τιμή που κοντράρει ακόμα και 2κίνητα μικρά SUV με συμβατικό κινητήρα.

Η παρουσία πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων σε όλες τις εκδόσεις εξασφαλίζει πολύ ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, με μεγαλύτερη άνεση και στιβαρό πάτημα.
Αποκλειστικά 4κίνητο, τέλος, είναι το Plug-in υβριδικό Kia Sportage που έχει έκπτωση 4.000 ευρώ (από 42.990 ευρώ). Με γεμάτη την μπαταρία των 13,8 κιλοβατώρων το PHEV Kia Sportage πηγαίνει αμιγώς ηλεκτρικά για 64-67 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις). Μέσα στην πόλη, το νούμερο ανεβαίνει στα 81-90 χιλιόμετρα, καθώς σε κάθε φρενάρισμα ή άφημα του γκαζιού η μπαταρία φορτίζει και υπάρχει περισσότερη διαθέσιμη ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα των 91 ίππων. Όταν η μπαταρία αδειάσει, το Plug-in υβριδικό Kia Sportage «καίει» βενζίνη από τον 1,6T βενζινοκινητήρα, έχοντας όμως πάντοτε ένα μικρό απόθεμα ενέργειας που διαμορφώνει μία full υβριδική λειτουργία.
Σελίδα 1 | Η γκάμα του Kia Sportage: Βγαίνει σε 24 εκδόσεις - Ποιες είναι; |
Σελίδα 2 | Βγαίνει, επίσης, full υβριδικό & Plug-in hybrid, κι εδώ με δυνατότητα 4κίνησης |
Σελίδα 3 | Χώροι, εξοπλισμός & after sales |