ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Χώροι: Full της... οθόνης & μεγάλο πορτ-μπαγκάζ

(29/7/2025)
Φουτουριστικός είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του smart #5, ειδικά στις πλούσιες εκδόσεις που μέχρι και ο επιβάτης έχει τη δική του οθόνη (13').
4 Φωτογραφίες »

Φουτουριστικός είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του smart #5, ειδικά στις πλούσιες εκδόσεις που μέχρι και ο επιβάτης έχει τη δική του οθόνη (13').

Περνώντας στο εσωτερικό, η τάση της εποχής με τις μεγάλες οθόνες ικανοποιείται με διαφορετική «εκτέλεση» σε κάθε αυτοκίνητο. Το smart #5 στις πλούσιες εκδόσεις του (Premium, Pulse και Summit Edition) έχει καμπίνα που θυμίζει... home cinema, με οθόνη και για τον συνοδηγό. Στην 2η έκδοση Pro+ υπάρχει μία 13άρα OLED touchscreen στο κέντρο του ταμπλό και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25'' εμπρός από τον οδηγό, σε ενιαία διάταξη. Από πλευράς ποιότητας, από την πρώτη επαφή που είχαμε με το μοντέλο στη Γερμανία, η αίσθηση που απορρέει είναι πως πρόκειται για ένα premium μοντέλο, δίνει καλύτερη αίσθηση από το Model Y. Όπως τόνισαν, δε, άνθρωποι της smart το 90% των υλικών στο εσωτερικό αποτελείται από μαλακά υλικά.


Αφού εξοικειωθείς με την απουσία πίνακα οργάνων και με το γεγονός πως τα πάντα ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη, η ψηφιακή εμπειρία του χρήστη στο Tesla Model Y Juniper είναι κάτι το ξεχωριστό.
4 Φωτογραφίες »

Αφού εξοικειωθείς με την απουσία πίνακα οργάνων και με το γεγονός πως τα πάντα ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη, η ψηφιακή εμπειρία του χρήστη στο Tesla Model Y Juniper είναι κάτι το ξεχωριστό.

 
Στο Tesla Model Y Juniper ο διάκοσμος είναι... Tesla. Minimal λογική με μία οθόνη που αποτελεί το βασικό, καθημερινό εργαλείο. Έχει κάθετη διάταξη 15,4 ιντσών, δείχνει όλες τις πληροφορίες κίνησης και μέσω αυτής ρυθμίζεις σχεδόν τα πάντα (π.χ. θέση τιμονιού και καθρεπτών). Και εδώ η απτή ποιότητα κατασκευής κινείται πάνω από το μέσο όρο, όμως θα λέγαμε ότι η μάρκα επενδύει περισσότερο στο design και το «wow» στοιχείο, εξ ου και θα δούμε μία ακόμη οθόνη, 8 ιντσών, για τους πίσω επιβάτες.
 
Είναι ένα χαρακτηριστικό εξοπλισμού που δεν συναντάς στον ανταγωνισμό η οθόνη αυτή, έστω κι αν... μόνο δύο μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν. Οι μετρήσεις χώρων του Model Y Juniper το κατατάσσουν στην τελευταία θέση της κατηγορίας ως προς το πλάτος του πίσω καθίσματος με 1.335 χιλιοστά, νούμερο που βάζει πολλούς περιορισμούς στον μεσαίο επιβάτη. Σε κάθε περίπτωση, ο «αέρας» για τα πόδια (19,5 εκ.) είναι υπέρ αρκετός, με το μακρύ μεταξόνιο (2.890 χλστ.) να συμβάλλει σε αυτό το νούμερο. Αντίστοιχο μεταξόνιο (2.900 χλστ.) έχει το smart #5 και μένει να φανεί πόσο καλή διαχείριση έχει γίνει στους δικούς του εσωτερικούς χώρους. Προς το παρόν ξέρουμε ότι με την σχεδόν επίπεδη αναδίπλωση όλων των καθισμάτων η καμπίνα του μετατρέπεται σε έναν άνετο χώρο ανάπαυσης και ύπνου.
 
Τέλος, όσον αφορά το πορτ-μπαγκάζ, η Tesla έχει τα πρωτεία στην κατηγορία, καθώς ανακοινώνει χωρητικότητα 822 λίτρων. ¶λλα 177 λίτρα υπάρχουν στο καπό για την τοποθέτηση καλωδίων και άλλων μικροαντικειμένων. Στο #5 η smart δηλώνει πορτ-μπαγκάζ στα 630 λίτρα, με το δικό της FRUNK στα 72 λίτρα (47 λτ. στις 4κίνητες εκδόσεις).

Σελίδα 1Ηλεκτρικές SUVάρες με χώρους & αυτονομία: smart #5 ή Tesla Model Y;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Full της... οθόνης & μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 3Νο.1 φόρτιση στον κόσμο & 590 χλμ. για το smart, μικρότερη μπαταρία αλλά μεγαλύτερη αυτονομία δηλώνει η Tesla
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Τεχνικά χαρακτηριστικά
elk test
sprinter offers