
2 Φωτογραφίες »
Ιδιαίτερες και εκκεντρικές λεπτομέρειες βλέπουμε στο εσωτερικό του BYD Atto 3. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τους κυλινδρικούς αεραγωγούς, το κυματοειδές ταμπλό και τα ηχεία που φιλοξενούν τις χειρολαβές.
1.000 ευρώ φθηνότερο είναι Volvo, πολύ καλύτερο εξοπλισμό, όμως, έχει το BYD

2 Φωτογραφίες »
Στη μίνιμαλ καμπίνα του Volvo EX30 λάμπουν δια της απουσίας τους τα φυσικά πλήκτρα, με τα ανοιχτόχρωμα σκληρής υφής πλαστικά να προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά.
Αντιπαραβάλλοντας τον εξοπλισμό του EX30, στο Atto 3 θα δούμε επιπλέον αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό (μία ζώνη για το Volvo), τεχνολογία εισόδου χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση κινητού, ατμοσφαιρικό φωτισμό, πανοραμική κάμερα 360 μοιρών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, καθώς και πανοραμική ηλιοροφή.
«Προχώ» & ιδιαίτερη καμπίνα για το BYD, minimal λογική στο EX30
Περνάμε στο εσωτερικό, όπου βλέπουμε δύο διαφορετικές κατασκευές, τόσο από πλευράς σχεδίασης όσο και από ποιότητας υλικών. Αρκετά «ψαρωτική» θα χαρακτηρίζαμε την καμπίνα του BYD Atto 3, γεμάτη με ιδιαίτερες έως και εκκεντρικές λεπτομέρειες, Ξεχωριστή αναφορά θα κάνουμε στις 3 λαστιχένιες χορδές που βρίσκονται χαμηλά στις πόρτες και οι οποίες συγκρατούν μεγάλου μεγέθους αντικείμενα. Αυτές οι χορδές έχουν πηγή έμπνευσης παραδοσιακό κινέζικο όργανο και αν τις «παίξεις» παράγουν νότες. Από εκεί και πέρα, θα μείνεις ικανοποιημένος από τη γενική ποιότητα κατασκευής, ενώ ως προς το ψηφιακό διάκοσμο δεσπόζει η οθόνη των 12,8 ιντσών που έχει δυνατότητα περιστροφής και από οριζόντια γίνεται κάθετη (σ.σ. περιττό μεν, αλλά wow effect).Στην περίπτωση του Volvo EX30, πάλι, βλέπουμε τα... απολύτως απαραίτητα. Χωρίς πολλές φιοριτούρες και ιδιαιτερότητες, (σχεδόν) τα πάντα ρυθμίζονται από μία οθόνη tablet (κάθετη διάταξη). Αυτή έχει διαγώνιο 12,3 ιντσών και είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, σε μία εκτέλεση που θυμίζει αρκετά Tesla και η οποία απαιτεί συγκεκριμένο χρόνο εξοικείωσης. Κατά τα άλλα, ο τυπικός για Volvo μίνιμαλ διάκοσμος εκφράζεται με την απουσία φυσικών πλήκτρων, ενώ ως προς την ποιότητα κατασκευής θα θέλαμε ορισμένα μαλακά πλαστικά (αποκλειστικά σκληρά υλικά), αν και δεν υπάρχουν ενστάσεις για τη συναρμογή και το φινίρισμα.
Σελίδα 1 | Ηλεκτρικό SUV στα 30-31 χιλιάρικα: BYD Atto 3 ή Volvo EX30; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό – Εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Η γνώμη μας - Τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |