Σε Corsa και 208 το μοτέρ είναι αρκετά ελαστικό και συνεργάζεται σωστά με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι από τις καλές της κατηγορίας και η κατανάλωση από τις μικρές, αντίστοιχα.
Βασιλιάς οικονομίας το full υβριδικό Toyota Yaris, προβάδισμα και στις επιδόσεις λόγω αυτόματου κιβωτίου
Σε Corsa και 208 το μοτέρ είναι αρκετά ελαστικό και συνεργάζεται σωστά με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι από τις καλές της κατηγορίας και η κατανάλωση από τις μικρές, αντίστοιχα.
Λογικό είναι το υβριδικό σύστημα του Yaris να δίνει στο μικρό της Toyota μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα της κατανάλωσης συγκριτικά με τα άλλα 2 μοντέλα που δεν έχουν κάποια μορφής εξηλεκτρισμό στις συγκεκριμένες εκδόσεις κινητήρα. Το ατμοσφαιρικό θερμικό μοτέρ (1.490 κ.εκ.) του Yaris συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας εκ των οποίων έχει ισχύ 80 ίππων (MG2) και είναι σε θέση να κινεί το αυτοκίνητο μόνο με ρεύμα, εντός πόλης. Γενικότερα, η διευρυμένη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι και τα 130 χλμ./ώρα συμβάλλει στην πολύ χαμηλή κατανάλωση του μικρού των Ιαπώνων, το οποίο σε καθαρά αστικές συνθήκες «καίει» μόλις 3,5 λτ./100 χλμ., με την μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 4,2 λίτρα.
Στην περίπτωση των Opel Corsa και Peugeot 208 έχουμε κοινό μηχανικό σύνολο, με τον 1.200άρη turbo PureTech των 100 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Παρότι δεν υπάρχει κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση η κατανάλωση είναι αρκετά καλή (6,1-6,2 λτ./100 χλμ.), με το Corsa να έχει κατά τι πιο καλές επιδόσεις. Και πάλι, όμως, το αυτόματο κιβώτιο του Yaris εξασφαλίζει καλύτερες ρεπρίζ και πιο σβέλτο προσπέρασμα, αν και λόγω του e-CVT κιβωτίου στην πλήρη επιτάχυνση εμφανίζει αυξημένο θόρυβο και ένα χαρακτηριστικό βουητό.