
3 Φωτογραφίες »
Αν και ελαφρύ σε αίσθηση, το σύστημα διεύθυνσης του Corsa είναι αρκετά ακριβές, όπως και η ανάρτηση που δείχνει να διαχειρίζεται καλά τις μετατοπίσεις του βάρους.
Περισσότερο ευχάριστη αίσθηση σε 208 & Yaris, ουδέτερο & αποτελεσματικό το Corsa

3 Φωτογραφίες »
Σφιχτή όσο πρέπει για να στρίβεις σβέλτα είναι η ανάρτηση του Peugeot 208, με το τιμόνι να περνά σε ακρίβεια τις εντολές του οδηγού.
Από εκεί και πέρα, στο Peugeot 208 η ανάρτηση απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το γαλλικό μικρό να δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα στο δρόμο και δυναμική κατευθυντικότητα. Παράλληλα, έχει αρκετά ποιοτική κύλιση στον δρόμο, εξασφαλίζοντας πιο ήσυχη καμπίνα, ανεξαρτήτως ταχύτητας.
Πιο ουδέτερη αλλά αποτελεσματική οδική συμπεριφορά έχει το Opel Corsa. Χωρίς να είναι ιδιαίτερα σφιχτή ή μαλακή, η ανάρτηση του γερμανικού μικρού θα αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις κακοτοπιές του δρόμου και μόνο σε έντονα κατσαρό οδόστρωμα θα φέρει μικρές αναταράξεις στην καμπίνα. Κατά τα άλλα, τα μαλακά πηδάλια και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι βοηθούν στην αστική καθημερινότητα, αν και το ελαφρύ τιμόνι στερεί πόντους από το fun to drive και κάπως αδικεί τις ικανότητες του Corsa.
Στο Toyota Yaris, η ευκολία χρήσης είναι το Νο.1 πλεονέκτημα. Οι εξαιρετικά compact διαστάσεις, ο μικρός κύκλος στροφής (9,8 μ.) και το αυτόματο κιβώτιο διευκολύνουν τα μέγιστα σε καθημερινή βάση και λειτουργούν αγχολυτικά. Η δική του ανάρτηση φιλτράρει πολύ καλά τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, την ώρα η πλατφόρμα του έχει συνεισφέρει στη δημιουργία ενός πιο νεανικού οδηγικού χαρακτήρα, με ουδέτερες αντιδράσεις και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.
Σελίδα 1 | Μικρά best-seller σε κόντρα: Toyota Yaris, Opel Corsa ή Peugeot 208; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |