ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νissan: Φέρνει οθόνη αφής με κουμπιά που θα μοιάζουν σαν φυσικά

2.139 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2021)

Όταν ο χρήστης θα πατάει ένα εικονικό κουμπί μέσα στην οθόνη, το σύστημα infotaiment θα στέλνει στο δάκτυλο έναν τεχνητό κραδασμό, όπως θα συνέβαινε σε ένα κανονικό μπουτόν ενώ, ο κραδασμός θα συνοδεύεται και από έναν ήχο.

autotriti team

Τα συστήματα infotainment που συνδυάζονται με μικρές ή μεγάλες οθόνες αφής έχουν κατακλύσει τον χώρο των τεσσάρων τροχών, ωστόσο η ευχρηστία τους συνεχίζει να προβληματίζει τους κατασκευαστές. Η ρύθμιση του ραδιοφώνου, η χρήση του συστήματος πλοήγησης και οι διάφορες πληροφορίες που παρέχουν τα συστήματα αυτά, συνήθως αποσπούν τον οδηγό για ένα με δυο δευτερόλεπτα, με ότι αυτό συνεπάγεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ο χρήστης θα αισθάνεται τα εικονικά κουμπιά σαν πραγματικά 
Οι εταιρείες ψάχνουν να βρουν τρόπους για να μεταβούν ομαλά από ένα συμβατικό παλαιάς τεχνολογίας σύστημα με πλήκτρα σε ένα νέο, στο οποίο ο χρήστης θα χρησιμοποιεί κανονικά πλήκτρα για τις βασικές λειτουργίες και εικονικά πλήκτρα πάνω στην εκάστοτε οθόνη για τις δευτερεύουσες. Για τη βελτίωση της αλληλεπίδρασης αυτής, η Nissan έχει αναπτύξει ένα σύστημα για το νέο Ariya, όσον αφορά τον πίνακα οργάνων αλλά και την οθόνη του συστήματος infotainment. Ένας τεχνητός κραδασμός όμοιος με το πάτημα ενός φυσικού μπουτόν δίνει την αίσθηση της πραγματικότητας, ενώ η προσθήκη ήχου βοηθάει στο να πάει το δάχτυλο του χρήστη από το ένα κουμπί στο άλλο. H Nissan αναφέρει πως το σύστημα της έχει δοκιμαστεί με διάφορα μεγέθη δακτύλων, νυχιών, σε ένα μεγάλο εύρος πίεσης, κλίσης, ακόμα και με τη χρήση γαντιών.

Δοκιμάζουν νέα συστήματα οι εταιρείες
Όπως και στα κινητά τηλέφωνα, η Huyndai έχει προσθέσει δόνηση με το άγγιγμα των πλήκτρων κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της εμπειρίας αυτής. Μετά από έρευνες της ίδιας της εταιρείας όσων αφορά το συνδυασμό δόνησης και ήχου τα αποτελέσματα ήταν ιδιαιτέρως θετικά σχετικά με την ευχρηστία των οθονών και του συστήματος infotainment. Επίσης, το 2017, η Audi εισήγαγε στην αγορά το δικό της σύστημα ΜΜΙ touch response με το οποίο προσομοιώνει έναν μηχανικό παλμό στο δάκτυλο του χρήστη όταν πατηθεί ένα πλήκτρο ενώ, η Mercedes, με τη νέα  Hyperscreen χρησιμοποιεί 12 σημεία ενεργοποίησης αντίδρασης πίσω από την οθόνη. 

Θα έχεις αληθοφανή αίσθηση της υφής ενός υλικού
Ένα διαφορετικό ηλεκτροστατικό απτικό σύστημα έχει δημιουργήσει η αμερικανική εταιρεία Tanvastouch για διάφορες χρήσεις. Το σύστημα αυτό μπορεί να δώσει αληθοφανή αίσθηση της υφής με τη δημιουργία πολύ μικρών οπών και εξογκωμάτων κατά το σύρσιμο του δακτύλου. Αναλόγως τι βλέπεις, αυτό είναι και αυτό που αισθάνεσαι και στο δάκτυλό σου. Η τεχνολογία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί κυρίως σε online shopping, όπου ο πελάτης θα μπορεί να αισθάνεται την πραγματική υφή π.χ των υφασμάτων. Στο μέλλον ωστόσο, μπορεί αυτή η τεχνολογία να χρησιμοποιηθεί για τις οθόνες που βρίσκονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Νέα εποχή στις οθόνες!
To σύστημα infotaiment θα στέλνει στο δάκτυλο έναν τεχνητό κραδασμό, όπως θα συνέβαινε σε ένα κανονικό μπουτόν ενώ, ο κραδασμός θα συνοδεύεται και από έναν ήχο.
Εσείς ψάχνετε τι οθόνη έχει ένα αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε ή δεν σας ενδιαφέρει;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
Autotriti.gr