Ντεμπούτο για το νέο Mazda CX-70
15 Φωτογραφίες »

Ντεμπούτο για το νέο Mazda CX-70

17.241 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2024)

- Έφτασε το αδερφάκι του CX-90.
- Παρόμοια σχεδίαση με το CX-90 αλλά με πιο σπορτίφ διάθεση.
- Το πρώτο Mazda που εξοπλίζεται με το Amazon Alexa.
- Με βενζίνη ή PHEV.

Έφτασε το αδερφάκι του CX-90

Πρεμιέρα έκανε το νέο Mazda CX-70. Το νέο SUV στην γκάμα της ιαπωνικής μάρκας αποτελεί επί της ουσίας την πενταθέσια έκδοση του CX-90 και θα προσφερθεί με ένα Plug-in υβριδικό αλλά και με έναν εξακύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης. Στη φαρέτρα του μοντέλου θα υπάρχουν και πολλά συστήματα υποστήριξης και ασφάλειας του οδηγού.

Παρόμοια σχεδίαση με το CX-90 αλλά με πιο σπορτίφ διάθεση

Εξωτερικά, το νέο Mazda CX-70 ακολουθεί τις γραμμές που έχουμε δει νωρίτερα στο CX-90, ωστόσο η φίρμα υποστηρίζει πως έχει τονώσει το σπορ στοιχείο, προσθέτοντας περισσότερα μαύρα διακοσμητικά αντί για νίκελ.  Η μάσκα αποκτά σχέδιο μαύρου πλέγματος, ενώ ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι διαφορετικός, με μεγαλύτερες γρίλιες και δύο μεγάλους αεραγωγούς στις δύο άκρες. Σκούρα φινιρίσματα εμφανίζονται στα καπάκια των καθρεπτών, στις χειρολαβές των θυρών και στις ράγες οροφής, ενώ και οι διαθέσιμοι τροχοί 21 ιντσών έχουν γυαλιστερά μαύρα χαρακτηριστικά. Το CX-70, όπως και το CX-90 εξακολουθεί να έχει μια στρογγυλεμένη γραμμή οροφής, η οποία ολοκληρώνεται από μία διακριτική αεροτομή. Στο πίσω μέρος παρατηρούμε λεπτά φωτιστικά σώματα.

Το πρώτο Mazda που εξοπλίζεται με το Amazon Alexa

Στο εσωτερικό, το CX-70 μοιάζει εντυπωσιακά με το CX-90, αλλά όπως προαναφέραμε με τη διαφορά ότι δεν υπάρχει τρίτη σειρά καθισμάτων. Η Mazda ανάμεσα από τις επιλογές προσφέρει και αυτή του κόκκινους δέρματος αλλά και τον κόκκινων ραφών. Σε επίπεδο εξοπλισμού, το CX-70 δανείζεται τα περισσότερα χαρακτηριστικά του μεγαλύτερο CX-90, αλλά γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο της Mazda που εξοπλίζεται με το Amazon Alexa, ενσωματωμένο στο σύστημα infotainment. Επίσης λαμβάνει και την τεχνολογία Unresponsive Driver Support. Η τελευταία σε περίπτωση ανάγκης συνεργάζεται με το προσαρμοζόμενο Cruise Control και το σύστημα lane-centering και σε περίπτωση που ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε μία σειρά από προειδοποιήσεις τότε ενεργοποιείται για να σταματήσει σταδιακά το αυτοκίνητο στη λωρίδα του, θέτοντας σε λειτουργία τα αλάρμ.

Με βενζίνη ή PHEV

Δύο θα είναι οι επιλογές στους κινητήρες. Η πρώτη είναι αυτή του υπερτροφοδοτούμενου 3,3 λίτρων ήπια υβριδικού εξακύλινδρου κινητήρα βενζίνης. Η δεύτερη είναι ένα Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που βασίζεται σε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων. Η Mazda δεν ανακοίνωσε τις προδιαγραφές των δύο επιλογών, ωστόσο από τη στιγμή που οι ίδιες επιλογές υπάρχουν και στο CX-90 η ισχύς αναμένεται να είναι περίπου στα ίδια επίπεδα. Στο CX-90, ο κινητήρας 3,3 λίτρων προσφέρει είτε 284 άλογα με 450 Nm ροπής είτε 345 άλογα με 500 Nm ροπής. Το PHEV σύστημα λειτουργεί σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 328 ίππους και 500 Nm ροπής.   

Συνέχεια του άρθρου >>>
citroen
KIA