Στο δρόμο: Σημείο αναφοράς το Ford Fiesta, ακολουθούν Clio και 208

55.375 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2020)
Σε συνδυασμό με το ST-Line πακέτο, το Ford Fiesta έχει την πιο fun to drive εικόνα στην κατηγορία αποτελώντας σημείο αναφοράς.
5 Φωτογραφίες »

Σε συνδυασμό με το ST-Line πακέτο, το Ford Fiesta έχει την πιο fun to drive εικόνα στην κατηγορία αποτελώντας σημείο αναφοράς.

Θα ξεκινήσουμε από το Ford Fiesta γιατί απλά αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Έχοντας χαμηλώσει κατά 10 χλστ. και με πιο σφιχτή ανάρτηση σε σχέση με τα υπόλοιπα Fiesta, η ST-Line έκδοση προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα, αποτελώντας ό,τι πιο σπορτίφ μπορεί να βρει κανείς στην κατηγορία. Το τιμόνι του είναι αριστουργηματικό, εμπνέοντας τον οδηγό με την «κοψιά» και την ακρίβειά του, αλλά και προσφέροντας πλούσια πληροφόρηση. Σαν σύνολο το Fiesta ST-line ταξιδεύει σταθερά και ήσυχα, ενώ στρίβει αποφασιστικά εμφανίζοντας μικρή κλίση. Στο όριο παραμένει απόλυτα προβλέψιμο, ρυθμίσιμο, αλλά και παιχνιδιάρικο, ευχαριστώντας  απόλυτα τον οδηγό του. Δεδομένου του χαρακτήρα του μοντέλου, ακόμα και η άνεση που παρέχει η ανάρτηση είναι ικανοποιητική μιας και λειαίνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, χωρίς να προβληματίζει με γδούπους και θόρυβο. 

Το Opel Corsa έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, αλλά το ελαφρύ τιμόνι δεν θα εμπνεύσει τον ενθουσιώδη οδηγό.
5 Φωτογραφίες »

Το Opel Corsa έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, αλλά το ελαφρύ τιμόνι δεν θα εμπνεύσει τον ενθουσιώδη οδηγό.


Ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης, με premium χαρακτηριστικά, εμφανίζει το Peugeot 208, την οποία μάλιστα συνδυάζει με ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Το χαρακτηριστικά μικρής διαμέτρου τιμόνι, μπορεί να κρύβει μέρος του φαντεζί πίνακα οργάνων σε κάποιους οδηγούς, αλλά συνδυάζεται με εξαιρετική θέση οδήγησης και προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας στη συνολικά allegra αίσθηση του 208. Με πιο στιβαρό μπροστινό σύστημα, το Peugeot 208 GT-Line θα έπειθε απόλυτα και έδινε περιθώρια για ακόμη πιο κολακευτικά σχόλια για το ευχάριστα ανάλαφρο πάτημα και τη δυναμική του κατευθυντικότητα.  ¶ξια λόγου και τα φρένα του, όπως και το σύστημα παραμετροποίησης, που χαρίζει και ευχάριστες νότες στον ήχο του κινητήρα.

Την καλύτερη ισορροπία μεταξύ σπορτίφ χαρακτήρα, άνεσης και επιδόσεων προσφέρει το Renault Clio, που επιτέλους απέκτησε σωστή θέση οδήγησης. Στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο και σταθερό, ενώ η ανάρτησή του φιλτράρει άριστα τις εδαφικές κακοτεχνίες, χωρίς να «κοπανάει» ή να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό παρά τα σκληρότερα ελατήρια. Η RS-Line έκδοση χαρίζει ακόμα πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα, όπως ορίζει η συγκρατημένη κλίση, η σαφήνεια του «πατήματός» του, το ζυγισμένο τιμόνι -ειδικά στην επιλογή Sport- και η ουδετερότητα της συμπεριφοράς ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.

Το Opel Corsa με το πακέτο GS-Line και το sport σασί, που πατάει πάνω στο πάτωμα του 208,  προσφέρει πεισματικά ουδέτερη συμπεριφορά και δυνατό κράτημα, ωστόσο το ακριβές τιμόνι είναι πολύ ελαφρύ  ακόμα και στη Sport λειτουργία και δεν προσφέρει σπουδαία πληροφόρηση. Σαν αποτέλεσμα υπάρχει μια σχετική ανισσοροπία, που κάθε άλλο παρά εμπνέει τον οδηγό για σπορ οδήγηση. Από την άλλη βέβαια η ευκολία στους ελιγμούς και η ευελιξία του μοντέλου είναι χαρακτηριστική. Η ανάρτηση χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο σε συνεχείς διαταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα. Την αίσθηση ασφάλειας συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα δυνατά φρένα. 

Σελίδα 14 σπορτίφ μικρά 130 ίππων σε μάχη
Σελίδα 2VfM: Προσιτό & με 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta
Σελίδα 3Εσωτερικά: Πώς να αντισταθείς στο 208;
Σελίδα 4Κινητήρες-Επιδόσεις: To Renault Clio «φυσάει»
Σελίδα 5Χώροι: Corsa για επιβάτες, Clio για αποσκευές
Σελίδα 6Στο δρόμο: Σημείο αναφοράς το Ford Fiesta, ακολουθούν Clio και 208
Σελίδα 7Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
PEIRAIOS LEASING
OPEL