Ο Σ.Τσογκανής σχολιάζει: Tα χαρακτηριστικά ενός μεγάλου!

2.718 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2021)

Η περίπτωση του νεοφερμένου στο WRC αγώνα όπως αυτός στην Κροατία αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά που διαθέτει ένας μεγάλος πράγματι οδηγός. Φυσικά ως άνθρωπος έχει και ελαττώματα...

Ο παλιός είναι αλλιώς τελικά. Και αυτό επιβεβαιώθηκε στο ράλλυ Κροατίας που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στα πλαίσια του WRC.

Aπό ότι φάνηκε στα video ο καθόλα άγνωστος σε εμάς αγώνας αποδείχθηκε λίαν απαιτητικός με στενούς δρόμους, ταχύτατος σε ένα πολύ όμορφο ανοιξιάτικο περιβάλλον.

Τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα παρουσιάστηκαν οι πραγματικές δυσκολίες και απαιτήσεις και από ότι φάνηκε αφορούσαν στην επιλογή των ελαστικών. Εκεί δόθηκε η ευκαιρία να φανούν οι πραγματικά έμπειροι και άξιοι. Αντιμετώπισαν όλοι, κατΆαρχάς οι οδηγοί τις ίδιες προκλήσεις - ανεξαιρέτως. Κανείς δεν είχε περάσει – αγωνιστικά εννοείται – από εκεί. ¶γνωστο λοιπόν τερέν, δύσκολο και απαιτητικό. Το πέρασαν όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί δύο φορές στις αναγνωρίσεις και μετά όρμησαν!
Και εκεί φάνηκαν οι διαφορές.

Ο επί τόσες φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής απέδειξε, στα 37 του χρόνια, ότι ο «παλιός είναι αλλιώς». Σωστή τακτική, σωστές επιλογές ελαστικών (που τις ακολούθησε όλη η ομάδα του) και κυριάρχησε! Η τρίτη μέρα του αγώνα είχε όλο το σασπένς αφού η νίκη διεκδικήθηκε στα ίσα από τον ομόσταυλό του, Έλφυν Έβανς και τελικά ο Οζιέ κατάφερε και πέρασε στην τελευταία στροφή όπως λένε του αγώνα εμπρός εκμεταλλευόμενος μια απειροελάχιστης διάρκειας άτυχη στιγμή του Ουαλού. Η τελική διαφορά μετά από 3 μέρες αγώνα είναι 0,6 δευτερόλεπτα!!! Δηλαδή λιγότερη από όσο διαρκεί μια γρήγορη, όχι βαθιά, αναπνοή!

Όμως όπως ξέρουμε όλοι ισχύει το «Η γυναίκα του Καίσαρα, δεν αρκεί να είναι τίμια. Πρέπει και να φαίνεται τίμια». Είναι μια φράση που αποδίδεται στον Ιούλιο Καίσαρα κατά το 63 π.Χ.

Και κολλάει στο συμβάν που ενεπλάκη ο Οζιέ το πρωί της τελευταίας ημέρας με έναν τοπικό και με λίγα μυαλά στο κεφάλι οδηγό πολιτικού αυτοκινήτου που πήγε να τον προσπεράσει από δεξιά. Στο μικροτρακάρισμα που ακολούθησε και που ευτυχώς ήταν ανώδυνο για το πλήρωμα της Toyota και του αγωνιστικού αυτοκινήτου κατέφτασε η αστυνομία και εκεί όταν τελείωσαν οι τυπικές διατυπώσεις και όταν ο Οζιέ πήγε να ξεκινήσει ένας αστυνομικός προσπάθησε να τον σταματήσει μπαίνοντας εμπρός στο καπό. Το video που τράβηξε θεατής φαίνεται ότι ο γάλλος οδηγός ξεκινάει αδιαφορώντας για τον αστυνομικό. Οι αγωνοδίκες σε συνεννόηση με τη FIA δεν έμειναν αδρανείς. Στην ανακοίνωσή τους αναφέρεται: «η συμπεριφορά του κ. Ogier δε μπορεί να γίνει αποδεκτή. Οδηγώντας το αυτοκίνητο και σπρώχνοντας τον αστυνομικό στο πλάι, ο κ. Ogier προκάλεσε μια ανασφαλή κατάσταση. Το συμβάν είναι επιζήμιο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό».

Δυστυχώς ο Οζιέ δεν φαίνεται να παραδέχεται πλήρως το λάθος του… Η ποινή που του επεβλήθη ήταν 5.000 ΕΥΡΩ πρόστιμο για το συμβάν και απαγόρευση συμμετοχής σε ένα από τους φετινούς αγώνες με αναστολή. Δηλαδή αν υποπέσει και μόνο εάν, στο ίδιο παράπτωμα.

Φυσικά και δεν θα το ξανακάνει. Όμως η ζημιά έγινε. Διότι δεν αρκεί να είσαι άξιος πρέπει και να το δείχνεις σε κάθε έκφανση της ζωής σου. ¶νθρωπος – όποιος και να ήταν αυτός – βρισκόταν εμπρός στο καπό. Δεν μπορεί να είσαι, όποιος και να είσαι και όποια να είναι η δουλειά σου εκείνη τη στιγμή, αναίσθητος και να ξεκινάς ξέροντας ότι μπορεί να επιφέρεις τραυματισμό τουλάχιστον…

Κρίμα – πραγματικό ολίσθημα.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

CORAL GAS PASXA
fiat