ΣΕΑΑ: «Μειώστε τις επιδοτήσεις για να αυξηθούν οι δικαιούχοι»!

2.258 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2024)
ΣΕΑΑ: «Μειώστε τις επιδοτήσεις για να αυξηθούν οι δικαιούχοι»!

- Η πλατφόρμα δεν δέχεται άλλα αιτήματα - O κόσμος γκρινιάζει
- Η Ελλάδα παραμένει «πρωταθλήτρια» στις επιδοτήσεις, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ

Η πλατφόρμα δεν δέχεται άλλα αιτήματα - O κόσμος γκρινιάζει

Τις δυσλειτουργίες στη διαδικασία επιδότησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις προτάσεις του για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», ώστε η πλατφόρμα να δέχεται περισσότερα αιτήματα αποκαλύπτει με ανακοίνωσή του ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η οποία ήρθε λίγες ώρες αφότου η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου ανέφερε πως η επιδότηση του επόμενου προγράμματος είναι πολύ πιθανόν να αυξηθεί. 

Η Ελλάδα παραμένει «πρωταθλήτρια» στις επιδοτήσεις, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων στην ανακοίνωσή του προτείνει να μειωθεί το ποσό της επιδότησης, ώστε να επωφεληθούν περισσότεροι αγοραστές από την κρατική έκπτωση και σημειώνει πως ακόμη και με ένα ποσό των 5.000 ευρώ, η χώρα μας θα συνέχιζε να είναι η χώρα που προσφέρει τη μεγαλύτερη επιδότηση για ηλεκτρικά στην Ευρώπη. Τέλος, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου πως η τυχόν συσχέτιση του κινήτρου με τα εισοδήματα δεν πρέπει να επιβραβεύσει τη φοροδιαφυγή.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΕΑΑ: «Με μεγάλο αριθμό πελατών να μη γίνονται δεκτοί για την επιδότηση των 8.000 ευρώ στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», ελλείψει πόρων, ανακοινώθηκε ότι εξετάζεται περαιτέρω αύξηση του οικονομικού κινήτρου στον υπό σχεδίαση 3ο κύκλο. Έναντι αυτού σημειώνονται τα εξής:

  • Οι ανακοινώσεις δεν είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με το ΣΕΑΑ.
  • Ο ΣΕΑΑ επιχειρηματολογεί καιρό τώρα πως πρέπει να μειωθεί το ποσό της επιδότησης, ώστε να το απολαμβάνουν κατά το δυνατό περισσότεροι.
  • Τα παράπονα των πελατών στις εκθέσεις, καθώς η πλατφόρμα δεν δέχεται τα αιτήματα τους, δεν είναι πλέον διαχειρίσιμα.
  •  Οι επιδοτήσεις στην ΕΕ έχουν μειωθεί και σε πολλές περιπτώσεις καταργηθεί.
  • Με ένα ποσό όπως το αρχικό των 5.000 ευρώ, η Ελλάδα παραμένει «πρωταθλήτρια» στις επιδοτήσεις.
  • Η διακριτική μεταχείριση υπέρ λιγότερων επιδοτούμενων προκαλεί έναν ανυπέρβλητο διαχειριστικό εφιάλτη για τις εμπορίες και τους πελάτες, με αποτέλεσμα όλοι να αποθαρρύνονται.
  • Η τυχόν συσχέτιση του κινήτρου με τα εισοδήματα δεν πρέπει να επιβραβεύσει τη φοροδιαφυγή. Πρέπει να συμβεί το αντίθετο, όπως συνέβη με σειρά μέτρων στη διάρκεια COVID.»

Toyota
peugeot