Θετικές είναι οι εντυπώσεις από το εσωτερικό του BYD Dolphin, όπου δεσπόζει η οθόνη αφής των 12,8 ιντσών που με ένα κουμπί αλλάζει διάταξη (από οριζόντια σε κάθετη και τούμπαλιν).
Ίδια βαθμολογία σε ποιότητα εσωτερικού, πλουσιότερος εξοπλισμός το Dolphin
Στο εσωτερικό, η ποιότητα κατασκευής των δύο μοντέλων ικανοποιεί και κινείται στα ίδια επίπεδα, στο μέσο όρο της κατηγορίας κάθε μοντέλου. Από εκεί και πέρα, η παρουσία στάνταρ οθόνης αφής ομορφαίνει πολύ την καμπίνα του BYD (μέγεθος 12,8 ιντσών), με τη δυνατότητα περιστροφής της κατά 90 μοίρες να είναι μια έξυπνη «γκατζετιά» που τον πρώτο καιρό σίγουρα θα «ψαρώνει» όσους έχεις μαζί σου στο αυτοκίνητο. Γενικότερα θα λέγαμε πως το κινέζικο ηλεκτρικό έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό με στοιχεία που σε άλλα αυτοκίνητα βρίσκεις σε extra εκδόσεις (π.χ. ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα).
Λιτό προφίλ έχει η εισαγωγική έκδοση YOU! του Citroen e-C3 Aircross , όπου στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεις το Smartphone Station για να βάζεις το κινητό σου τηλέφωνο ή ακόμη καλύτερα κάποιο tablet. Ωραία εκτέλεση είναι ο «χωνευτός» ψηλά στο ταμπλό λεπτός πίνακας οργάνων, που λειτουργεί ως άτυπο Head Up Display.
Καλύτεροι χώροι αποσκευών για το e-C3 Aircross
Σχετικά με τις μετρήσεις χώρων, το Citroen e-C3 Aircross έχει το προβάδισμα σε όλες τις επιμέρους παραμέτρους που αξιολογεί το AutoΤρίτη Test Center. Ειδικότερα, έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια (20 εκ.), αρκετά μεγαλύτερο περιθώριο για το κεφάλι (9,5 εκ. έναντι 1,8 εκ. του BYD) και κατά τι πιο φαρδύ πίσω κάθισμα (135,5 εκ.) όπου θα καθίσουν με άνεση 2 ενήλικοι και 1 παιδί. Τέλος, τα +115 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ του γαλλικού SUV θα σου επιτρέψουν να βάλεις ακόμη και 3 παραπάνω σακ-βουαγιάζ.