Η άνεση είναι Νο.1 χαρακτηριστικό στην οδική συμπεριφορά του Citroen e-C3 Aircross , με το BYD Dolphin να έχει ένα πιο ισχυρό σύνολο που σε συγκεκριμένες οδηγικές συνθήκες θα ικανοποιήσει περισσότερο τον οδηγό του.
Πιο άνετη η ανάρτηση του Citroen στις λακκούβες, πιο σφιχτή και με πολλαπλούς πίσω το BYD
Στο δρόμο, τα δύο ηλεκτρικά έχουν διαφορετική προσέγγιση. Δεν μπορείς να πεις ότι το BYD Dolphin είναι ένα fun2drive αυτοκίνητο, όμως το ισχυρό σύνολο με τα 204 άλογα και το μικρό (για ηλεκτρικό) βάρος του, σε συνδυασμό με την πιο σφιχτή ανάρτηση επιτρέπουν να κινηθείς με πιο δυναμικό στιλ, μέχρι ενός σημείου φυσικά. Πολύ θετικό στοιχείο για το BYD Dolphin ότι φέρει πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους που συμβάλλει στην καλή του οδική συμπεριφορά, ενώ η δυνατότητα παραμετροποίησης των προγραμμάτων οδήγησης διαμορφώνει αναλόγως και το εύρος πληροφόρησης από το τιμόνι.
Από την άλλη πλευρά, το νέο e-C3 Aircross είναι πιστό στην εν γένει φιλοσοφία της Citroen, για αυτό και επενδύει ως επί τον πλείστον στην άνεση. Εφοδιασμένο με την σοφιστικέ ανάρτηση με τα διπλά προοδευτικά υδραυλικά «στοπ» (Progressive Hydraylic Cushions) «καταπίνει» λακκούβες και ανωμαλίες, προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης. Σε αυτό συμβάλλει και η αξιόλογη απόσταση από το έδαφος (19,3 εκ.) που συν τοις άλλοις διευρύνει το πεδίο δράσης σε εκτός δρόμου διαδρομές. Στα θετικά για το Citroen e-C3 Aircross είναι και η ποιότητα κύλισης στις υψηλές ταχύτητες, όπου καταγράψαμε χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και πιο ήσυχη καμπίνα (70,9 dB στα 120 χλμ./ώρα το Citroen, 72,1 για το BYD).
Η γνώμη μας
Με 500 ευρώ διαφορά, το BYD Dolphin έχει μεγαλύτερη μπαταρία (60,48 kWh) και καλό εξοπλισμό, το Citroen e-C3 Aircross έχει περισσότερες οικογενειακές αρετές (χώρους, οδική συμπεριφορά). Το ένα «καίει» λιγότερο μέσα στην πόλη, το άλλο έχει μεγαλύτερη αυτονομία στο ταξίδι. Αναλόγως των προτεραιοτήτων, ο κάθε χρήστης κάνει και την τελική επιλογή.