4 φωτογραφίες »

Πέρα από τα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης και diesel, το Hyundai Kona διατίθεται ως υβριδικό αλλά και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

4. Hyundai Kona - 3. VW T-Cross

102.571 Επισκέψεις στο άρθρο

4. Hyundai Kona 
Το KONA της Hyundai είναι πρακτικά το μοντέλο που εισήγαγε τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, η οποία κορυφώνεται σήμερα με το Tucson. Ανάμεσα στα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, τα οποία το έχουν ανεβάσει στην 4η θέση των πωλήσεων στην κατηγορία του, είναι η πλήρης γκάμα κινητήρων (βενζίνη, diesel, hybrid, electric), το καλό valueformoney, το μοντέρνο design με επίκεντρο τη μάσκα και τα λεπτά οριζόντια φανάρια, και βέβαια η πληρότητά του σε συστήματα άνεσης και ασφάλειας, σε συνδυασμό με την καλή ποιότητα στο εσωτερικό. Αυτό με τη σειρά του είναι καλαίσθητο, εργονομικό και high-tech με εξέχον στοιχείο την οθόνη αφής σε 7 ή 10,25 ίντσες και τις προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας του infotainment system.

Περνώντας στους κινητήρες, όπως είπαμε και προηγουμένως, αυτοί συνθέτουν ένα από τα συν του μοντέλου, καθώς υπάρχει μια επιλογή για κάθε ανάγκη. Ανάμεσα στις hot επιλογές της ελληνικής αγοράς ο 1,0 λτ. T-GDi των 100/120 ίππων, ωστόσο δεν πρέπει να λησμονήσουμε τον ισχυρό 1,6 T-GDi 198 ίππων, που συνδυάζεται με προηγμένη τετρακίνηση και προσφέρει κάτι που δεν είναι σύνηθες στην κατηγορία. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι τόσο οι βενζινοκινητήρες, όσο και ο diesel 1,6 λίτρων (136 άλογα) έχουν σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V, ενώ εκτός των παραπάνω, το Hyundai Kona προσφέρεται σε υβριδική έκδοση (141 άλογα) και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (136 ή 204 άλογα) με μπαταρίες χωρητικότητας 39 και 64 kWh (αυτονομία 305 ή 450 χιλιομέτρων αντίστοιχα).

Για το τέλος, στοιχείο που το φέρνει ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού είναι οπωσδήποτε το καλό valueformoney σε όλες τις εκδόσεις του (ξεκινάει από 17.890 ευρώ), και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση χωρίς μάλιστα όριο χιλιομέτρων.

3. VW T-Cross
Η πιο «φρέσκια» πρόταση της VW στα μικρά SUV είναι το T-Cross. Με σχεδιαστικά στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας και compact διαστάσεις, το T-Cross διαθέτεισυνολικά trendy και νεανική εμφάνιση. Αυτό μάλιστα ίσως να είναι και ένα από τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, καθώς παρότι μικρό σε διαστάσεις, το T-Cross στο μάτι δείχνει μεγαλύτερο, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μυώδες και τετραγωνισμένο, σαν να μπορεί να κινηθεί εύκολα στο χωμάτινο οδόστρωμα.

Το εσωτερικό από την άλλη είναι δανεισμένο από το Polo, είναι σχετικά όμορφο και εργονομικό, όμως θα θέλαμε καλύτερη ποιότητα υλικών και συναρμογή, τουλάχιστον συγκρίνοντας με τα δεδομένα της κατηγορίας. Από την άλλη, το γερμανικό μοντέλο είναι φορτωμένο με τεχνολογία και από πλευράς χώρων σε κερδίζει δεδομένων των compact εξωτερικών διαστάσεων. Στα highlights, φυσικά, το συρόμενο (όχι ανεξάρτητο) πίσω κάθισμα κατά 14 εκ., μέσω του οποίου μειώνεται μεν το πορτ μπαγκάζ, εξασφαλίζεται δε έξτρα άνεση στους πίσω επιβάτες. 

Σηκώνοντας το καπό οι αγοραστές έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο βενζινοκινητήρες, τον 1,0 TSI (στα 95, 110 και 115 άλογα) και τον ισχυρό 1,5 TSI με 150 ίππους. Όσον αφορά τις diesel εκδόσεις, υπάρχει μόνο ένας «αντιπρόσωπος», ο 1,6 TDI ισχύος 95 αλόγων. Φυσικά, οι πιο ενδιαφέροντες εμπορικά κινητήρες είναι ο 1,0 TSI των 110 PS και ο 1,5 των 150 PS.

Αξιολογώντας την οδική του συμπεριφορά, το VWT-Cross είναι ευέλικτο στην πόλη και αποτελεσματικό στις στροφές, αν και θα θέλαμε λίγο καλύτερη ποιότητα κύλισης και αποτελεσματικότητα από την ανάρτηση. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

test center
fiat