6 φωτογραφίες »

Ευχάριστη εμφάνιση, ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες αλλά και διχρωμία-αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα διακρίνουν το T-Roc.

2. VW T-Roc - 1. Peugeot 2008

102.364 Επισκέψεις στο άρθρο

2. VW T-Roc
Το VW T-Roc από την ημέρα που παρουσιάστηκε λάνσαρε μία πιο νεανική σχεδιαστική προσέγγιση συγκριτικά με τα όσα μας είχε συνηθίσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, με ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες, αλλά και διχρωμία-αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και αμάξωμα. Με σύντομα λόγια το T-Roc δεν είναι αδιάφορο σχεδιαστικά και φαίνεται να αρέσει στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως βρίσκεται στη 2η θέση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά.
Αφήνοντας την εξωτερική εμφάνιση και περνώντας στην καμπίνα, το εσωτερικό μπορεί να χαρακτηρισθεί λειτουργικό και με υψηλά επίπεδα εργονομίας. Στο σχετικά λιτό διάκοσμο ξεχωρίζει η στάνταρ από τη βασική έκδοση οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ενώ από πλευράς ποιότητας υλικών και συναρμογής δεν υπάρχουν ενστάσεις. Τέλος, παραπάνω από ικανοποιητικοί είναι οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές, με το πορτ μπαγκάζ να έχει συνολική χωρητικότητα 445 λίτρα.
Στο κομμάτι των κινητήρων, το VW T-Roc εξοπλίζεται με 4 διαφορετικά σύνολα βενζίνης (1,0 TSI με 110 ίππους, 1,5 TSI με 150 άλογα και 2,0 TSI 190 ή 300 ίππων και τετρακίνηση) και δύο επιλογές πετρελαίου, με τον 1,6 TDI των 115 ίππων, αλλά και τον 2,0 TDI με 150 ίππους και τετρακίνηση. 
Σε σχέση με την οδική του συμπεριφορά, το T-Rocδιακρίνεται για την στιβαρότητα που επιδεικνύει στο δρόμο, την υψηλή ποιότητα κύλισης και τις ουδέτερες αντιδράσεις. Δεν σε προδιαθέτει να ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς, όπως για παράδειγμα το FordPuma όμως από την άλλη είναι αποτελεσματικό.

1. Peugeot 2008
Με 1.688 ταξινομήσεις, το Peugeot 2008 είναι το πιο αγαπητό μοντέλο της κατηγορίας των B-SUV στην ελληνική αγορά. Η δεύτερη γενιά του γαλλικού μοντέλου ακολουθεί την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot, εντυπωσιάζοντας με το επιθετικό design. Σε πρώτο πλάνο πρωταγωνιστεί η μεγάλη μάσκα, σε συνδυασμό με τα «αιχμηρά» LED φωτιστικά σώματα και τις τρεις «γρατζουνιές» εμπρός και πίσω σε κάθε φανάρι. Την ίδια στιγμή, το ενδιαφέρον «πέφτει» στο έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και τη γυαλιστερή μαύρη φάσα που συνδέει τα πίσω φώτα. Σε κάθε περίπτωση το 2008 είναι ένα από τα μοντέλα που κεντρίζει το μάτι…
Περνώντας στο εσωτερικό, το επίπεδο της ποιότητας βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, με το συνολικό αποτέλεσμα από την βασική του έκδοση να πλησιάζει premium κατασκευές. Οι προηγμένες τεχνολογίες του φουτουριστικού i-Cockpit συνδυάζονται με εξαιρετικό βασικό εξοπλισμό. Ο 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων, το τιμόνι μικρών διαστάσεων και η οθόνη αφής high definition 10 ιντσών ξεχωρίζουν, προσφέροντας μία σειρά από ανέσεις και παροχές σε οδηγό και συνεπιβάτες. Πολύ καλός χαρακτηρίζεται, επίσης, και ο χώρος αποσκευών, με το εύκολα προσβάσιμο πορτ μπαγκάζ δύο επιπέδων να καλύπτει απαιτητικές μεταφορικές ανάγκες.
Το Peugeot 2008 είναι διαθέσιμο σε κινητήρες βενζίνης (1,2 PureTech με 100, 130 και 155 άλογα) και diesel (1,5 BlueHDi με 110 και 130 άλογα), με τις ισχυρότερες εκδόσεις να διατίθενται και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Παράλληλα, διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 320 χιλιόμετρα αυτονομίας (κατά WLTP). 
Τέλος, όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά του, το 2008 ξεχωρίζει για την ισορροπία που διατηρεί ανάμεσα στην άνεση και τον δυναμισμό, και με αρωγό το setup της ανάρτησης, την καλή ποιότητα κύλισης, το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι και τα αυξημένα όρια πρόσφυσης αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες οδηγικά προτάσεις της κατηγορίας. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

PEIRAIOS LEASING
test center