Test: Golf Alltrack
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test: Golf Alltrack

27.999 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2015)

Το δοκιμάζουμε με τον 1,6 πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.

Τα στέισον δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην ελληνική αγορά, το συγκεκριμένο μοντέλο, όμως, δεν είναι και αμιγώς στέισον. Βασίζεται στο Golf Avant, αλλά έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 20 χλστ., είναι 4κίνητο με συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς και έχει δεχθεί αισθητικές επεμβάσεις που του χαρίζουν μια άκρως επιθετική και δυναμική εικόνα. Πρόκειται για το Volkswagen Golf Alltrack, ένα νέο μοντέλο στην γκάμα του Golf, το οποίο -βέβαια- βαδίζει σε μονοπάτια που έχουμε ξαναδεί από το γερμανικό γκρουπ, βλ. SEAT Leon X-Perience, Skoda Octavia Scout ή Passat Alltrack αν μιλάμε για μεγαλύτερα αμαξώματα. Ας δούμε πιο αναλυτικά τον πολύπλευρο χαρακτήρα του.
Με εμφάνιση crossoverΤις μέρες που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του Golf Alltrack αισθανθήκαμε τα βλέμματα των γύρω οδηγών να πέφτουν πάνω μας, καθώς αυτοί προσπαθούσαν να διαγνώσουν για ποιο ακριβώς Golf επρόκειτο. Με λίγα λόγια το Golf Alltrack θυμίζει, αλλά και ταυτόχρονα διαφέρει πολύ από το μικρομεσαίο hatchback. Πρώτα από όλα έχει διαφορετικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, πλαϊνά πλαστικά προστατευτικά, ράγες οροφής και φυσικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Το αποτέλεσμα είναι να δείχνει ιδιαίτερα μοντέρνο και δυναμικό, πόσο μάλιστα στην κόκκινη απόχρωση του μοντέλου της δοκιμής.

Διαφορετικοί προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και ράγες οροφής είναι σημαντικότερες crossover πινελιές στο Volkswagen Golf Alltrack.

Διαφορετικοί προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και ράγες οροφής είναι σημαντικότερες crossover πινελιές στο Volkswagen Golf Alltrack.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center