mono-sto-autotriti

Test: VW Scirocco R

Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2016

Η κορυφαία έκδοση του Sciroccο ανανεώθηκε αισθητικά και δυνάμωσε ελαφρώς σε απόδοση, συνεχίζοντας να αποτελεί ένα κορυφαίων επιδόσεων σπορ καθημερινό αυτοκίνητο.

 
What is new
- Κινητήρας 2,0 λίτρων βενζίνης με 280 άλογα
- Aπό 38.790 ευρώ 
- 0-100 σε 5,5 δλ.

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, απόδοση κινητήρα, οδική συμπεριφορά, τιμή
- Μη απόλυτα χειροκίνητη επιλογή του DSG, βαριά αίσθηση συστήματος διεύθυνσης, χώροι, κατανάλωση υπό πίεση

Mετρώντας ήδη 7 χρόνια στην αγορά, το Scirocco R ανανεώθηκε και εκείνο τόσο σε εμφάνιση όσο και σε άλλους τομείς, με το σπορ παρακλάδι της εταιρείας, το R Motorsport GmbH, να διαμορφώνει ένα απόλυτα γρήγορο συνολικά αυτοκίνητο που αποτελεί επάξια το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα του. Παράλληλα, όπως και ο προκάτοχός του, το Scirocco R είναι αυτή τη στιγμή το πιο ισχυρό μοντέλο της Volkswagen (με 280 ίππους), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και το πιο σπορ. Αντίθετα με το Golf GTI, το Scirocco R προβάλλει έναν πιο πολιτισμένο οδηγικό χαρακτήρα παρά την κατά 50 ίππων αυξημένη του απόδοση, όντας πιο γρήγορο. Οι διαφορές λοιπόν ανάμεσα στα δυο αυτοκίνητα της Volkswagen είναι ότι το Golf GTI είναι GTi σε οδηγικό επίπεδο, ενώ το Scirocco R έχει ένα σαφώς πιο GT χαρακτήρα. 

Παραμένει εντυπωσιακό εμφανισιακά 
Το σχήμα του Scirocco ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του όταν παρουσιάστηκε το 2006, ως iROC και αυτό είναι κάτι που λείπει από την γκάμα της εταιρείας σήμερα. Πάντως, η αισθητική ανανέωση όλης της σειράς Scirocco πέρασε και στο R. Πιο συγκεκριμένα το ανανεωμένο Scirocco R διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέα φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας απέκτησε δυο πανέμορφους αεραγωγούς, με τον διαχύτη και τις δύο μπούκες εκατέρωθεν να τονίζουν την διαφορετικότητα της έκδοσης. Οι ζάντες Talladega του προηγούμενου R, διατίθενται πλέον στην υπόλοιπη γκάμα του Scirocco, με το R να φοράει τις νέες Cadiz των 18 ή 19 ιντσών. Συνολικά η κουπέ σχεδίαση του χάτσμπακ αμαξώματος συνεχίζει να ελκύει τον παρατηρητή, πολύ περισσότερο όταν συνδυάζεται με έντονα στοιχεία σχεδίασης όπως συμβαίνει σε αυτή την έκδοση. 

Από 38.790 ευρώ με DSG
H τιμή του VW Scirocco R με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG ανέρχεται στα 38.790 ευρώ με απόσυρση και κυμαίνεται έτσι στα επίπεδα του προκατόχου του παρά το γεγονός ότι είναι δυνατότερο και αναβαθμισμένο συνολικά. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης με στοιχεία άνεσης και ασφάλειας αλλά και άλλων στοιχείων που ενισχύουν το δυναμικό του προφίλ.